Prinses Beatrix voor de rechter?

24-04-2014 21:52 50 berichten
Edwin de Roy van Zuydewijn wil voormalig koningin Beatrix voor de rechter slepen omdat zij 'leiding gaf aan het uitvoeren van schending van het ambtsgeheim'.



Een criminele handeling, zo kwalificeerde De Roy van Zuydewijn de actie woensdagavond in het programma Een op Een. De voormalig econoom was van 2001 tot 2006 getrouwd met prinses Margarita. In een reeks interviews in HP/De Tijd vertelde het stel in 2003 dat de koninklijke familie De Roy van Zuydewijn in de gaten hield en tegenwerkte.



'Vijandig projectiel'

De in 2004 overleden prins Bernhard zou, zonder medeweten van het kabinet, de BVD (voorganger van de AIVD) opdracht hebben gegeven De Roy van Zuydewijn en zijn familie te bespioneren. Prins Bernhard zou De Roy van Zuydewijn een 'vijandig projectiel' hebben genoemd dat 'onschadelijk moet worden gemaakt'.



Incestverhalen

Toenmalig premier Jan Peter Balkenende (CDA) erkende in datzelfde jaar dat De Roy van Zuydewijn inderdaad zonder medeweten van het kabinet door de BVD, was onderzocht en afgeluisterd.

Tegen De Roy van Zuydewijn Werd door zijn voormalig zwager Carlos Jr., broer van prinses Margarita, aangifte gedaan wegens smaad inzake ‘incestverhalen’ tussen broer en zus.



Ondanks dat De Roy van Zuydewijn de rechter zélf gevraagd had om vervolgd te worden in de smaadzaak besloot de rechter de zaak te seponeren.

http://politiek.theposton ... roy-van-zuydewijn-vallen/



Ook in de zaak van de valse aangifte van zijn zijn ex-vrouw Margarita moest Justitie in het stof bijten.

http://www.hpdetijd.nl/20 ... -margarita-was-onterecht/



Strafzaak tegen Beatrix

De Roy van Zuydewijn gaat eerst een civiele rechtszaak aanspannen om zo te kijken of het klopt dat prinses Beatrix op de hoogte was van het onderzoek dat het Koninklijk Huis naar hem deed. Als dat zo is, moet het Openbaar Ministerie er een strafzaak van maken, vindt hij.



‘Zodra mensen eindelijk begrijpen dat als iemand zegt: Die man is een vijandelijk projectiel dat wij onschadelijk gaan maken, dat dat al genoeg moet zijn om te zeggen: wacht eens even, hier klopt iets niet.’



De onder ede afgelegde verklaringen in zaak Margarita.

http://pers.kro.nl/progra ... n_zuydewijn_in_een_op_een



De Roy van Zuydewijn bij eenopeen

http://www.nrc.nl/nieuws/ ... -beatrix-voor-de-rechter/



De voormalig koningin voor de rechter slepen. Je moet maar durven.

Wordt het een zaak?

Totaal aantal stemmen: 14

uiteraard. Blaaskaak DeRoy is nog nooit in het ongelijk gest (21%)
welnee. Ook een voormalig staatshoofd is onschendbaar (79%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma95 schreef op 24 april 2014 @ 22:38:

Nee, het is zo. En hij heeft getuigen, o.a. Frits Wester.



Klopt, jaren heb ik me verbaasd over de hele zaak, waar was die man toch mee bezig..

Ondertussen wat meer feiten gehoord en ik ben me aan het bedenken. De man is willens en wetens door Oranje zwart gemaakt..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Iedereen die bij een familie met (oud) geld zit wordt scherp in de gaten gehouden. Heus. Hij maakt van dit vrij normale gedrag (of wij dat nu wel of niet goedkeuren het gebeurt gewoon) nu een hele toestand want hoe moet hij anders in ' the picture' blijven?



Serieus hij is de Viola Holt in de Dutch Royalty.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Edwin moet niet zo janken. Droeftoeter.
quote:Sense-1970 schreef op 25 april 2014 @ 01:07:

[...]





Klopt, jaren heb ik me verbaasd over de hele zaak, waar was die man toch mee bezig..

Ondertussen wat meer feiten gehoord en ik ben me aan het bedenken. De man is willens en wetens door Oranje zwart gemaakt..Dat dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 24 april 2014 @ 22:38:

Het is meer dan logisch dat iedereen gescreend wordt die in contact komt met de Koninlijke famile, dat contact wordt ook heel ruim genomen. Je staat ervan te kijken wat ze allemaal over je weten en over je partner en zijn/haar famile voor een simpel klusje bij kennissen van leden van de koninklijke familie.



Kan me levendig voorstellen hoe dat moet gaan als je verkering krijgt met iemand van de Koninklijke familie, had die opperhuilie ook kunnen bedenken. Zeker als er dan nog wat te vinden is. Als prins Bernard hem al een 'vijandelijk projectiel' genoemd zou hebben, dan had ie een behoorlijk vooruitziende blik.



Ik heb ooit, in een ver, grijs verleden in de klas gezeten met een ex van onze huidige koning... we wisten allemaal dat we gescreend werden. Zo werkt dat nu eenmaal.



OT: Edwin dRvZ moet gewoon eens geld gaan verdienen met wérken, dan hoefden we niet meer te luisteren naar dit ge-droeftoeter.... klaar!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:dubbeltje4 schreef op 25 april 2014 @ 00:57:

[...]





Prins Bernard, de grote boef, oplichter, en vreemdganger.

Die met Juliana trouwde, terwijl hij niet van haar hield om er zelf rijker van te kunnen worden. In de verlovingstijd had hij nog geen rijksmark op zak, bij zijn dood multimiljonair. Hij naaide alles wat los en vast zat en verwekte nog 3 buitenechtelijke dochters. De Bernard die zijn vrouw van de troon wilde wippen om zelf aan het roer te gaan staan.

De beste reclame voor een republiek.



En deze man noemt iemand anders een "vijandelijk projectiel"?????



Een gotspe!Hij wilde dat zijn dochter Beatrix het roer over nam ivm Greet hofmans affaire
Alle reacties Link kopieren
Wordt nu echt wel eens hoog tijd dat die man behandeld wordt voor zijn achtervolgingswaanzin........ Wat een engerd, brrrr..... Ik zou zeggen, get a life, loser!
Alle reacties Link kopieren
Hij behoort allang niet meer tot de koninklijke familie en toch laten ze hem niet met rust. Dat vind ik raar.

Kijk het programma, dan denk je anders over hem.
Alle reacties Link kopieren
Edwin de Roy van Zuydewijn is de Willem Oltmans van deze tijd. En die won uiteindelijk ook. Hoe onsympathiek ik de man ook vind, ik geloof wel dat hem onrecht is aangedaan door de Oranjes en ik vind het best knap dat hij door blijft vechten voor zijn eerherstel.
Am Yisrael Chai!
Opperhuilie, touche!



En echt een goed idee, laat hem een week lang schoonfamilie topics lezen hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 25 april 2014 @ 07:30:

Edwin de Roy van Zuydewijn is de Willem Oltmans van deze tijd. En die won uiteindelijk ook. Hoe onsympathiek ik de man ook vind, ik geloof wel dat hem onrecht is aangedaan door de Oranjes en ik vind het best knap dat hij door blijft vechten voor zijn eerherstel.Exact! Het lijkt mij ook geen sympathieke man, maar dat is ook niet de issue.. Ik vermoed dat de mensen die hem hier als Huilie bestempelen nog geen weet hebben van de feiten die al boven tafel gekomen zijn
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Sense-1970 schreef op 25 april 2014 @ 01:07:

[...]





Klopt, jaren heb ik me verbaasd over de hele zaak, waar was die man toch mee bezig..

Ondertussen wat meer feiten gehoord en ik ben me aan het bedenken. De man is willens en wetens door Oranje zwart gemaakt..Eens.
Alle reacties Link kopieren
Met de Oranjes kan je maar beter geen beef hebben. Denk maar aan die keer dat Maxima (die deze week nog zonder benzine langs de weg stond, dus ook zij maakt domme fouten, net als iedereen) door ook een domme fout iemand aanreed en het vervolgens toch nog zo werd gedraaid dat het slachtoffer schuldig was.



Ik wens De Roy veel succes. Het is wel een pitbull, hoe onsympathiek en gestoord hij ook lijkt te zijn. Maar ja, hij heeft ook niks meer te verliezen want komt nergens meer aan de bak. Door zijn karakter, maar zeker ook de de Oranjes die iedereen die wel met hem wil werken onder druk zal zetten. Wat dat betreft hebben ze eng veel macht.
quote:fashionvictim schreef op 25 april 2014 @ 07:30:

Edwin de Roy van Zuydewijn is de Willem Oltmans van deze tijd. En die won uiteindelijk ook. Hoe onsympathiek ik de man ook vind, ik geloof wel dat hem onrecht is aangedaan door de Oranjes en ik vind het best knap dat hij door blijft vechten voor zijn eerherstel.Helemaal mee eens. Hij is willens en wetens kapot gemaakt door de familie Van Oranje.
Soms moet je je verlies durven nemen maar dat heeft hij niet gedaan. Nu is zijn huwelijk kapot en zijn maatschappelijke carrière ook. . Ik denk dat hem zeker onrecht is aangedaan, maar tegen het Koninklijk Huis valt niet te vechten Jammer dat niemand hem dat heeft duidelijk gemaakt zoveel jaren geleden.



Als iemand wat te verwijten valt, is het Margaritha wel. Zij besloot jaren geleden met hem in zee te gaan en deed niets om hem te stoppen. .
Alle reacties Link kopieren
quote:Sense-1970 schreef op 25 april 2014 @ 08:59:

[...]





Exact! Het lijkt mij ook geen sympathieke man, maar dat is ook niet de issue.. Ik vermoed dat de mensen die hem hier als Huilie bestempelen nog geen weet hebben van de feiten die al boven tafel gekomen zijnJa dat dus! Ik heb respect voor de man, ondanks alle tegenwerking, het geridiculiseer van hem als persoon, blijft hij vechten.
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 25 april 2014 @ 07:30:

Edwin de Roy van Zuydewijn is de Willem Oltmans van deze tijd. En die won uiteindelijk ook. Hoe onsympathiek ik de man ook vind, ik geloof wel dat hem onrecht is aangedaan door de Oranjes en ik vind het best knap dat hij door blijft vechten voor zijn eerherstel.Dit!
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 24 april 2014 @ 22:27:

[...]





Heb je je aluminium hoedje al opgepoetst?



Jazeker, mijn ruimtepak is ook net terug van de stomerij.



Ik ga er zomaar vanuit dat Bernard nou niet bepaald een lieverd was die dol was op Juliana en er om die reden een aantal maitreses op nahield, dat waren echt niet zijn enige streken.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sense-1970 schreef op 25 april 2014 @ 08:59:

[...]

Exact! Het lijkt mij ook geen sympathieke man, maar dat is ook niet de issue.. Ik vermoed dat de mensen die hem hier als Huilie bestempelen nog geen weet hebben van de feiten die al boven tafel gekomen zijnHelemaal eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 25 april 2014 @ 07:30:

Edwin de Roy van Zuydewijn is de Willem Oltmans van deze tijd. En die won uiteindelijk ook. Hoe onsympathiek ik de man ook vind, ik geloof wel dat hem onrecht is aangedaan door de Oranjes en ik vind het best knap dat hij door blijft vechten voor zijn eerherstel.

Ben het met je eens. Heb het gesprek bij Een op Een gezien. Hij werd behoorlijk kritisch bevraagd, maar bleef goed overeind.
Het is logisch dat je goed nader bekeken wordt als je in aanraking komt met een koningsfamilie.



Het is echter verkeerd als dat gebeurt omdat leden van die koninklijke familie dingen te verbergen hebben die het daglicht niet kunnen verdragen en daarbij zelfs hun macht misbruiken om jou dwars te zitten omdat ze weten dat familie van jou dingen over zo'n koninklijk familielid weten.



Ik vind dat je moet kijken of onrecht aangepakt kan worden en het is niet verkeerd als iemand daar zijn lans voor breekt als hij daar zelf schade door heeft ondervonden.
quote:Paekzwart schreef op 25 april 2014 @ 10:32:

Het is echter verkeerd als dat gebeurt omdat leden van die koninklijke familie dingen te verbergen hebben die het daglicht niet kunnen verdragen en daarbij zelfs hun macht misbruiken om jou dwars te zitten omdat ze weten dat familie van jou dingen over zo'n koninklijk familielid weten.

Exact.



De prinses zit in een lastig parket. Een rechtszaak zal internationaal de aandacht trekken en heel wat rotzooi oprakelen, terwijl schikken gezien kan worden als een schuldbekentenis.



Ik ben echt heel benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Alle reacties Link kopieren
Ach, over een paar dagen komt Volkert weer vrij ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Elke mogelijke kutactie van het koningshuis wordt onder het tapijt geveegd en of verdonkeremaand. Het is gewoon een goed geordende publiciteitsmachine. We krijgen alleen te zien wat "ze" ons willen laten zien.



Weg met dit geldverslindende "sprookje"!

Lang leve de republiek!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op 25 april 2014 @ 00:57:

[...]

Prins Bernard, de grote boef, oplichter, en vreemdganger.

Die met Juliana trouwde, terwijl hij niet van haar hield om er zelf rijker van te kunnen worden. In de verlovingstijd had hij nog geen rijksmark op zak, bij zijn dood multimiljonair. Hij naaide alles wat los en vast zat en verwekte nog 3 buitenechtelijke dochters. De Bernard die zijn vrouw van de troon wilde wippen om zelf aan het roer te gaan staan.

De beste reclame voor een republiek.



En deze man noemt iemand anders een "vijandelijk projectiel"?????



Een gotspe!



Dit is een blog over ons koningshuis.



De befaamde waxinelichthouder gooier die ruim 1 jaar werd opgesloten voor een waxinelichtje naar de gouden koets te gooien opperde dit ook.



Lees zoals u het wilt lezen:



http://jacobusderoma.blogspot.nl/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven