Oogjes dicht en snaveltjes toe #28

09-01-2014 21:25 2509 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 28

Waarin:

Alisan de eerste 2014-baby krijgt en Ensimone de tweede 2014 baby en haar eerste jongen! Terwijl 26gelukkig geniet van een perfect slapend Keesje en Tessje haar Meiske ziet groeien en omrollen en geniet van haar verlof. Luna krijgt steeds meer energie en Lunetje en Dotje zijn onscheidbaar en supervrolijk.

Overigens zullen geen van de baby's snaveltjes blijken zodat dit topic een nieuwe titel moet krijgen.

Waarin Chryssa een nieuw huis krijgt en veel tijd om uit te rusten, aangezien Dribbel en Maaiert gezond en relaxed zijn. Waarin Mimpje Nederland helemaaaal niet mist en ons in de vrieskou jaloers maakt met verhalen over zwemmende kindjes.

Waarin Zus en Gazelle echte dreumesen worden, Jsdochter een nog veel 'mooier meisje' gaat worden, Mini, Tessje, Jszoon en Grote Smurf hun dagen op school zullen slijten. R geniet van de peuterspeelzaal en van zijn broertje L. Rellie en D zelf de wereld en al zijn regels wel omdraaien en Loco zich al paardrijdend door de donkere dagen ruitert.

Waarin popje newborn af wordt, Spekkie een passendere naam krijgt, Uk wat meer spekkie wordt, Majeba alle gemiste slaap drie keer inhaalt en Yam's speknekkie heerlijk verder groeit.

Alwaar onze leuke en lieve meelezers af en toe zwaaien vanuit het supportersvak en Nops, Jsd, Tess en Chryssa op de tribune zitten met wijn en kaas. De droeftoeter weer klaar staat op de schoorsteenmantel, Brocotje als altijd bij ons is, we snel weer meeten en natuurlijk....

iedereen lekker doorslaapt!

Oogjes dicht en snaveltjes toe #27

Oogjes dicht en snaveltjes toe #26

Oogjes dicht en snaveltjes toe #25

Oogjes dicht en snaveltjes toe #24

Oogjes dicht en snaveltjes toe #23

Oogjes dicht en snaveltjes toe #22

Oogjes dicht en snaveltjes toe #21

Oogjes dicht en snaveltjes toe #20

Oogjes dicht en snaveltjes toe #19

Oogjes dicht en snaveltjes toe #18

Oogjes dicht en snaveltjes toe #17

Oogjes dicht en snaveltjes toe #16

Oogjes dicht en snaveltjes toe #15

Oogjes dicht en snaveltjes toe #14

Oogjes dicht en snaveltjes toe #13

Oogjes dicht en snaveltjes toe #12

Oogjes dicht en snaveltjes toe #11

Oogjes dicht en snaveltjes toe #10

Oogjes dicht en snaveltjes toe #9

Oogjes dicht en snaveltjes toe #8

Oogjes dicht en snaveltjes toe #7

Oogjes dicht en snaveltjes toe #6

Oogjes dicht en snaveltjes toe 5#

Oogjes dicht en snaveltjes toe #4

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het 28e deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieYamuna326-1-09 / juli '122 meisje geboren!Phoehee33aug '10 / jan '13 1 meisje loopt!Noppie402-7-10 / 17-4-082Smurfen zijn te vroeg wakkerMajeba3324-10-09/122Broertje loopt!Loco391-2-10 / 2-1-122 Spoco slaapt door, Aco geboren! Alisan39 2 heeft er nu 2 Mimpje28 3-09 / 9-10 / 7-12 3Meisje geboren! mini wordt wakker en wil niet meer in zijn bed Jsd321-07 / 8-10 2 Meiske wordt groot! Zaza_Zebra27eind 5-10 / aug '122handleiding kwijt van Veulen TessTan3020-03-10 3Stan mag wat langer uitslapen. Meiske vooralsnog geen snavel26Gelukkig3208-10 / 12-13 2 Muppet doet het goed, Keesje begint goed maar blijft hij snavelloos?Chryssa3227-10-10 / aug '12 2 Terroristen mogen wat langer uitslapenPucker2801-11/ 6-2013 2 R valt zelf in slaap (nu L nog) Lunaster288-2011/ eind 2013 2Lunetje vindt de wereld te mooi om te slapen, Dotje geborenEnsimone 2 [/quote]
Alle reacties Link kopieren
T wordt nu geen baby.....ik duim vast voor de volgende poging. Oh man wat een gedoe.....blij blij blij dat ik dat niet meer heb, onrust en verdriet.......hoop op een mooi slotstuk. 43 bij tweede, kan dus,,,,duim duim duim
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Love illegale flesjes too
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Tess, wat een idioot geblaat weer van het CB! Melk is een dikmaker? Die heb ik nou nog nooit eerder gehoord. Bizar. Sussen met yoghurt... Het is bijna grappig, zo belachelijk is het.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Pfoe, nou, ik ben blij dat deze dag voorbij is. MaaierT in standje rellerderel door alle prikkels van afgelopen weekend, ikzelf moe door boknacht en horror-schoonmonsters. Dribbeltje drie luiers met flinters klei-poep. Geen briljante combinatie.



Maar nogmaals alle lof voor MaaierT, die het weer een hele dag droog heeft gehouden. Had echt niet verwacht dat hij het zo snel door zou hebben. Kleine knapperd .



noppie, Wat verdrietig dat het toch geen baby wordt voor je vriendin. Duimen dan maar voor een volgende ronde.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Zo lief: MaaierT noemt mij tegenwoordig 'Bloempje'. Hoe schattig is dat?
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Bloempje.......wat ontzettend lief bedacht weer....schrijf je al die geniale uitspraken op? Kunt een boek vullen alleen al voor maaierT
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
quote:TessTan schreef op 22 april 2014 @ 13:59:

Chryssa, dat is supergoed! Wow, dat het zo snel en goed zou gaan had je niet verwacht toch?



Jammer Nop. Mijn nicht kreeg op haar 43e haar tweede (39 bij de eerste), dus het kan nog. En Meiske valt niet af hoor, groeit alleen iets minder snel in de breedte dan in de lengte. Illegale flesjes zijn de lekkerste .En vergeet mij niet he, ik ben een levend bewijs! Ik lijk dan wel 32 maar ben het (jammergenoeg) niet!
Alle reacties Link kopieren
Jij bent nog geen 43 toch?
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin joh, melk is een dikmaker, dus op dieet.

Melk is tot een jaar het hoofd voedsel.

Minder intelligente of onzekere moeders zouden er nog naar luisteren ook.

Echt kwalijk!



Wat ontzettend knap van Maaiert, in deze chaotische paasdagen ineens zindelijk. Wauw!



EnSimone, toitoitoi.
Alle reacties Link kopieren
Boknacht. Was te verwachten, want al twee dagen alleen maar flinters klei in de luiers. Heb dus naast haar geslapen ("Mama, hand vasthoue", "Mama, blijf je bij me?" ). Nu net wel een redelijke poepluier, dus ik hoop dat de boel nu weer enigszins in beweging komt.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Chryssa bij R gaat het ook goed, gisteravond tijdens het eten ineens 'ik hoef niet te plassen' nou dan weet je genoeg. dat was ook de enige keer dat hij een paar druppels in z'n onderbroek had. Vandaag moeten we wel echt een paar boodschappen hebben dus ik hoop dat hij het droog houdt. Leuk dat het bij de jongens gelijk op gaat nu. Wat wel moeilijk gaat is zijn spijkerbroek naar beneden krijgen. Ik trek hem nu thuis een pyjama broek of joggingbroek aan omdat hij dat wel alleen kan maar hij zal toch ook zelf z'n spijkerbroek moeten doen...
Alle reacties Link kopieren
quote:noppie72 schreef op 22 april 2014 @ 23:47:

Jij bent nog geen 43 toch?



Sinds vorige week wel!

Erg hoor want zo voel ik me niet....
Alle reacties Link kopieren
Pucker, ik heb MaaierT de laatste dagen alleen maar in trainingsbroeken rondlopen. Dat gaat makkelijk aan en uit. Eerst maar eens twee weken structureel droog en het hem zo makkelijk mogelijk maken.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Pucker, koop gewoon een paar extra broeken met elastiek in de taille, voor de komende tijd...
Alle reacties Link kopieren
Qua spijkerbroeken heb ik voor MaaierT trouwens altijd die van Palomino van de C&A. Daar zit ook elastiek in aan de bovenkant.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Een slimme meid is op urine voorbereid



Alisan, ik zou het je niet geven.

Heerlijk dagje buiten gehad! Chryssa eerste dozen on the move? Wellicht wil ik wat dozen van je overnemen/ lenen onze zolder moet voor verbouwing in septembebr leeg
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
MaaierT heeft vanmiddag zijn eerste wildplas-ervaring gehad. Ik was met de terroristen gaan wandelen en hij moest echt nodig, maar liep het steeds op te houden, want hij wilde niet buiten plassen. Uiteindelijk koos hij toch maar eieren voor zijn geld. En zei daarna triomfantelijk: "Nu groeien die plantjes zeker wel heel hard, hè mama?" .



Zolder van mijn ouders leeg geruimd en al het spul in dozen gestopt. Volgende week ons meubilair naar het nieuwe huis brengen en voor het spul van mijn ouders komt een verhuizer.



noppie, Dozen lenen is prima. Ik ga ervan uit dat we in September wel uitgepakt hebben .
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Kwart over 1 sliep Spekkie pas, echt flink ziek dus.... Om 3 uur en 4 uur weer wakker. Helaas was Uk om half 6 al wakker.... en Spekkie dus ook weer.....

Lief en ik hebben afgesproken dat ik vannacht een slaappil neem. Ik kan echt niet meer. En we hebben er niks aan als Lief en ik alletwee in de lappenmand zitten.

Straks naar het cb met Spekkie, ik wacht alleen even af hoe hij wakker wordt. Maar eerst samen met Lief naar de huisarts voor de uitslagen en de vervolgstappen.
Alle reacties Link kopieren
Morning,



Nacht oke, Dribbeltje om 06.00 uur wakker.



majeba, Succes bij de huisarts vandaag. Ik hoop dat er niks vervelends uit komt.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
@Majeba

Alle reacties Link kopieren
Majeba



(van een meelezer)
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik geloof toch echt dat MaaierT helemaal zindelijk is. Hij is al drie dagen helemaal droog en gaat compleet uit zichzelf naar de wc. Heeft al met al dus maar een paar dagen geduurd. Wat een held is mijn MaaierT!



majeba, Hoe ging het bij de huisarts?
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Knappe MaaierT!!!



Hier even flinke stress. Waarschijnlijk heeft Lief een burn out.... en dat heeft flinke gevolgen voor ons. Ik gooi het straks op fb.
Alle reacties Link kopieren
majeba.........



Chryssa echt ongelofelijk die maaierT. Dat geeft de burger moed. Echt een super goed teken!
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Chryssa super dat het zo goed gaat!



Majeba oei een burn out is niet niks...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven