welke tekst op kaartje zetten?

24-04-2014 14:56 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Een vriendin van mij heeft een miskraam gekregen, na 8 weken.

Ik wil haar een lief kaartje sturen, maar wat zal ik erop zetten, behalve ik denk aan je?

Vind het lastig....
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik een miskraam niet direct iets waar een kaartje geschikt voor is. Beetje raar eerlijk gezegd.
Meer niet. Dat is voldoende.
Alle reacties Link kopieren
Onzin Markovic, een kaartje om te laten weten dat je aan iemand denkt is volgens mij in elke situatie geschikt.



@TO, ik denk ook dat aangeven dat je aan d'r denkt voldoende is. Wat zou je nog meer willen verwoorden?
Alle reacties Link kopieren
Weet het eigenlijk niet, sterkte met de verwerking oid, maar dan op een betere manier gezegd.....sterkte is ook wat overdreven misschien?
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend akelig voor jullie! Als je een schouder nodig hebt of van je af wilt praten , ben ik er voor je!

Liefs....
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niks kan ik zeggen om het beter te maken, maar als je me nodig hebt, ben ik er. Ik denk aan je.



Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Dat zocht ik Tjoek....dankje!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo naar voor je dat je een miskraam hebt gehad. Ik denk aan je.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 24 april 2014 @ 14:57:

Persoonlijk vind ik een miskraam niet direct iets waar een kaartje geschikt voor is. Beetje raar eerlijk gezegd.Ik zie niet in waarom dit raar is. Ik vind het juist ontzettend lief en ik waardeerde het toen ik een kaartje kreeg na mijn miskraam.
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
Lief van je dat je een kaartje stuurt.

Ik zou erin zetten dat je het rot vind...maar eigenlijk is een kaartje met ik denk aan je of sterkte al genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief van je! Ik denk dat het tekstje van Tjoek de beste is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar kaartjes gehad na mijn miskramen en ik vond het ontzettend lief van mensen, dat mensen meeleefden was fijn om te weten. Ik vind het rot voor je/jullie en/of ik denk aan jullie zijn mijns inziens prima boodschappen voor een kaartje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven