Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ziet er goed uit Bieb. Hoewel ik er weinig verstand van heb, want het enige wat ik koop aan cosmetica is gezichtscreme en oogpotlood.



Noodweer is hier niet geweest. Het is wel steeds donker en dan vallen er weer een paar dikke druppels of er fitst onweer door de lucht. Maar that's it. Man heeft wel een uur erover gedaan om thuis te komen, het was 1 lange file vanaf Amsterdam.



Mijn vakantie-aankopen zijn min of meer klaar, maar ik wacht nog op mijn bestellingen van zondag.
Hier heeft het even geregend en wat gerommel. Verder overgewaaid denk ik.



Ik heb ook niet echt verstand van make up nu mijn eerste wenkbrauw kit.

En de dure nagelriemcreme is omdat mijn nagelriemen wat te lijden hebben van mijn nieuwe shellac hobby.



Waar heb je die kleding besteld Splint?
Bij Esprit en bij Bonaparte. Esprit heeft het wel al verzonden, ik denk dat het morgen aankomt. En Bonaparte zal hopelijk op het nippertje nog komen. Oh, ik heb net mail dat die ook verstuurd hebben. Zouden ze zaterdag ook bezorgen??
Zo, de sinaasappelen zijn eindelijk op. Zit nu aan het laatste glaasje sap. Dan heb ik elke dag zo'n 2 glazen gehad. K en dochter ook nog wat. Ik zal het missen! Gelukkig is er overmorgen weer markt
En we hebben een jarige Jet! Van harte gefeliciteerd, Its!



Jaaaa, er is er één jarig, hieperdepiep dat is Its!

Gefeliciteerd meid, maak er een mooie en zonnige dag van.



(jeetje Slof, jij bent wakker! )
jahááááá
Ik heb niet het idee dat Its hier nog komt.



Maar voor alle zekerheid:



Gefeliciteerd!!
Zou kunnen, maar volgens mij piept ze af en toe nog wel eens om een hoekje. En anders mogen jullie van de blonnetjes genieten.



Hebben jullie plannen voor morgen? Of vannacht? Hier in de stad is het haske druk, maar het is ook al de hele avond aan het bliksemen en donderen. Geen regen, volgens mij.



Mijn Esprit-kleding is leuk. Broek in rood en in wit wil ik houden, bloesje mwah. Alleen nog even dubben over de maat. Ik heb 40 en 42 besteld en ze zitten allebei goed. De ene moet wat rekken en de andere wordt net iets te ruim. Hm, morgen maar over beslissen.



Bladibla.
Ik ga de stad niet in. Geen zin in. Het weer werkt ook niet mee. Het is hier nu wel weer droog en het onweer is voorbij. Ik wilde vanmiddag nog naar de AH maar toch maar niet gedaan. Het regende toch wel erg hard.



Kapper is weer gelukt. Duurde wel erg lang helaas. Heb het daar ook maar laten verven. Had er geen zin in om het zelf te doen. Klein ribje uit m'n lijf maar goed. Was wel blij om een van mijn favoriete kapsters weer te zien. Is dik anderhalf jaar weggeweest en nu weer terug
Mogguh.

Wat ziet ze er weer béééééldig uit hè.
Ik heb de tv nog niet aan. Is ze weer een plaatje? Ik ben net wakker. Om half 9 er uit, koffie en een peukie en toen er weer in tot half 11. Heerlijk! Doe ik bijna nooit. Nu iig fris en fruitig op K wachten. Hij is boodschappen aan het doen. Straks een nieuwe pomp halen voor het aquarium.

Dan nog ff een rondje stad en dan de tuin in om mijn spruiten te planten.
jaaaaa werkeluk snoezig heur
Ik vind het zo'n contrast met een paar jaar geleden.

Ze is nu echt zo koninginnerig.



Ja, toen was ze veel vlotter nog.

Ach ja, het leven van een koningin is vast heeeeel zwaar.



Hebben jullie een leuke dag gehad?

Wij hebben vooral boodschappen gedaan en vakantie-inkopen. Nu aan het wassen en spullen in de koffer aan het doen. Morgen nog even naar Etos, want daar is de zonnebrand 2 voor de prijs van 1. Beter!
Pffffffff... nu thuis

Moeoeoe en lekker slapen nu.
Truste Bieb. Succes morgen.



Ik heb verder niets meer gedaan. Alleen dus spruiten geplant. Nu vol ongeduld wachten tot ze gaan groeien.



Ik ga nu ook naar bed. Slaap lekker dames.
Mogguh..ik ben weer soort van levend

Beetje zere voeten en beetje zwaar hoofd nog maar koffie en een lekker broodje uit de oven gaan vast helpen.



Was weer gezellig

Drinken op het plein, ergeren aan de vreselijk slechte DJ die muziek draaide voor 16jarigen geboenk keboenk terwijl het volstond met allemaal 30+ mensen... sukkel.

De live band was wel heel fijn

En vooral stom ouwehoeren met iedereen.

We hebben dubbel gelegen om de nieuwe man van mijn ex-buuv (de dochter die tijdelijk met haar kind naast mij woonde bij haar tokkie ouders)

Die vent was zo zat dat hij in zijn broek had geplast en met een lichte spijkerbroek valt dat nogal op.

Echt zo sneu, zoveel zuipen dat je dat overkomt en dan ook gewoon blijven staan





Wat hebben jullie voor leuks gedaan?
Ik heb een motor gekocht vrijdagavond en gisteren motor voor de degene die de motorkriebels heeft aangewakkerd opgehaald. Hij moet zijn rijbewijs nog halen, dus ik heb veul motor gereden

Verder niet veel bijzonders gedaan. Beetje eten, beetje film/serie gekeken. (Super Natural = inderdaad leuk).



Nu even vergeten spullen ophalen en terug brengen en vanmiddag komt er een vriendinnetje langs. Maandag weer werken, zo géén zin in.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een leuke dag gehad gisteren! Heerlijk weer, leuke groep mensen en zowaar een leuke band! Country-achtig dus lekker meeblèren met 'working 9 to 5' enzo Nu tikkie brakkig hoewel ik niet eens veel gedronken heb dus lekkere luie dag hier.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik heb weinig konings-achtigs gedaan. Boodschappen en winkelen en dingetjes uitzoeken voor de vakantie. Net nog de laatste dingen geshopt:











Die is van de positie-afdeling. Maar geen idee wat er positie aan is, als ie zo kort is.
Bweuhhh ik wil naar bed maar het vervelende kleine ventje is het buitenspelen nog niet beu.
Had ik al gezegd dat ik geen zin in werken had? Blegh
Splinter, hoe kom je er eigenlijk bij om op de positiekledingafdeling te kijken voor kleren?



Bieb, is ventje nog lang door gegaan?



Pilou, ik heb ook geen zin. Succes vandaag!



Gisteren een nieuwe route genomen in de polder. Het Bruine Beerpad. Mooie wandeling. Onderweg mijn tweelingzus nog tegengekomen. Ik heb haar echt met open mond aangekeken. Zo bizar om iemand tegen te komen die zo vreselijk veel op je lijkt. Ook qua haar en kleren.



Fijne dag allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven