Mode & Beauty alle pijlers

eyeliner loopt uit

24-04-2014 15:02 22 berichten
Dag dames,

net een oud topic over dit onderwerp door gelezen, maar las daar niets wat ik nog niet geprobeerd heb.

Ik teken al meer dan 10 jaar een frivole eyeliner-streep, een beetje zoals deze:

http://www.thebestmakeupp ... 3/01/howtoputeyeliner.jpg

ik gebruikte altijd tamelijk goedkoop spul, hema, laatste jaren bourjois. Maar sinds een tijdje loopt het lijntje bij mijn rechteroog steeds uit! Ik vermoed zelf dat het komt omdat ik ouder wordt en wat meer kreukels krijg. Maar ik ben gehecht aan deze look en wil dat dat uitlopen stopt!

Wat ik al heb geprobeerd:

- eyeliner gel uit een potje van MAC, met dure kwast.

- primer van mac

- juist helemaal geen primer

- beetje oogschaduw voor het aanbrengen van de eyeliner

- juist geen oogschaduw

- eyeliner gel uit een potje van l'oreal



allemaal zonder resultaat

en deze week liet ik me een loeidure Artpen van Dior aansmeren, helpt ook niks!



wie heeft De Tip!? Ik denk er nu aan om het lijntje anders te tekenen, ik geef 'm altijd een soort krulletje naar boven maar misschien moet dat wat minder dan maar... :(
Alle reacties Link kopieren
Permanente make up?
Alle reacties Link kopieren
http://img541.imageshack. ... enceliquidlinerwatern.jpg



Deze zit bij mij als een huis. Voor 2,30 euro kan je hem bijna niet laten liggen.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Ik gebruik ook eyeliner van essence (geen waterproof) en die blijft best goed zitten.
Alle reacties Link kopieren
Die van de Primark, 1,50 kost 'ie. Prima.
I would rather shit in my hands and clap
ja dat is in elk geval een lekker uitprobeerprijsje!!!

permanente make up vind ik eng om te laten zetten
Alle reacties Link kopieren
ogen dicht en een snufje haarlak. Klinkt raar maar werkt heel goed. Iig onder belichting en zweterige toestanden.
Alle reacties Link kopieren
Setting spray geprobeerd? Is sowieso handig tegen uitlopen van welke make-up dan ook.
Roaaarrrrr!
Ik heb ook die van Essence en loopt nooit uit wat ik bij elk ander merk wel heb. En als ik uitga spuit ik haarlak op mijn gezicht
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik vloeibare waterproof eyeliner van Miss Sporty, te koop bij Etos! Geloof dat ie 3 euro is ofzo en het zit er aan het einde van de dag nog mooi op.
Essence wordt een paar keer genoemd: waterproof?
Hema liquid en elke dag, loopt nooit uit.
Alle reacties Link kopieren
Haarlak? Wow, nooit te oud om wat nieuws te leren :D
Alle reacties Link kopieren
Die van Essence met de blauwe dop is water-, zweet-, en regenproof, zelf allemaal geprobeerd. Je hebt remover nodig om hem weg te halen. Er is ook een niet-waterproof variant van dezelfde serie maar daar heb ik geen ervaring mee.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Loopt het uit na het opbrengen of krijg je het lijntje gewoon niet meer helemaal strak bij het opbrengen?
Het loopt uit na een halve dag zo'n beetje, het vervaagt in mn oogplooi. Ik heb die essence waterproof meteen gekocht, morgen uitproberen!! Ik ben benieuwd!
Mmm forum mobiel, volgens mij ging er iets mis. Het lijntje krijg ik er strak op, maar hij vervaagt na een halve dag in mn oogplooi. Essence waterproof vandaag gekocht, morgen proberen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een potje prime and fine van Catrice, dat verkopen ze bij Kruidvat. Mijn eyeliner loopt niet meer uit, ideaal.
Maar dat is dan mijn mening...
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Maybelline gel eyeliner.

Werkt met een kwastje, ik ben er heel tevreden over.
Essence it is! Zit er nog prima op! Pfft wat een leergeld zeg, meer dan 30,- neergelegd voor die fucking dior artpen, en een spulletje van nog geen 3,- komt beter uit de test!

De les is in elk geval; bij twijfel, eerst naar het forum!! Dank voor jullie tips
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat hij werkt!
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven