Onzeker over mezelf

23-04-2014 14:54 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand tips voor mij waardoor dat ik minder onzeker ben over mijn lichaam? Want ik en mijn minnaar zijn van plan een stap verder te zetten.

Maar door dat ik sinds kort ook redelijk wat overgewicht heb gekregen ben ik zo onzeker geworden dat ik bang heb dat die gaat lopen. Eenmaal die me naakt ziet.



Heb al gelezen van eerst paar glaasjes te drinken dak wat losser ben.

Wat is jullie mening? hebben nu al 6keer gedate zonder meer..Moest ook niet was steeds perfect!!! Weet zeker hij is niet het type dat gaat lopen ma hij is zo perfect gewoon.

En zoals mijn buik verstop ik gewoonlijk onder corrigerend ondergoed dat hij het niet ziet...

Ik wil heel graag verder met hem want de spanning is te snijden de laatste keren dat we mekaar ontmoeten..Nu hij weet van mijn onzekerheid en wilt nog wachten gerust.. Want binnen kort maken we een city trip

Ma ik niet vind da we aan het punt zijn gekomen dat we meer dan wat gekus kunnen gaan..

En dan ben ik toch nog zo onzeker over me zelf...



Ik wil hem nog niet kwijt als maatje, sturen gewoon elke dag al sinds maanden..



Maar het verlangen naar meer wordt on uit houdbaar
Alle reacties Link kopieren
Gewoon verder gaan meid ik ben ook een vrouw met een maatje meer en corrigerend ondergoed en vooral niet te vergeten onzeker maar als hij echt om je geeft maakt dat niets uit!!!

De eerste keer van mij moest ik wel lachen omdat hij zoveel moeite moest doen om ergens bij te komen maar hij heeft niet opgegeven

Laat je corigerende onderbroek thuis en doe je corigerende hempje gewoon aan is goed te combineren met een leuk jasje een mooie boxershort met kant zit ook wat hoger en laat je miss wat zekerder voelen licht uit kaarsjes aan en laat het gaan!!! Blijf je niet onzeker voelen op het moment want dan beleef je er geen plezier aan! En niet alle mannen vallen op dun hoor.

Een maatje meer kan ook fijn zijn
Alle reacties Link kopieren
Brrr, dunne vrouwen. Die lust ik niet.



Voor Jalynn

Zorg goed voor jezelf zodat jij idd lekker in jouw eigen vel zit.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Aan jaylinn1982,



Accepteer gewoon dat je een maatje meer heb. En geloof me, daar is niets mis mee. Jou vriend heeft dat ook allang gezien hoor. Dus nu je weet dat hij dat niet erg vind hoef je niet meer zo onzeker te zijn.



Geniet nu gewoon van elkaar en ga gerust een stapje verder. Een vrouw met een beetje 'vlees' op de botten vinden veel mannen absoluut NIET verkeerd hoor.



En probeer het ook niet te verbloemen. Wees trots op jezelf. Je bent zoals je bent.

– Zorg dat je er verzorgd uitziet.

– Doe leuk tegen elkaar



En vooral een karakter is belangrijk. Dat zijn de blijvertjes. Al is een vrouw nog zo perfect. Met een rot karakter zal de relatie uiteindelijk uitgaan.



Persoonlijk vind ik een vrouw met een maatje meer geen enkel probleem. Ik zie dat liever dan die broodmagere (skelet) modellen op de cat-walk. Sorry dames als ik een aantal van jullie nu misschien beledigd. Maar ik zie dan toch liever een 'echte' vrouw.







Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,



Vandaag onverwachts tijd voor elkaar gehad en hebben een stapje verder gezet...Spontaan is altijd het beste :-)

Ik heb jullie tips ter harte genomen en t'was gewoon Awesome!!!

Heb mijn onzekerheid zo goed mogelijk op zij kunnen zetten.. Maar hij heeft me ook op mijn gemak doen voelen..



Natuurlijk was er nog die onzekerheid en verlegenheid ma heb geen seconde spijt..
Alle reacties Link kopieren
Helemaal goed na een paar keer weet je nuet beter en voel je je helemaal op je gemak als hij van je houd is dat maarje meer geen probleem mijn vriend binnenkort man vind het prima en wij hebben niets te klagen in de slaapkamer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven