Het negeren raakt me nog steeds

23-04-2014 23:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Begin dit jaar leer ik een meisje kennen , alles loopt vlot maar niets overhaast. Het klikte wel meteen maar eerst wat afwachtend en dan alles op ons laten afkomen zoals we het wensten , geen problemen , geen ruzie , eigenlijk best wel een toffe relatie ,, het zat goed.

Tot het onderwerp ter sprake kwam dat ze haar job reeds een jaar kotsbeu was . Dat leek me wel heel duidelijk ... Maar vanaf die dag was ze anders , ik wou haar helpen met zoeken naar een andere job maar dat hoefde niet zei ze me . naar mate de weken verder gingen werd ze steeds minder levendig en was ze echt versleten elke avond maar weer , dat gelukkig meisje was terug in haar eigen negatieve wereld terecht gekomen , ik had zo met haar te doen , ze fleurde af en toe wel nog eens op en ik voelde echt dat ze me graag zag maar ze zag er niet meer gelukkig uit .

Tot ze plots me via sms liet weten dat ze het niet meer zag zitten , dat het allemaal iets te snel gegaan was en dat ze zich niet meer goed voelde . Dat leek me nog al vaag maar dat was het dan . Ik wou haar nog spreken maar ik moest haar met rust laten . Dat deed ik dan ook uit respect maar na 2 weken probeerde ik terug wat contact te zoeken en ze negeerde me gewoon , bleek dat ze (via via vernomen) haar job had opgegeven en op zoek was naar een andere job , lijkt me erg drastisch en daarmee wist ik dat het erg diep zat de job kwestie . Ik heb ze nog 1 maal succes gewenst met zoeken van'n andere job en dat ik aan haar dacht . Daar heeft ze me dan ook voor bedankt maar nu is het al reeds 3 weken geleden dat ik ze nog gehoord heb of gezien , en in feite van haar kant is het bijna 6 weken geleden dat ze me stuurde "laat me met rust" , het lijkt misschien wat beknopt maar het doet gewoon zo'n pijn , niet te weten hoe het met haar gaat terwijl ze me eigenlijk gewoon kwetst door me te negeren en er nog steeds geen deftig gesprek is gekomen. Ik MOET mij erover zetten maar het is ZO moeilijk .

Wetende dat zij zo veel voor mij wou doen , die ze eigenlijk niet moest doen , ze nam zoveel hooi op haar vork terwijl ze gewoon haarzelf mocht blijven . Ik heb nooit de kans gekregen om haar dat uit te leggen , dat alles wat ze deed niet hoefde , dat ze rustig aan moest doen , niet alles in zo een korte tijd.

Ik laat ze met rust en hoop het beste voor haar . Ik mis ze gewoon heel erg . Kan iemand u levenslang negeren of bestaat er zoiets als heimwee en spijt ?
Alle reacties Link kopieren
Heel heeel raar verhaal. Dat ze afstand wil nemen enigzins begrijpelijk, maar negeren? Ik vind het een rare dame en ik denk dat t maar beter is dat het niets is geworden. Wel heel rot voor je. Ik begrijp je gevoel heel goed. Steek er geen energie meer in. Dat rotgevoel verdwijnt met de tijd wel. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
quote:mick87 schreef op 24 april 2014 @ 00:07:

Heel heeel raar verhaal. Dat ze afstand wil nemen enigzins begrijpelijk, maar negeren? Ik vind het een rare dame en ik denk dat t maar beter is dat het niets is geworden. Wel heel rot voor je. Ik begrijp je gevoel heel goed. Steek er geen energie meer in. Dat rotgevoel verdwijnt met de tijd wel. Sterkte.Dank u ! Het is inderdaad een zeer vreemde situatie om mee om te gaan. Ik wil het wel vergeten maar ergens blijf je met de vraag zitten , waarom toch? en ze praat er dus ook tegen niemand over , haar vriendinnen kunnen mij amper zeggen wat er eigenlijk scheelt , niemand begrijpt er iets van . Maar dan echt niemand. Net dat maakt't zo moeilijk , niks meer van haar te horen of te weten. Wetende dat sommige van m'n vrienden nog steeds bevriend zijn op fb en zelf m'n eigen vader , terwijl ze mij doodgewoon geblokkeerd heeft alsof ik haar iets ergs heb aangedaan , wat eigenlijk totaal niet zo is .
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je gewoon luisteren naar wat je wordt gezegd: laat me met rust.



Ze is klaar met je. Heeft uit beleefdheid wat terug gestuurd toen je haar succes wenste, maar meer niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat Patchouli zegt. Ze negeert je niet, ze heeft aangegeven dat ze geen contact meer wil.

Ze heeft jullie relatie op een lullige manier beëindigd, absoluut. Maar dat diepe afsluitende gesprek met een paar tranen en een afscheidsknuffel dat jij zo graag nog zou hebben, gaat er gewoon niet meer komen. En dat doet pijn, dat snap ik heel goed. Maar je kunt denk ik niet anders dan je erbij neerleggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat negeren ook niet zo goed eigenlijk.



Ze heeft aangegeven dat ze geen contact meer wil.

Het is het beste dat gewoon te respecteren.



Ok het was netter geweest van haar als ze iets meer tekst en uitleg had gegeven.

Maar jullie hadden net 2 maandjes verkering. Misschien vond ze het sturen van een sms voldoende.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Probeer te stoppen met het willen begrijpen. Wie weet gebeurt dat nooit.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Dat kan maar hoeft niets met haar troubles op haar werk te maken te hebben.



Misschien kan je voor de laatste keer met haar praten zodat je de episode correct kan afsluiten; wil ze dat niet dan zou ik eruit concluderen dat jullie niet voor elkaar bestemd waren en dat zij dat (gelukkig) tijdig heeft ontdekt.



Mocht je voortdurend weer tegen dezelfde soort problemen oplopen zodat het een patroon lijkt te zijn dan zou je er baat bij kunnen hebben om het te (laten) onderzoeken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Misschien was ze je gewoon zat.



Over-en-uit. De liefde was over. En dat hele verhaal over haar vervelende job was misschien gewoon maar een smoes om het geheel aan op te hangen.



Ga van de feiten uit:

– Ze is je zat en je moet haar met rust laten

– Ze heeft je geblokt op FB terwijl andere nog wel vrienden zijn.

– Ze negeert je.



Ja hallo, hoe duidelijk wil je het hebben.

Ze is helemaal klaar met je.

Jammer voor jou, maar probeer het te accepteren.

Ga haar nu niet elke keer lastig vallen en 'proberen' om het goed te maken.



Er valt niets goed te maken. Jullie relatie is over. PUNT.



Het ging te snel en het voelde niet meer goed, wat voor uitleg wil je nog meer?
Alle reacties Link kopieren
Ze wil niet je niet meer. Echt niet. Ik zou je zegeningen tellen. Het meisje klonk nogal als een probleemgeval, met haar negatieve instelling en haar "jobproblemen".
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben één voor één gelijk en toch is het zwaar.

Ze heeft genoeg problemen aan haar zelf.

'k hoop dat ze gelukkig wordt en toch wel'n job vindt , want die heeft ze blijkbaar nog steeds niet gevonden .

Ergens geloof ik er wel in dat ze ooit nog van zich laat horen en nee ik doe niks meer hoor . Ik wou gewoon mijn verhaal eens kwijt , op dit moment laat ik ze al 3 weken met rust , dus daar kan ze niets over zeggen.

Mercie iedereen , hoe moeilijk het ook is . Spijtig dat respect soms ver te zoeken is maar ik zal't haar WEL geven zoals ik altijd heb gedaan met haar en iedereen. Zo ben ik nu eenmaal.

Grtz.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven