Daten

24-04-2014 11:09 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu circa een maand bezig met een jongen, elke dag appen en bellen we. Ik heb denk ik onbewust een heel mooi beeld van hem gemaakt, want eergisteren zijn we echt gaan daten. En het was leuk, alleen ik had er niet echt een gevoel bij. Hij wel.



Dit heb ik echt altijd. Niet dat ik heel veel date hoor, maar de keren dat ik date gaat er bij mij geen vonkje over. Terwijl de jongens in kwestie mij altijd leuk vinden.



Weet iemand hoe dit komt? Of moet ik het aankijken en verder daten met een jongen? Ik baal er van. Ik ben niet wanhopig, maar ik zou het wel leuk vinden om eens een leuke vriend te hebben Of misschien ben ik wel te kieskeurig.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar! Ik heb dat ook vaak. En die zeldzame keer dat ik iemand wel leuk vind, vind diegene mij weer niet leuk. Ik ben daarom even gestopt met daten, ik had er wel genoeg van.



Je zou nog een keer met die jongen kunnen afspreken. Om het nog een kans te geven. Misschien duurt het bij jou wel wat langer voordat de vonk overslaat? Maar als het echt niks is, gewoon kappen.

Er is niets mis met je hoor, en praat jezelf ook niet aan dat je kieskeurig bent. Je valt op iemand of niet, er is chemie of niet. Zo simpel is het. Ik snap je gevoel, ik zou ook wel weer eens een leuke vriend willen. Maar ja, dan moet ik dus ook echt die vonk voelen, anders helaas..... Stort je dus niet op iedere man om maar een relatie te hebben. Echt, er komt vast wel weer een keer een leuke man.
Alle reacties Link kopieren
quote:angelwings19 schreef op 24 april 2014 @ 11:09:

Elke dag appen en bellen we. Ik heb denk ik onbewust een heel mooi beeld van hem gemaakt

Weet iemand hoe dit komt?

Als je iemand in real nog niet ontmoet hebt maar je al wel een behoorlijk tijdje contact heb, dan zie je, in gedachten, een ideale man.



Bij de echte ontmoeting heb je hem al zo op een voetstuk gezet (in gedachten) dat het in veel gevallen alleen maar tegenvalt.

In gedachten had je immers een heel ander beeld van hem.



Dus hou hier rekening mee. En vooral niet TE lang wachten om elkaar in real te zien.



Alle reacties Link kopieren
Hey meid,



misschien moet je niet meteen denken dat hij niets is voor jou... Misschien moet je nog een keer met hem afspreken. Je hoeft niet meteen halsoverkop op hem verliefd te zijn. Vraag je af of je hem wel leuk vond en dan kan je alsnog een keertje afspreken.



Het zou ook kunnen zijn dat deze persoon het niet echt is voor jou. Je komt wel iemand tegen waarmee die vonk er misschien wel van de eerste keer is.



Ik zou zeggen, geef het een kans en spreek nog een keertje met hem af. Je gaat dan wel beter weten/voelen wat je wil.



Heb zelf trouwens niet veel ervaring hiermee. :-) Dus tot zover mijn idee en tips.



Veel succes!



Liefs. V
Goede les heb je geleerd! Nooit zo lang digitaal contact hebben, maar altijd zo snel mogelijk afspreken!

Het is heel makkelijk om een klik te voelen via woorden maar hoe iemand irl is kan gewoon compleet anders aanvoelen.

Ook niet gek, zo is de mens gebouwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven