Opeens geblokkeerd, voelt vreemd

24-04-2014 22:31 281 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat denken ze nou pffffft.
anoniem_130895 wijzigde dit bericht op 25-04-2014 21:35
Reden: Maak er van wat je zelf wil.
% gewijzigd
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
Wist niet hoe snel ik de pagina's door moest lezen om de spectaculaire ontknoping te komen...

pff! Een echt haakclubje was inderdaad nog spannender geweest.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
Alle reacties Link kopieren
quote:fjorgyn schreef op 25 april 2014 @ 00:24:

Er is ook een geheim clubje van mensen die niet in een geheim clubje zitten. Maar dat is dan weer topgeheim.



Ssst!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenmedereentje schreef op 25 april 2014 @ 00:28:

Wist niet hoe snel ik de pagina's door moest lezen om de spectaculaire ontknoping te komen...

pff! Een echt haakclubje was inderdaad nog spannender geweest.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 25 april 2014 @ 00:31:

[...]



[img]http://media.tumblr.com/a9f489405f4faa0 ... qz4rgp.gif[/img]



Ssst!



hoe kom je aan die griezel
Alle reacties Link kopieren
quote:B-100 schreef op 25 april 2014 @ 00:25:

[...]

en zo geheim dat zelfs de mensen die erbij zitten het niet weten..



zitten met zijn allen in een enorme anonieme Cloud
Alle reacties Link kopieren
Pff al gaf je me 100 euro per week zou ik nog niet bij zo'n triest groepje willen. Waarom willen mensen altijd bij een groepje? Schapen gedrag vind ik het
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Alle reacties Link kopieren
Je hebt je niet aan de regels gehouden. Het kan zijn dat je niet op de hoogte was van die regels, maar dat kan alleen betekenen dat je al maanden niet was ingelogd en dat is nou net geen teken van interesse en van actief mee willen doen. Ja, ik weet precies over welke club het gaat, ben ook lid. Ik herken je username wel. Lekker kinderachtig he!
Alle reacties Link kopieren
Pfff wat een gedoe.. Daarom haak ik altijd af bij van die geheime groepjes, ik word zo iebelig van de regels.
Alle reacties Link kopieren
Man man man, ik dacht dat je bij een of andere maffiagroep aangesloten zat. Vind ook de uitslag dik teleurstellend gezien de (imo) aangedikte openingspost.



Een boekenclub



Overigens schrijf je dat je er zo mee zit dat je niet meer toegelaten wordt, waarom? Die mensen zijn jou ook (blijkt) liever kwijt dan rijk. Heel sneu voor je, maar ik zou echt opzoek gaan naar een leukere hobby. Of start je eigen geheime club, kan het jou wat schelen
this too shall pass..
Alle reacties Link kopieren
En waarom moest je geld betalen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mocht je de club echt missen, misschien wil je je dan bij onze creatieve club aansluiten. Deze is wel echt met gesloten beurzen!
Of doe eens gek en loop de bibliotheek binnen voor je (digitale) boeken. Dan kom je ook onder de mensen, wie weet hou je er leuke contacten aan over die bij je in de buurt wonen.
Hee, ik was ook ooit lid van dat forum, had er zelfs nog wel eens een boek gedoneerd, maar ik veel eerder al een keer een mail gekregen dat het opgeheven zou worden. Blijkbaar schreef ik ook niet genoeg mee en zijn ze gewoon verhuisd zonder mij.

Tsja, blijkbaar was het een voorwaarde om regelmatig mee te schrijven. Als je dat niet doet staat het de oprichters vrij om je eruit ye knikkeren. Beetje sneu als je dan hier met zo'n vaag topic komt hengelen of iemand je de nieuwe link wil sturen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je in vredesnaam geld doneren om een illegale kopie te krijgen, zeker als het risico er in zit dat je je geld kwijtraakt omdat het "bestuur" niet te controleren is en je eruit geknikkerd kan worden? Koop dan gewoon een e-book.
Och jee, ik dacht dat het om dat geheime loodgietersgilde ging, die gouden kurk uit Kees & Co.
Elein, het ging niet om 'een kopie', maar om duizenden e-boeken.
Alle reacties Link kopieren
Krullenbol, allesbehalve jaloers, hoe jij die club beschrijft, komt op mij over als een sneue groep mensen.



Of begrijp ik dit topic niet. Lees veel grappige reacties. Is dat om een beetje de spit te drijven of mis ik de clou van een geweldige persiflage?
Alle reacties Link kopieren
quote:aventura_ schreef op 25 april 2014 @ 02:35:

Je hebt je niet aan de regels gehouden. Het kan zijn dat je niet op de hoogte was van die regels, maar dat kan alleen betekenen dat je al maanden niet was ingelogd en dat is nou net geen teken van interesse en van actief mee willen doen. Ja, ik weet precies over welke club het gaat, ben ook lid. Ik herken je username wel. Lekker kinderachtig he!Ik herken jouw naam ook, bij mijn weten heb ik mij aan de regels gehouden, ik vind het ook kinderachtig. Bij mij weten dacht ik met volwassen vrouwen van doen te hebben. Ik heb mij schijnbaar vergist.
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
quote:Sjors007 schreef op 25 april 2014 @ 07:08:

Of doe eens gek en loop de bibliotheek binnen voor je (digitale) boeken. Dan kom je ook onder de mensen, wie weet hou je er leuke contacten aan over die bij je in de buurt wonen.Jij bent schijnbaar nooit in een bibliotheek geweest En ik ben daar al lid van, maar bedankt voor de tip. Ik ben niet op zoek naar nieuwe contacten, ik dacht met betrokken mensen te maken te hebben. Er werd veel lief en leed gedeeld. Vandaar mijn vraag 'waarom'. Ik heb hier gelachen om de reacties, want ondanks dat ik bij sommige sneu overkom voel ik mij zeker niet aangesproken en ben ik vrij nuchter. Wil alleen altijd het naadje van de kous weten
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
quote:Noah_ schreef op 25 april 2014 @ 08:01:

Krullenbol, allesbehalve jaloers, hoe jij die club beschrijft, komt op mij over als een sneue groep mensen.



Of begrijp ik dit topic niet. Lees veel grappige reacties. Is dat om een beetje de spit te drijven of mis ik de clou van een geweldige persiflage?Ik wil niet iedereen over een kam scheren, maar de beheerders zijn dat in ieder geval wel, dat blijkt. Ja je leest het goed, veel grappige reacties, gelukkig wel. En ik heb in ieder geval geen saai topic geschreven, want iedereen bleef nieuwsgierig , dat de uitkomst teleurstellend was tja.
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
quote:beelicious schreef op 25 april 2014 @ 07:01:

Mocht je de club echt missen, misschien wil je je dan bij onze creatieve club aansluiten. Deze is wel echt met gesloten beurzen!Dank je wel, ik zal er eens langsgaan.
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
Een e-bookclubje?! Als je dan toch te gierig bent om e-books te kopen of lenen bij de bieb, download ze dan gewoon met spotnet en ga niet en geld doneren aan een vage club (dat geld had je ook aan de auteur van dat boek kunnen gunnen en waarom zou zo'n club uberhaupt donaties nodig hebben?) en jezelf aansprakelijk stellen door op grote schaal zelf gewatermerkte bestanden te verspreiden
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 24 april 2014 @ 22:50:

Ik kan gewoon nog op het viva viola forum.



Ik ook.



En ik heb nog een derde forum, daar word je na een jaar inactief, maar dat is met een mailtje naar de mods op te heffen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:krullenbol1966 schreef op 25 april 2014 @ 08:12:

[...]

Jij bent schijnbaar nooit in een bibliotheek geweest En ik ben daar al lid van, maar bedankt voor de tip. Ik ben niet op zoek naar nieuwe contacten, ik dacht met betrokken mensen te maken te hebben. Er werd veel lief en leed gedeeld. Vandaar mijn vraag 'waarom'. Ik heb hier gelachen om de reacties, want ondanks dat ik bij sommige sneu overkom voel ik mij zeker niet aangesproken en ben ik vrij nuchter. Wil alleen altijd het naadje van de kous weten Je deelt lief en leed met wildvreemde mensen die je van je levensdagen nog niet gezien hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 25 april 2014 @ 00:31:

[...]



[afbeelding]



Ssst!Waarom doet dit plaatje mij aan Q-Q denken ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven