Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.



Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!



Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?



Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ha leuk
Oke dan hier: wat voor brief/advies heeft Nicoline gekregen van haar thuisfront? Dat ze Rienk moet dumpen?
quote:elninjoo schreef op 24 april 2014 @ 08:23:

Oke dan hier: wat voor brief/advies heeft Nicoline gekregen van haar thuisfront? Dat ze Rienk moet dumpen?



Ik denk het ja. Rienk is ook gewoon raar, bijna eng. Nicoline zei laatst ook iets als dat ze dacht dat hij in een psychose is blijven hangen.

Las net bizar gesprekje op Utopiagekte (de eerste quotes in het stukje zijn dus van Rienk):



Nicoline wil weten waarom Rienk zo stug is. ''Ken je die staf met zo'n krul erin? Waarom ziet die staf er zo uit? Waar is die op gebaseerd? Die staf was vroeger gemaakt van heel zacht buigzaam hout. En die staf, die krul, kun je helemaal indrukken. Daarmee kan je als een schaap weggaat van de kudde die staf zo vasthaken aan de achterpoot om de schaap mee te trekken. Het is een herderstaf.'' Nicoline vraagt zich af waar Rienk nou heen wil. ''Soms ben je stug omdat anders het schaap over het randje gaat.'' Aldus Rienk. Nicoline is een tijdje stil en zegt het niet te weten... ''Jij bent de herder die ons moet leiden? Serieus?''
Alle reacties Link kopieren
Geweldige foto in de OP
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook verslaafd hoor, je gaat je toch hechten aan dat zooitje
Frankly my dear, I don"t give a damn
Rienk is echt eng, goed dat ie in Utopia opgesloten zit ipv dat ie vrij rondloopt...
Was Nicoline geen psychologe? Geen beste reclame voor haar dat ze zo'n randgeval niet doorziet.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 24 april 2014 @ 08:49:

Was Nicoline geen psychologe? Geen beste reclame voor haar dat ze zo'n randgeval niet doorziet.Filosofe.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 24 april 2014 @ 08:41:

Ik ben ook verslaafd hoor, je gaat je toch hechten aan dat zooitjeHechten is een groot woord maar verslavend is het wel. Dat geldt voor meer guilty pleasures.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Hee nieuw topic .



Ik kijk zelfs paar keer per dag op you tube of er nieuwe filmpjes aanwezig zijn.

En het erge is, ik doe dit stiekem voor mijn man, schaam me er gewoon voor .



Maar goed de verkering tussen Nico en Rienk gaat natuurlijk niet de volledige 8 maanden meer duren, als ze er allebei zolang nog in zitten.



Ergens vind ik Rienk best een lieverd, maar mennn wat een rare.
Alle reacties Link kopieren
Geweldige foto in je OP,



Ik vind Utopia ook erg leuk hoor. Kan me goed vermaken elke dag dat halfuurtje, Rienk dramt altijd zo door dat is jammer aan hem.

In veel opzichten heeft hij wel een punt... Alhoewel hij op sommige dingen ook weer ontzettend ouderwets denkt.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het snel uit is tussen Rienk en Nico



En eindelijk Andrea eruit...zei isa laatst niet dat ze psychisch was ofzo en. Nu zit ze te janken dat ze eruit is...
Alle reacties Link kopieren
Ik was eigenlijk van plan Andrea gaan aandacht meer te geven nu ze weg is *Doet een happy dance* maar vooruit, nog 1 ding:



Zei ze nu werkelijk op bloedserieuze toon "Ja toen we hier net waren, aten we alleen maar rijst.. Want ja … We hadden geen eten" Alsof ze over haar tijd in een oorlogsgebied vertelt.



Werkelijk?? Dat was toch in de tijd dat ze nog 10000 euro in kas hadden en meteen voor bizar veel geld brood pindakaas en aardbeien bestelden?
Alle reacties Link kopieren
Dan Isabella ook geestelijk niet in orde. Als je eerst ruzie maakt met dre en daarna zegt" ik wil niet dat je weggaat"
Die opmerking van Billy gister... ''ik moet nog moeder worden, maar dat zal wel even duren met zo'n jonge knaap''



Van die twee wordt ik ook niet goed!! En hoewel Ruud op zich wel duidelijk is geweest over dat wel/ niet een relatie vind ik het niet heel netjes van hem dat hij dingen blijft zeggen als 'ik ben verliefd op je' en 'ik hou van je en zal je nooit pijn doen'

Daar krijgt die Billy een dosis valse hoop van...



Maar ik vind het inmiddels een beetje genant worden..
Alle reacties Link kopieren
Ah, hier zit iedereen weer... mooi!

(en inderdaad... geen drakenoog? Ook mooi!)



Iemand toevallig een abonnement op de Televaag? Staat op hub site een stuk over de thuiskomst van Andrea... heul zielig...
conversation = awareness
Wel lachen dat Dennis de Pennis een knuffeltlimiet wil instellen.



Zijn we eindelijk verlost van al dat popiejopie gefleem.
quote:Miss_Communicatie schreef op 24 april 2014 @ 11:13:

Ah, hier zit iedereen weer... mooi!

(en inderdaad... geen drakenoog? Ook mooi!)



Iemand toevallig een abonnement op de Televaag? Staat op hub site een stuk over de thuiskomst van Andrea... heul zielig...



Dat is niet zo'n boeiend stuk, gaat eigenlijk alleen over Anton en dat Andrea bij hem niet meer welkom is.

Ik ben eigenlijk vooral benieuwd wat er gebeurde nadat Andrea de poort uitgestapt is. Stond er iemand op haar te wachten? Maar dat wordt niet verteld in dat stuk...
Alle reacties Link kopieren
quote:carpediem90 schreef op 24 april 2014 @ 10:41:

Ik was eigenlijk van plan Andrea gaan aandacht meer te geven nu ze weg is *Doet een happy dance* maar vooruit, nog 1 ding:



Zei ze nu werkelijk op bloedserieuze toon "Ja toen we hier net waren, aten we alleen maar rijst.. Want ja … We hadden geen eten" Alsof ze over haar tijd in een oorlogsgebied vertelt.



Werkelijk?? Dat was toch in de tijd dat ze nog 10000 euro in kas hadden en meteen voor bizar veel geld brood pindakaas en aardbeien bestelden?Inderdaad zeg. Plaats vervangende schaamte
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
quote:slwhisper schreef op 24 april 2014 @ 11:30:

[...]





Dat is niet zo'n boeiend stuk, gaat eigenlijk alleen over Anton en dat Andrea bij hem niet meer welkom is.

Ik ben eigenlijk vooral benieuwd wat er gebeurde nadat Andrea de poort uitgestapt is. Stond er iemand op haar te wachten? Maar dat wordt niet verteld in dat stuk...

Ah jammer.

Dat stukje voyeur in me had haar exit graag aanschouwd.
conversation = awareness
Andrea gesignaleerd in Londen:

http://www.youtube.com/watch?v=eV8D4kMVoM4

http://www.youtube.com/watch?v=kgcZSfER1Ws

Alle reacties Link kopieren
Joepie deel 2 alweer!



Wauw, wat Nicolien over Rienk zegt (psychose blijven hangen?!). Is ze nog wel verliefd ...? Dit klinkt als het begin van het einde...



Haha elninjoo, dat filmpje!



Ben nu wel erg nieuwsgierig geworden naar dat stuk in de Televaag! En over die rijst inderdaad! Zo enorme fantast is Dré ook. We gaan dr nog missen!



En het zal me werkelijk een biet zijn waar Drakenoog uithangt.
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:yertletheturtle schreef op 24 april 2014 @ 10:55:

Dan Isabella ook geestelijk niet in orde. Als je eerst ruzie maakt met dre en daarna zegt" ik wil niet dat je weggaat"dat vond ik ook een bizarre reactie van Isabel.
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven