Baby- en kinderkleding #3

17-04-2014 15:44 4083 berichten
Het was echt hoog tijd voor deel III. Hier vind je deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers



Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 62Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116 zoon maat 104dochter maat 56/62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 74Siskababy onderweg! Sitkadochter maat 110-teuntje-dochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Organics for kids vind ik heel leuk, ook dat pakje van jou met de kikkers NYC. Iemand nog het olifantenpakje gekocht?



Ik zoek een leuk zonnehoedje voor zoon. Gisteren vond ik het toch behoorlijk zonnig voor zijn lichtblonde knarretje.

Wat me opviel, dat veel sites zo slecht zijn, tenminste, de zoekfunctie dan. Dat je echt op hoedje óf zonnehoedje oid moet zoeken, ipv dat ze alles meepakken. En dat ze dan nog niet eens alles vinden.

Ik vond deze wel schattig, maar weet nog niet of die het gaat worden.

Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem ook schattig!
Oh leuk!!!!! Ik hou van vosjes!

Olifantenpakje is hier nog niet gekocht, we wachten op de aprilbonus



En zoekfuncties op sites, praat me er niet van...

Heb je voedingsbh ingevoerd, komen er opeens normale bh's tussendoor. Denk je net een geweldige te hebben gevonden, blijkt ie totaal ongeschikt... Pffffff
Ik heb hier voor dochter gewoon witte zonnehoedjes. Die vind ik zelf altijd zo schattig. De jongens hebben zonwerende petten van Jack Wolfskin. Voor outdoor vind ik Jack Wolfskin perfect. Begint bij maat 92.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo van de dieren, vind effen of gestreept of zo ook leuker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, ik dus ook, daarom dacht ik dit keer eens iets anders

Voor dochter had ik een witte, en een roze en een leuke donkergrijze, allemaal uni, maar zoon heeft een groot hoofd en past die donkergrijze nu al niet meer. Dus ik zoek iets leuks.
Alle reacties Link kopieren
Flokken?



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja nee die nekflappetten vind ik zelf echt afschuwelijk, alhoewel ik het voordeel wel zie van zo'n nekbeschermer hoor. Maar liever niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 24 april 2014 @ 13:28:

Ja nee die nekflappetten vind ik zelf echt afschuwelijk, alhoewel ik het voordeel wel zie van zo'n nekbeschermer hoor. Maar liever niet Voor die kleintjes vind ik het wel echt handig. Ik vind het ook niet lelijk trouwens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Dat vossenhoedje



Zoon heeft een voorkeur voor de Hawaii-look. Zal dit jaar weer een hoedje van kikkid worden, die hebben hele dunne stoffen. Als het een te dikke stof is zweet zoon echt belachelijk veel. Hij heeft het sowieso al snel te warm, lijkt wat dat betreft helemaal niet op mij (koukleum).
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Lamp is wel grappi,al is het niet mijn smaak....ik val hier sowieso uit de toon,ik hou nl niet van alle Zweedse kleding die hier voorbij komt.



Vanmiddag op jacht geweest voor smalle t shorts voor middelste. Zo lastig,alles is veel te wijd.uiteindelijk alleen deze gevonden.

http://www.amazingkids.nl ... /na5927-gotoyo/844/437075



Ben nu alles aan het inpakken, we vertrekken morgen voor 2 weekjes op vakantie... Ik heb weer veel te veel ingepakt en als ik zie wat er dan nog in de kasten ligt... Geloof dat ik maar even moet shoppen voor oudste en jongste. Alleen middelste heeft nog wat shirts nodig.



Hoedjes en petjes houden de kids hier niet van. Ik heb zomers de bandana s van koeka... Die kan ik verkopen als.piratenlapjes en dan houden ze die wel op.



Tot over 2 weken!
Veel plezier, Golfje!
Alle reacties Link kopieren
Ik houd ook niet van nekflapjes, wel van petjes. Ben ook meer van 't effen of streepjes.

Zoon kan extreem slecht tegen zonlicht, is al heel snel te fel voor hem. Moet dus wel wat hoedjes en petjes aanschaffen.

En misschien ook een zonnebril. Ik vind dat nooit leuk bij kleine kinderen een zonnebril maar zoon zal wel moeten. Nu nog een vinden die echt blijft zitten.



Vandaag dochter's Molo- jurkje binnen gekregen uit Denemarken. Ik was te laat en haar maat was overal al uitverkocht. Gelukkig via Boozt nog kunnen krijgen, nu maar hopen dat de maat klopt.







Om de verzendkosten niet te hoeven betalen ook maar iets voor zoon erbij besteld, ook van Molo



Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik zag 2 keer dezelfde foto vond het al een aparte jurk voor een meisje haha! Leuke jurk! Zou ik ook wel kunnen kopen. Shirtje vind ik niet zo, niet mijn smaak



Ik zit nog te twijfelen over de ugg sandalen. Zie dat er ook witte zijn, denk dat ik voor die ga. Die kunnen overal wel onder qua kleur, donkerblauw is net iets lastiger vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 24 april 2014 @ 12:50:

[afbeelding]



Whow! Die lijkt op mijn zoon.... (voor/nadeel van donorschap... zou dit soms )



Nou ja, dan hebben jullie een idee hoe mijn nageslacht eruit ziet.
Alle reacties Link kopieren
Zoon draagt momenteel graag zijn grijze oudemannenpet. Staat hem uberschattig dus waarom niet!
Lebowski, dat hoedje met die vosjes!!!
Alle reacties Link kopieren
Mmm gatti. Blijkbaar hou ik toch van de Deense mode,want deze twee dingen vind ik allebei superleuk!
Alle reacties Link kopieren
Oude mannen petten vind ik ook heel leuk!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ik haal hem zo weer weg. Maar dit draagt zoon nu. En vrijwillig hij pakt hem elke dag zelf van zijn kapstok
anoniem_79001 wijzigde dit bericht op 24-04-2014 22:48
Reden: poppetje gezien, kastje dicht ;-)
% gewijzigd
Ooooh wat lief! En wat een leuk ventje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven