Baby- en kinderkleding #3

17-04-2014 15:44 4083 berichten
Het was echt hoog tijd voor deel III. Hier vind je deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers



Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 62Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116 zoon maat 104dochter maat 56/62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 74Siskababy onderweg! Sitkadochter maat 110-teuntje-dochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk ventje Bengelie!! Supercool
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wat een dotje engelie!mooi ventje en enig dat petje!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt meiden, heb hem wel weer wegehaald, privacy enzo. Misschien een andere keer weer
Oooh ik was nog net op tijd, Bengelie. Wat een schatje zeg!



En fijne vakantie Golfje!



En leuke jurk, Gatti!
Leuke jurk van Molo! De jongens hebben hier ook veel van Molo en voor dochter heb ik ook dingen van Molo.
Alle reacties Link kopieren
Jammer net te laat (Nouja net, een nacht te laat).

Ik zoek nog een oude mannenpet, had jij een heel leuke Bengelie?



Zometeen mijn dochter in oranje Hello Kiity t-shirt hijsen voor de koningsspelen. En hoera, ik mag ook meedoen. Ik heb de eervolle taak om te begeleiden bij 't stoepkrijten.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Hemd van zoon is ook wel een twijfel hoor. Ik hou niet zo van blote (hemd) armen bij jongens, weet ook niet waarom.

Maar als 't echt warm wordt zal ik ook er ook maar gewoon aan moeten geloven.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik heb niet van die hemden zonder mouwen voor de jongens. Om als bovenkleding te dragen zeg maar. Volgens mij is het tank top? Ik heb alleen maar t-shirts, polo's en bloesjes met korte mouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik dus ook. Dit is de eerste. Vond 't vorig jaar wel een beetje zielig. Dochter lekker luchtig in spaghettibandjes met 30 graden en zoon in t-shirt.

Kijk wel wat ik ervan vind. Molo raak ik altijd wel weer kwijt op marktplaats.

En misschien met een losse blouse erover.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 25 april 2014 @ 07:30:

Jammer net te laat (Nouja net, een nacht te laat).

Ik zoek nog een oude mannenpet, had jij een heel leuke Bengelie?



Zometeen mijn dochter in oranje Hello Kiity t-shirt hijsen voor de koningsspelen. En hoera, ik mag ook meedoen. Ik heb de eervolle taak om te begeleiden bij 't stoepkrijten.Ik vind hem erg leuk hahaha. Gewoon bij de H&M. Zodra ik een leuke zie koop ik hem. Eventueel iets groter aangezien zijnhoofd best omvang heeft. Hij heeft ook nog een petje hoor maar die vindt hij minder
Hallo meiden,



Gisteren hield ik een shopmiddag met mijn zus. Toen hebben we haar kleine boefje verwend. Voor het propje in mijn buik heb ik (nog steeds) niets gekocht.

Ik las net over Lobowski's lachebekje (topic over puberzonen) en toen moest ik weer aan neefje denken. Dat is ook al zo'n giechel, i love it! Ik ben benieuwd hoe dat straks bij ons is.



Maar ik zal even laten zien wat ik voor neef heb gescoord:

http://imps-elfs.brandkid ... ops-meisjes-jongens6_rood



Ik zag ook nog wat leuke dingen van Name it, maar ik ken het kindermerk eigenlijk niet goed. Ik weet dat het onderdeel is van het Deense Bestseller, maar hoe valt het en hoe bevalt het eigenlijk?



En ik dit fluo eighties shirt zag ik gisteren ook en door het plaatje van Golfje, dacht ik misschien vind je dat wel leuk:



En deze:

Ik vind Name it wel leuke kleding hebben. Wij hebben er ook een aantal dingetjes van. Zou bij Name it altijd even gaan zoeken op internet waar je met korting kunt kopen, ik ben het merk vaak tegengekomen op verschillende sites voor 50-70% van de nieuwprijs, dus zonde om de volle mep te betalen.
Wat een onwijs leuk jurkje Gatti! Was ie duur ? , anders wil ik 'm wel overnemen, als ie niet past.

O, wacht jouw dochter heeft dezelfde maat als mijn dochter. Dus als zij hem niet past, past de mijne 'm ook niet.

Jammer, hij is echt gaaf.
Ik vind Name It vaak wel leuke dingen hebben. Soms zitten er ook wat duurdere dingen tussen, maar meestal wel is het wel leuk geprijsd. laatst een paar leuke zomerjurkjes gekocht voor ¤7
Alle reacties Link kopieren
Br@ndprijs Bubbelwijn. Maar hij past super dus we houden 'm, staat ook heel leuk en fijne stof. Maat 110/116 maar valt ruim.

Dochter blij, nieuwe jurk van Molo en van Mim-Pi.



Ik vind Name-it voor jongens vaak leuker dan voor meisjes. Inderdaad wel de zomerjurkjes. Nadeel vind ik dat veel kinderen op school ook Name-it dragen. Vorig jaar hadden 4 meisjes hetzelfde shirt, waaronder dochter. Dochter vind dat dan juist weer wel leuk.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Wat leuk dat je dochter zo blij is met haar nieuwe jurk, Gatti! Het is ook een heel vrolijk zomers jurkje



Thnx voor de opmerkingen en tips over Name it, dames Daar heb ik zeker wat aan.

Binnenkort ga ik toch maar over tot het kopen van fijne babykleertjes!
quote:Gatti schreef op 25 april 2014 @ 07:30:

Jammer net te laat (Nouja net, een nacht te laat).

Ik zoek nog een oude mannenpet, had jij een heel leuke Bengelie?



Zometeen mijn dochter in oranje Hello Kiity t-shirt hijsen voor de koningsspelen. En hoera, ik mag ook meedoen. Ik heb de eervolle taak om te begeleiden bij 't stoepkrijten.Bij de h&m hebben ze ze, in duitsland althans wel. Helaas trekt zoon alles van zijn hoofd af, anders had hij er ook 1 gekregen (en er zelf touwtjes aan maken staat dan weer niet ;P)
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja met een strikje onder zijn kin, lijkt mij ook niet zo leuk.



Ga eens bij H&M kijken.



Nu eerst op de vrijmarkt de te kleine kleren van zoon en dochter verkopen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog leuke koopjes gescoord? Of zelf lekker verkocht op de vrijmarkt?
Hebben jullie nog leuke kleren gescoord vandaag.

Ik heb op de vrijmarkt een jurk van Chaos and Order voor ¤2 gekocht. Zag er echt nog goed uit. Ik ben eindelijk geslaagd voor een hockeyrokje (met bijpassend shirt van de juiste club) helemaal blij! Nog een korte broek en een verkleedjurk. Oja nog een mooie spijkerbroek voor de jongste.

Dat was het, qua kleding dan. De rest van de meuk zal ik jullie besparen.
Ha dat was tegelijk kikkerprinses.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb behoorlijk goed verkocht. Niet al te hoge prijzen maar alles bij elkaar toch wel de moeite. Ben blij dat de kasten eindelijk doorgespit zijn.



'S middags alles weer uitgegeven op een ander feest/vrijmarkt aan spelletjes, drinken en eten.

Alleen een spijkerrok van Vingino gekocht voor dochter.



Leuk Bubbelwijn, een jurk van Chaos & Order, zeker voor die prijs.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Toevallig!



Ik heb helemaal niks gekocht. Hier was het ontzttend druk en vooral lelijke/oude spullen. En we hebben toch al te veel.....
Hier ook goed geslaagd voor zoonlief (maat 86 nu). Hij kruipt nog en nu gaan de broeken dus enorm snel stuk met buiten spelen (kruipen) hele stapel 'nieuwe' voor 1 euro het stuk. Daar ga ik de stukke broeken niet voor zitten maken.

Verder nog wat dingen in 92 gekocht voor de voorraad. Ik koop altijd vooruit in, zodat ik tegen de tijd dat zoon in de volgende maat zit eigenlijk alles al heb liggen. Van wat ik al heb hou ik een lijstje bij in mijn telefoon, om dubbele aankopen te voorkomen.

Verder nog in 92 2 lange mouwen shirts van name it gescoord, en nog wat broeken, Verder enorm leuke teva sandalen gescoord voor de zomer. Ronde wasmachine en ze zijn weer als nieuw.
Alle reacties Link kopieren
Hier alleen geslaagd voor babyzoon. Een romper van Petit Bateau, een romper met een soort spijkerstoflook van Claesens, een spijkerbroek van Name-It, een longsleeve van Levi's en een longsleeve van Z8. Bij elkaar ¤6. Was dus best ok, al had ik vorig jaar veel meer. Vanaf maat 92 is het aanbod voor jongens echt heel beperkt, en te veel afgedragen. En nog hoge rode all stars voor ¤5 die als nieuw zijn (geen draagsporen in de binnenzool in ieder geval), maar peuterzoon wil ze niet aan. Volgens hem zijn ze te klein, en dat zou kunnen door zijn hoge wreef.



@ Shenandoah, hoe oud is je zoon? En verwacht je dat hij snel gaat lopen? Want Teva's en kruipen lijkt me niet zo'n fijne combinatie voor zijn tenen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven