Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
Ladies wees gewaarschuwd voor deze man:

Noord-Holland, omgeving Haarlem, woont sinds een aantal jaren in Nederland, komt uit Noorwegen. Niet te vertrouwen,
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopy.00 schreef op 22 april 2014 @ 01:35:

Ladies wees gewaarschuwd voor deze man:

Noord-Holland, omgeving Haarlem, woont sinds een aantal jaren in Nederland, komt uit Noorwegen. Niet te vertrouwen,Vanwege de afstand zal hij bij mij niet echt ver in de buurt komen voor een date.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen een goed weekend gehad? Ik heb jullie niet zo heel veel meer te vertellen op het gebied van internetdaten. Alleen dat ik inmiddels date 3, 4 en 5 er op heb zitten met Paiq-man, ik kan niet anders zeggen dan dat ik dikke vlinders voel!

Elke keer wordt hij weer een stukje leuker, maar ik probeer het wel enigzins rustig aan te doen.

Ik lees in ieder geval nog wel met jullie mee! Ik wens jullie een hoop leuke dates!!
@Snoopy: leeftijd en sites? Dat geeft iets meer info over of ie in mijn zoekresultaten gaat komen...



@Lash: wat superleuk!!! Maar je mag ons natuurlijk ook op de hoogte houden van de leuke dates he!! Als ik dan zelf geen vlinders voel, kan ik jouw vlinders beetje meevoelen
Alle reacties Link kopieren
Nadine, weet niet op welke sites hij aktief is, helaas

leeftijd: 37
Damn mijn categorie... :(

Haha thanks.



Hoop dat het met jou wel goed gaat ondanks wat ie gedaan heeft?
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd of hij voorkomt in jouw zoekresultaten
Alle reacties Link kopieren
@Lash

Wat leuk voor je! Zo te horen gaat dat helemaal de goeie kant op!

En jouw positieve nieuws kan in dit topic natuurlijk nooit kwaad ;)
@ lash.



Laat ik nu net 37 zijn.



Maar gelukkig kom ik niet uit Haarlem. Anders ben ik bij iedereen die meeleest opeens kansloos.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopy.00 schreef op dinsdag 22 april 2014 01:35 Ladies wees gewaarschuwd voor deze man:

Noord-Holland, omgeving Haarlem, woont sinds een aantal jaren in Nederland, komt uit Noorwegen. Niet te vertrouwen, Helaas kom niet uit de buurt.. Had net zin in een date met een wilde viking
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook aan het daten via internet (tinder). Ben wel benieuwd hoe het allemaal gaat ontwikkelen. We hebben 5 dates gehad. Laatste 2 keer ben ik bij hem blijven slapen. Hij heeft aangegeven dat hij chill en geen verplichtingen. Maar hij zegt dat het hem ook niet om de seks te doen is. En dat hij mij leuk vind. Maar ja, ik vind hem heel leuk, hij is kwa uiterlijk niet echt het type waar ik normaal op zou vallen (als je iemand op straat tegen kom ofzo) Maar zijn innerlijk en onze gemeenschappelijke dingen zijn heel leuk. Daarnaast zei hij ook dat onze klik ver boven gemiddeld is en hij wil kijken hoe ver die nog gaat. Hmmm. Ik ben echt in dubio wat ik nou moet doen, laten gaan? Of verder daten en kijken hoe het loopt en misschien gekwetst worden.



Even ter info, we appen al een maand en bellen echt tot diep diep in de nacht. Maar dat appen dat is ook beetje wat minder geworden.... Hij is wel aan het werk, maar ervaren jullie dit ook? Is aan de ene kant wel logisch toch? Als je elkaar net kent, is het leuk om gewoon meer over elkaar te weten te komen en app je de hele dag door? En nu is het beetje oppervlakkig ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ben ik ook weer eens. Rustig hier zag ik.



@Freckels, lastig want je vindt hem leuk. Hij zegt dat hij chill (vreselijk woord) en geen verplichtingen wil en voor mijn gevoel om jou bij zich te houden ook dat de klik bovengemiddeld is. Appen wordt vaak wel wat minder intensief, maar niet oppervlakkig. Ik denk dat je gevoel wel goed aangeeft hoe of wat. Persoonlijk zou ik ervoor bedanken, tenzij je het echt goed zelf kunt scheiden en niet te gekwetst bent als straks blijkt dat het leuk was voor 3 maanden.



@Snoopy, gezien leeftijd etc zou hij bij mij ook voor kunnen komen, maar je weet niet waar hij op staat begrijp ik. Al weet ik wel zeker dat ik hem niet zou contacten, gezien hij nog niet heel lang in NL is.



@Lash, super goed nieuws!!! Geniet ervan en ik hoop dat het een mooie toekomst wordt samen!!



Hier weinig nieuws. Ben het nog steeds zat en had een tijdje het idee 'het komt nooit meer goed'. Je vertrouwen wordt even aangetast door de rare dingen die ik de laatste 2 jaar heb meegemaakt. Maar goed bui is over en heb wel weer contacten hoor, heb alleen nog geen zin om te daten. Komt wel weer.
Alle reacties Link kopieren
@famkej



Hij woont sinds 2008 in Nederland. Spreekt/schrijft liever in het Engels
Alle reacties Link kopieren
@Snoopy, dat zou voor mij sowieso niets zijn.



Ok toch toegezegd zondag wat te gaan drinken met iemand die ik pas sinds gisteren ken. Helemaal qua uiterlijk mijn type niet, aan de jonge kant (-3) maar is zo anders dan de rest van de dates dat ik nieuwsgierig ben. Klinkt heel warm en sociaal dus wie weet.
Alle reacties Link kopieren
@Famkej

Goed om te lezen dat je weer bezig bent en ook dat je nu op basis van innerlijk gaat daten!

Zat jij nou eigenlijk ook op RP?





Ik heb zelf even niks te melden, geen leuke contacten op het moment en om eerlijk te zijn zit ik weer even in een "ik weet niet wat ik wil" dip.
@ Famke. Tof dat je toch nog bezig blijft. Je kunt wel blijven balen, maar ze bellen niet aan. En van een goed innerlijk heb je uiteindelijk het meeste plezier.



@ freckels, heel intensief contact vinden veel mensen niet zo aangenaam. Misschien is het dat. Maar ik vind hem ook niet serieus klinken.



Hier blijkt elke vrouw die ik aanschrijf niet eens meer online te komen. Blijkbaar net gestopt. Maar ik ga gewoon door tot er weer eens een visje bijt.
Alle reacties Link kopieren
@Strider, ik probeer de 'snelle jongens' over te slaan. Ik praat heel makkelijk dus ik trek dat aan, maar heb behoefte aan oprechte, warme mensen met dezelfde intenties. Die dip heb ik ook nog steeds, maar leid mezelf af haha. Gaan zitten sippen helpt niet denk ik. Ik wissen van site, Paiq, RP, E-matching, Parship allemaal weleens gedaan. Lexa vind ik echt niks. Jij?



@Sybreed, zo is het idd. Wat jammer dat de vrouwen die je leuk vindt niet reageren omdat ze niet online komen. Wellicht eens van site wisselen? Waar zit je nu, RP toch ook?



Overigens kan ik hele weken volboeken met dates, slaat nergens meer op want waar gaat het dan om. Ik heb ook besloten eerst te Skypen, dan weet ik tenminste iets meer. Doen jullie dat ook?
@ famkej, ik zit nog steeds op RP. Eigenlijk zie ik geen reden om te stoppen, ik schrijf meestal twee of drie keer per week iemand aan en er komen altijd weer een aantal leuke vrouwen bij. De vijver blijft zo altijd vol.



Paiq overweeg ik weer, maar ik ben eigenlijk nooit gekoppeld aan iemand die ook maar in de verste verte was wat ik zocht. Maar het kan weleens weer goed gaan.



Ik zie net dat er één online is geweest en ze heeft duidelijk geen interesse. Ik ben geblokkeerd.



Aangezien ik niets anders gestuurd heb dan "Hoi, grap (hopelijk leuk), ik schrijf jou vanwege dit en dat, kijk eens op mijn profiel" vind ik dit ergens een beetje overkill. Misschien ga ik eens terug blokkeren.
Alle reacties Link kopieren
@Sybreed, blokkeren zonder reactie vind ik heel kinderachtig. Jij doet het eigenlijk beter dan ik, want ik heb meestal teveel contacten tegelijk en dan na een tijdje heb ik het gevoel dat ik alle leuke mannen wel gezien heb haha. Wat was de grap, want dat is wel tricky want je kunt er compleet de plank mee misslaan denk ik. Ik krijg ook mail met zogenaamd leuke dingen, meestal komt het flauw over (wat niet wil zeggen dat het van jou niet leuk is hoor ). Heb je nu nog contact met iemand die het daten wellicht waard is?



Paiq vind ik veel tijd kosten, al heb ik er best leuke gesprekken gehad en ook met een paar gedatet. Sterker nog 2 mannen langer gezien, maar bleken weer vreemde gevallen haha. Tijdje terug al.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik ook weer even! Date was erg leuk maar meer dan dat zat er gewoon niet in. Voel me toch niet tot hem aangetrokken, heb ik ook uitgesproken en hij staat er hetzelfde in, dus prima! Vind het zoveel makkelijker dan een paar jaar terug om naar m'n eigen gevoel te luisteren!



Freckels: ik vind het ook niet heel serieus klinken. Volg je gevoel!



Anderen: balen van de dip. Hè, stond de ideale man/vrouw maar gewoon eens op de stoep. Maar helaas, dat overkomt de meeste van ons niet.... Morgen koningsdag, altijd een leuke dag om nieuwe mensen te ontmoeten!



Ik sta er zelf super relaxed in, voel me goed en doe ook even niet zoveel met Paiq. Maar kan zo weer veranderen. Vind het iig een leuke manier om nieuwe mannen te ontmoeten en wie weet, wie weet...
Alle reacties Link kopieren
@Famkej

Nee ik zit ook niet te sippen, ik hou me wel bezig met andere leuke dingen ;)

Ik zit op RP, eigenlijk grotendeels om dezelfde reden als Sybreed.



Wat betreft de hele week vol boeken met dates ben ik met je eens.

Dan kun je wel met iedereen afspreken.

Ik heb recentelijk ook al een 2x geskyped, je weet dan inderdaad wat meer, want je ziet iemand en je ziet hoe om reageert op dingen etc.

Dan weet je gelijk of je verder contact wil hebben of niet.

En dat bevalt me eigenlijk wel.



Natuurlijk kom je daar met daten ook achter maar stel dat iemand nu zwaar tegen valt scheelt het weer een teleurstelling.

Dat scheelt je toch weer een avond of middag (want met reistijd, de date zelf en in het geval van de dames optutten kom je daar bij elkaar opgeteld al snel aan) van je tijd.

Met Skype kun je als het echt dramatisch is 15 minuten later al weer met iets anders bezig zijn.



Nu wil ik ook niet de Skype promo man uithangen maar ik heb m'n fair share van tegenvallende 1e dates gehad en daarmee kun je dat percentage wel naar beneden brengen.



@Sybreed

Voor een klein aantal vrouwen schijnt dat inderdaad de manier te zijn om te zeggen dat ze geen interesse hebben.. Erg triest natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Pff, heb bericht van man waar ik verliefd op was: hij wil niet verder. Ehm, sorry, hele verhaal is waarschijnlijk ver weggezakt en kan het ook niet allemaal opdiepen. Maar kogel is door de kerk.

Ergens voel ik me superrot, maar dit is natuurlijk beter dan nog langer aanmodderen.

Heb nu wel mijn buik vol van daten in het bijzonder en mannen in het algemeen (klinkt erg, maar heb er ff helemaal geen zin meer in).

Herkenbaar?





Oja, zijn gevoelens waren niet genoeg. "Niet genoeg om verder te gaan"- die woorden vind ik zo vreemd in het kader van gevoelens, maar natuurlijk snap ik wat hij bedoelt.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
@ misia, wat rot voor je!



Als het daten tegenzit is een baalmoment nemen het beste wat je kan doen. Daten kost energie en die moet je echt kunnen opbrengen.



@ famke, ik weet dat grappen risicovol zijn, maar mijn humor is ook een sterk punt van mij. Ik ben in ieder geval origineel en ze vallen vaak heel goed.



Als ik hem ga uitleggen wordt hij altijd flauw, maar er was geen sprake van een sexy of lompe grap. Sexy doe ik nooit (kan echt niet) en lomp alleen als ik uit het profiel kan opmaken dat de dame dat heel erg kan waarderen (ja, dames houden daar ook van). Dus ze kan hem alleen maar flauw gevonden hebben. Maar daar blokkeer je iemand niet voor.
Alle reacties Link kopieren
ow ow ow ow ow wat een gedoe allemaal



Misia jammer, aan de andere kant had je zelf ook gezegd misschien even niet te daten en aan jezelf te werken toch? Hoe denk je daar nu over?



Viva, ook jammer!!!



Ikzelf heb ff soort pauze, ff gehad met het gedoe......oude date wil nu weer afspreken, meer voor seks heb ik de indruk. Niks mis mee, misschien wel ff leuke afleiding
Alle reacties Link kopieren
Maggie, bij mij gaat het samen en dóór. Werk me suf aan mezelf (met de nadruk op suf) en heb het gevoel dat er geen pauze hoeft te komen in contact met mannen, ik date toch al niet veel...dus I go with the flow....beetje als wat jij schrijft over je oude date. Een beetje: ach, wie weet..."we zien wel"





Maar eerlijk is eerlijk: deze man ging onder mijn huid, en dit weekend is even helemaal voor mij, me-time .
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven