Mode & Beauty alle pijlers

Stoere bikini met grote cupmaat gezocht.

23-04-2014 09:17 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn stoere tienerdochter ben ik op zoek naar sportieve lingerie, een bikini en een badpak. Wat ik tegenkom op internet is vooral heel degelijk en lieflijk. Ik vind sowieso heel weinig in haar maat (cup 65F).



Wie weet leuke merken waar ik naar kan kijken of winkels in regio Zuid-Holland?
Before you assume, there is this thing called asking.
Alle reacties Link kopieren
http://www.lace-lingerie.nl/commodity/10442
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het meekijken, er zitten veel bruikbare tips tussen. Ik heb ontdekt dat ik dochter beter niet zelf kan laten kijken. De modellen, de dames, schrikken haar nogal af.



Ik maak nu een selectie en scherm dan de (meestal) zwoel kijkende dames een beetje af......
Before you assume, there is this thing called asking.
Alle reacties Link kopieren
Bonprix inderdaad. De rest van de collectie vind ik afschuwelijk?Maar de bikini's zijn top. Ik kan geen plaatjes plakken maar in F zie ik een rood/blauw/wit gestreepte en effen bikini's in verschillende kleuren. Heb zelf ook 1 met een halter die echt prima blijft zitten. De knoop in je nek is voor de sier zeg maar, dus geen pijnlijke nek.
Alle reacties Link kopieren
Bij Bonprix zie ik helemaal geen F, ben ik nou zo kippig?
Before you assume, there is this thing called asking.
Alle reacties Link kopieren
In de linkerkant staan de maten daar kan ik F aanklikken.
Alle reacties Link kopieren
Je moet dan wel eerst op bikini's zoeken zie ik nu. Dus badkleding -> bikini's, en dan kan je pas op maat zoeken. Ik hoop voor je dochter dat er wat tussen zit.
Alle reacties Link kopieren
Och arme, pas 12 en dan al maat F, dat wordt nog wat.

Hoop dat je wat kunt vinden!
Als je dochter liever in de winkel wil passen dan online shoppen, moeten jullie wel nu gaan, want bikini's in dit soort maten zijn altijd snel uitverkocht. De Bijenkorf verkoopt Freya en Sandrabra in Utrecht ook. Deze laatste winkel heeft een ruim assortiment en goed personeel. Shopse!
12 jaar en al cup F? Jeetje zeg, dat is flink. Sorry, verder geen winkel-tips.
Alle reacties Link kopieren
quote:MilaDila schreef op 24 april 2014 @ 21:18:

12 jaar en al cup F? Jeetje zeg, dat is flink. Sorry, verder geen winkel-tips.

+1

Kan me nog precies herinneren hoe onzeker je je dan kan voelen (wil niet zeggen dat jouw dochter onzeker is, ik destijds wel)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven