Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Stoer hoor Fant, zowel qua dochter aan de pil als met je eigen geprik.



Ratje, leuke klus hoor!



Ik heb een praatavond gehad met het orkest. Er gaan ineens een paar mensen weg die op belangrijke plekken zitten dus er is een beetje paniek. Was wel een goede avond samen.



Morgenochtend maar weer een tripje gemeentehuis.
Hoe lang duurt het voor je buik weer acceptabel is om te prikken Fant?



Oh, dat is even schrikken Splint.

Gaat het wel goed komen?
Ik denk het wel Plou. Misschien moeten we een stapje terug doen qua niveau en veel jeugdleden laten doorstromen naar het orkest, maar er is in elk geval geen algehele onvrede. Gelukkig maar.



Zo, identiteitskaart is aangevraagd, morgenna 13u kan ik hem ophalen. Ik heb slechts een uur zitten wachten op het gemeentehuis...... En wat kun je je dan lekker storen aan de mensen om je heen zeg. Iemand die nog geen 10 minuten binnen is en maar zit te zuchten dat ze zoooooo lang moet wachten. Boeiende ochtend.



Plou, hoest gegaan met de boompjes enzo?
Boompjes en struik staan

En ik ben nu inwoner van Hier, eindelijk. Vrijdag ga ik kijken voor een motor voor mij en van het weekend of maandag voor een motor voor een vriend die nog geen rijbewijs heeft maar wel NUNUNU een motor wil (ik heb hem een beetje aangestoken).

En vrijdag naar een nieuwe sportschool, waar ze me nog niet kennen. Ga jij nog steeds trouw Splint?
Vanavond weer Plou. De afgelopen weken was het een beetje onhandig omdat ik bij PM zat, maar nu staat mijn sporttas weer in de auto.



Spannend, motoren kijken. Als de kleur maar goed is toch?
Wat goed Splint, van sporten

Ik hoop dat ik die motivatie ook kan vasthouden.
Oh gaaf van motor Plou.

Heb je ook een plaatje en welk merk en hoe zwaar de motor enzo??
Ik heb net de bijschrijving gehad van de belastingdienst van de zorgtoeslag van 2013

Gelijk maar even een Zooplus bestelling gedaan en straks even in de stad kijken of ik daar nog wat geld kwijt kan.

Voelt als een fijn
Ik ben ongetwijfeld mosterd, maar ik denk steeds dat dit het "tettentopic" is.
Lekker Bieb. Shop ze! Ben je al weer wat opgeknapt of niet?



Ik ga zo naar de kapper. Ff de handel weer kortwieken. Dan naar zielig hondje. vanochtend leek het wel of ik een koe aan het uitlaten was. Alleen maar gras eten. Zal wel weer last van haar darmen hebben. Het maakte iig veel geluid vanochtend.

Morgen gelukkig uitslapen... ben een beetje moe vandaag. Gisteren te laat naar bed gegaan.
quote:MissMystique schreef op 24 april 2014 @ 11:45:

Ik ben ongetwijfeld mosterd, maar ik denk steeds dat dit het "tettentopic" is. Die hebben we ook
Oh dan heeft zielig hondje straks vast wel een fijne verrassing voor je op de grond gelegd



Hier lag een uitgekauwd en uitgespuugd grasje keurig op de mat.
Snertverderrie



Het is dat ik niet weg kan maar ik kreeg net een goedkope aanbieding in mijn mail.





Marmaris | Zuid-Egeïsche Kust | Turkije | 8 dagen

Mar Soleil ***

2-kamerappartement | Logies



van

349,-

voor

199,-

korting

43%

Prijs:

Per persoon (o.b.v. 2 personen)



Vertrek:

6, 17 of 20 mei 2014
Wauw Bieb, dat is goedkoop! Waar is die aanbieding van?

Ik wil ook nog zoiets voor in de zomervakantie. Man en ik gaan nu 4 dagen naar Gent en verder zien we het wel. Misschien de tent achterin de auto en op pad, maar eigenlijk zou ik ook nog wel ee paar dagen naar een andere stad willen. Londen of Bilbao ofzo. Maar dat is altijd zo prijzig.



Tetten? Wie? Wij?



Nou, inderdaad hopen dat er geen lekker geurende verrassing voor je ligt straks, Rat. Zielig, een zere buik.



Ik ben heerlijk weer eens een dagje vrij en alleen thuis. Straks mijn ID-kaart ophalen en nog even was basis dingetjes kopen voor de vakantie. Topjes, misschien een nieuwe bh en onderbroeken (heb ze nu bijna alleen maar in zwart). Eind van de dag haren laten verven.

Gisteren inderdaad weer gesport, was flink pittig! Maar het was niet voor niks, de weegschaal was vriendelijk voor me vanochtend.



Pff, we hadden vannacht een hooiwagen in de slaapkamer. Dus Sammi moest op jacht. Nou, dat hebben we geweten, hij is er druk mee geweest. Grote sprong vanaf de commode bovenop bed mij. Oempf, lekker dan als je ligt te slapen. Maar het is hem niet gelukt, arm beest.
quote:Splinter_ schreef op 24 april 2014 @ 12:09:

Wauw Bieb, dat is goedkoop! Waar is die aanbieding van?

.https://zon.sunweb.nl/SSL/outlet Moet je je aanmelden voor de nieuwsbrief.
Sammi moet nog even oefenen op zijn jachtkunsten?
Aangemeld! Ik ben niet zo gek op al die nieuwsbrieven, maar deze is wel interessant.



Ja, Sammi was wel fanatiek, maar het resultaat liet een beetje te wensen over, zeg maar.

Maar die hooiwagen was ook niet gek, die zat de hele tijd hoog op de muur / tegen het plafond en daar kan ons kleine kereltje natuurlijk niet bij. Ik heb vanochtend nog even bedacht om het beest met de elektrische mepperT te verdoven en dan aan Sammi te voeren. Maar dat vond ik dan toch weer een beetje wreed.
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er 'negerzoenen' met mij delen?
Staat het hek weer open?
quote:Pilou schreef op 24 april 2014 @ 14:07:

Staat het hek weer open?
Zo, ik had weer een klusdag met mijn ouders. (Ze bedoelen het goed, ze bedoelen het goed, ze bedoelen het goed).



Fijn van geld Bieb! En jij bent echt goed voor de economie



Sammi



Ooooh, die vakantieaanbieding... Das nie slecht
Oh, daar heb ik helemaal overheen gelezen, Bieb. Fijne verrassing zo. Heb je het nog een beetje kunnen uitgeven?



Jij een leuke dag gehad Plou?



Ik zit weer strak in de verf, paar highlights erin en die kunnen in Griekenland nog weer verder oplichten. En verder een halve broek, 3 hemdjes en een bh gekocht. Nu verder wachten op mijn bestellingen.






En dan in donkerblauw, jeansblauw en wit. Fijne hemdjes, ze sluiten mooi aan onder m'n armen en het decolleté is laag genoeg.

En een knalgroene capri broek (3/4). Maar daar kan ik geen plaatje van vinden.
Rode BH kan mooi onder wit!

Heb je nu alles voor de vakantie?





Ik heb mezelf heerlijk getrakteerd vanmiddag. Helaas geen schoenen gevonden.

oa een superdeluxe en zalig ruikende nagelriemcreme met kwastje van O.P.I heerlijk!





Ook nog make up remover en make up aanbreng sponsje en Liefmans bier
Verrassing kwam vlak na dat ik weg was gelukkig. K kon het opruimen.

Verder was ze wel weer goed te spreken. Ze had haar boterham ook niet opgegeten. Na de verrassing ging die er wel weer in.



Vakantie ziet er goed uit. Goedkoop!



Leuk, zo'n spinnenvangende kat... Gelukkig nooit last van gehad 's nachts. Ze gingen mee naar de wc en ze vraten ze daar op.

Kapper is bij mij niet gelukt. Moest eerst eten, daarna hond uitlaten en toen ben ik in slaap gevallen. Morgen maar weer proberen.



Hebben jullie nog last gehad van het slechte weer? Buienradar gaf flink rotweer aan. Wij krijgen denk ik vannacht nog wat over ons heen.

Morgen wordt het wel mooi weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven