Babies juni 2013

13-08-2013 19:23 939 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.

Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!



Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes

NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje



Zwangeren

NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
Alle reacties Link kopieren
Thnx meiden, ben nu thuis en ga zo tennissen, voel me n stuk beter. Ik laat t zeker weten, vind t echt heel fijn dat jullie zo meeleven!!!!
Alle reacties Link kopieren
En? Hoe ging t?

Ben je al thuis.



Doet ie t nog?????

Alle reacties Link kopieren
Yes!!! Hartje gehoord, juiste afmetingen en heel veel beweging!!!!! Supergaaf, ontzettend blij en heel opgelucht!



Nog steeds niet zeker (want maar 10wk 2 dag) maar al n stuk verder dan de vorige keer dus we hebben vertrouwen!



Thnx voor al jullie steun en medeleven, heel fijn!
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeeej



Probeer te genieten nu!!!

Is moeilijk maar toch

Trusten meid!
Alle reacties Link kopieren
Oh lieve cinnamon, wat een spanning!

Probeer echt te genieten. De kans dat het nu nog misgaat, na een goede echo met deze termijn is echt waanzinnig klein!

Echt zekerheid heb je nooit natuurlijk, en vanaf nu zul je je altijd zorgen maken over je kindje, dat hoort nu eenmaal bij het moederschap!

Ik hoop dat je het een beetje los kunt laten!
Alle reacties Link kopieren
Ff wat anders

De eersten vd tabel zijn al (bijna) bevallen ?!?

Jeetje



Biessie, tijdstip zeg!!!
Alle reacties Link kopieren
Hey cinnamon,



Wat fijn, gefeliciteerd!

Wanneer mag je weer?
Alle reacties Link kopieren
Aaaah wat een fijn nieuws Cin! Ben heel blij voor ke! Ik hoop dat je nu meer kan genieten van je zwangerschap! Dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
Ja Skylar, mijn nachtrust is niet om over naar huis te schrijven! Verder alleen lichte bekken klachten, dus het gaat nog prima!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!

Ja fijn he, ben er echt n stuk geruster op. Is alleen nog wel iets wat ik gister niet helemaal meegekregen heb, maar ik schijn 'n hematoom in m'n baarmoeder te hebben, er is (ooit?) 'n bloeding geweest, en dat bloedvlekje/propje zit er nu nog. Kan hopelijk uit zichzelf verdwijnen, het lichaam zal het zelf opnemen of 't komt er via 'n bloeding alsnog uit (dus in dat geval zal 'n bloeding niet gelijk betekenen dat 't mis is) maar 't is wel iets om in de gaten te houden.



M'n gyn hier had 't gelijk over veel rusten, niet tillen en geen stress, ik heb in NL nog even bij m'n VK nagevraagd en die zei dat rust houden altijd goed was, maar dat ik er sowieso weinig aan zou kunnen doen. Ik heb wel een of ander supplement gekregen wat zou helpen om 't op te lossen, en mag over 2 weken weer op controle komen hier, dus ze zitten er bovenop.



Wel grappig, volgende week vrijdag (over 1,5 week) dus de 12 weken echo in NL met combinatietest, en 5 dagen erna alweer 'n echo, dus ik word continu in de gaten gehouden, erg fijn! Dingen zoals bloed prikken etc gebeurt nou ook in NL en hier, dus ze zijn maar druk met me ;)



Maar gister was echt zo fijn, eerst 'n intakgesprek (Gyn sprak goed engels, gelukkig) en ze was heel aardig, begripvol, heel relaxed. Toen dus de echo, en voordat ze ook maar ergens naar ging kijken wou ze me eerst het hartje laten horen, om me gerust te stellen. En 't hartje was er hoor, goed sterk en regelmatig! En ook zo leuk om 'm dan zo te zien bewegen, die armpjes en beentjes lagen echt niet stil, wat een gefriemel hahaha.



ben dus echt wel meer gerust nu, ga zo m'n manager op de hoogte stellen, want onze gangbare werktijden komen niet echt overeen met 'rustig aan doen'... meer in de trant van werken van 8 tot 6 en vaak 's avonds en in 't weekend ook nog, dus dat zit er voorlopig even niet in. En als ik 't verteld heb aan haar, voelt 't ook minder gek om echt ook om 5u weg te gaan, minder schuldgevoel ofzo, raar he? maar zo krom denk ik dan weer, lastig om aan mezelf te denken.



Maar hoe is 't verder met iedereen, vertel vertel! ik ben behoorlijk aan 't egoposten hier, haha dus kom maar op met die verhalen. Biessie, je was er idd al vroeg bij vanochtend, altijd zo vroeg op?

Fijne dag nog vandaag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ow biessie, tegelijk! Hmmm nachtrust heb je op zich wel nodig, heb je een beetje kans om nog wat bij te slapen in 't weekend of zo? Je moet nog even, dus ws nog geen verlof, toch? Wanneer wel?

En met je bekken, wat heb je precies? en wordt dat nog erger, of is 't te trainen/op te lossen? Sterkte ermee!
Alle reacties Link kopieren
joehoee gefeliciteerd wat fijn een goede echo!

Cinnamon ik heb twee keer wat bloed verlies gehad en na de eerste keer was er inderdaad bij mij ook een soort hematoom te zien. Zij gaf aan dat het kon dat het er als (oud) bloed nog uit zou komen of niet. En dat ik er zeker niet op moest gaan zitten wachten. En tot op heden is er nog niets uitgekomen. En inderdaad een bloeding hoeft niet gelijk slecht nieuws te betekenen maar fijn is anders kan ik je vertellen.



Super fijn dat alles goed is en dat je zo goed in de gaten gehouden wordt!
Alle reacties Link kopieren
Ladies.

Ben een weekje op vakantie.

Met z'n 3en opweg naar Schiphol. Op naar Turkije.

Hotel met 25 waterglijbanen.



Gister te veel gedaan. Schoonmaken tassen pakken wasjes bedden verschonen (altijd lekker een schoon bed wanneer je terug komt) laatste boodschapjes etc



Nu dus beetje bandenpijn en wat lichtbruine afscheiding.

Jullie begrijpen, m'n angelsound gaat mee. Geen zin in stress



Gister heb ik hem ook niet veel gevoeld. Waarschijnlijk door de drukte???





Biesje sterkte met je heupen en nachtrust. Blech

Ik heb soms ook last van m'n heupen en het slapen met zon voedingskussen werkt voor mij



Cin rustig aan. Bloeding betekend niet altijd dat t mis gaat

Bij m'n zoon heb ik hele zwangerschap door bloedingen gehad

En nu Af en toe op t toilet bij een nr2. Of als ik te veel gedaan heb.

En na de sex. Erg gevoelig en Goed doorbloedt.



Blijf t vervelend vinden



!!!!

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Oh Sky, wat heerlijk, even op vakantie! Heel veel plezier en geniet ervan!



Cinnamon, ik had op de eerste echo ook een hematoom. Ik heb geen bloedverlies gehad en de volgende echo was het verdwenen...



Wanneer ik 's nachts wakker lig pak ik mijn telefoon erbij. Ik lig dus wel lekker in bed, maar kan toch even reageren.



Ik geloof dat een osteopaat veel verlichting kan bieden bij bekkenklachten dus zal daar volgende week even een afspraak voor maken. Ik moet nog even dus hoop dat het allemaal wat draaglijk blijft. Deze zwangerschap is in ieder geval veel zwaarder dan met uk.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden



Even een teken van leven vanuit mijn kant.

Ben zo druk geweest met van alles dat ik gewoon vergeten ben dat ik hier aan het schrijven was. Sorry!



Wij hebben afgelopen maandag de 20 weken echo gehad en we krijgen een meisje na 3 jongens. Moet echt flink omschakelen haha. Gelukkig was alles met de echo helemaal goed.

Voel de kleine van de 15 weken ook al dagelijks. Lekker genieten weer. Verder heb ik gelukkig nergens last van en ben ik echt weer aan het genieten.



Groetjes Tinus
Alle reacties Link kopieren
Tinus wat gaaf een meisje !!!!

Ze zal wel op handen gedragen worden later:-)



Cin hoest daar???



Vakantie was heerlijk. Echt genieten met z'n 3 en

Zoonlief is net als ik, altijd erg verdrietig wanneer dit soort dingen over zijn.

Nu is hij tot vrijdagmiddag bij z'n pa. Bah bah bah

Was dus flink huilen toen hij werd opgehaald



Biessie al contact gehad met een osteopaat??
Alle reacties Link kopieren
@ cinnamon is alles nog steeds goed blijven plakken? Hoe ver ben je inmiddels? Voel je je al wat zekerder?
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden hoe is t hier?

Iedereen druk!??





Even m'n hart luchten hoor. Over iets onbenulligs maar ik heb er veel moeite mee.....



Lange leven zwanger zijn en de kilo's die daar bij horen.

Ik heb er veel moeite mee..... Ook zeker een reden om niet voor nr 3 te gaan, ook zou m'n man dat graag willen geloof ik.

Niw,

Ik kom gestaag aan, en m'n man is zijn sympathie kilo's spuugzat..... En druk aan de lijn geslagen....

Hoe fijn ik t vindt voor hem, (en m'n uitzicht;-), vreet m'n eetstoornis gewoon aan me. Ik wil ook lichter worden. Ik wil niet zwaar worden. Bah......

Ik eet niet veel, snoep bijna niet.... Meer zin in hartige dingen dan suiker! Nix voor mij....



Ik snap voor jullie onbegrijpelijk en als je zwanger bent en je kindje is gezond is dat t belangrijkste. En niet de kilo's

Maar toch, ik vind t echt vreselijk......



Ben nu 23,3 zwanger en 6,5 kg aangekomen, het gaat minder snel dan voorheen maar toch.......

Zo even m'n hart gelucht, toch fijn.......



Thanks voor t begrip
Alle reacties Link kopieren
@skylar wat moeilijk meid, ik kan je helaas niet echt helpen vrees ik. Tot op heden ben ik nog helemaal niks aangekomen en zit ik soms zelfs op -1kg terwijl ik nu weer normaal eet. Hooguit iets minder (maar nu normale hoeveelheid) dan wat ik voor m'n zwangerschap deed. Het is zo persoonlijk hoeveel je aankomt, ik had veel reserves dus daar snoept de baby lekker van. Maar als je al heel slank bent kan ik me voorstellen dat je sneller aankomt.

Sterkte in elk geval!
Alle reacties Link kopieren
Hey dames!



UP UP UP!



Hoe gaat het met jullie allemaal?



Hier alweer 38 weken zwanger, wat is de tijd omgevlogen zeg!! Het begint nu echt spannend te worden.



Skylar, hopelijk heb je nu al wat minder last van je kilootjes! Ze horen er helaas bij! Ik zelf wil ook perse niet boven een bepaald getal uitkomen op de weegschaal en die begin ik nu aardig te bereiken, maar ik kan gelukkig ook weer zo nuchter denken van het zal allemaal wel. Een tijdje na de zwangerschap hebben we natuurlijk alle mogelijkheden weer om de kilootjes kwijt te raken!



Liefsss!
Alle reacties Link kopieren
Wauw pip

38 weken. Bizar!

Hoe voel je je???

Welke kinderwagen heb je? Ga je borstvoeding geven etc etc

Vertel!!!



Ik ben 27 weken vandaag. Gister een pretecho gehad (3&4d)

Geweldig!!!! Had hem gewonnen via Facebook.



Kilo's is echt gestagneert

Ik ben tussen de 19 en 27!weken maar 1 kg aangekomen

Stoppen met roken en hormonen zijn dodelijk.

Zondag woog ik en was ik 6.3 kg aangekomen.

Als ik op 12 kilo blijf extra dan prima!



Zijn toch al een paar meiden bevallen. Hopelijk laten ze nog eea weten!!



Hoest met de rest!!??



Pip, sterkte voor komend weekend met de hitte!!!!
Alle reacties Link kopieren
3d pic
anoniem_175792 wijzigde dit bericht op 03-06-2014 16:57
Reden: Link ging niet goed
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bizar he!! Time flies!



Ik voel me super goed! Wel duidelijk de laatste loodjes (lees: nul energie) en moet 's middags vaak even gaan liggen! Oh en het valt me heel erg op dat ik graag alleen wil zijn Ook moet het huis spik en span zijn! Best irritant voor manlief hihi!

En komend weekend.. Thanks! Iedereen kijkt er super naar uit en ik zie er tegenop! Das wel héél erg heet met zo'n dikke buik!



Wij hebben als wagen een grijze mutsy en ik ga geen borstvoeding geven. Jij?



27 weken alweer! Wauw! En qua kilo's super goed! Ik ben nu bijna 10 kilo aangekomen. En ik denk precies hetzelfde, 12 kilo is helemaal prima (en daaronder). Mooie duidelijke foto! Lekker van genieten hoor! En gaaf dat je dat gewoon hebt gewonnen!
Alle reacties Link kopieren
Ja t wordt warm!!



Nesteldrang. Heerlijk!!! Hahahaha nog geen last van geloof ik. Ookal zit ik m'n kerel wel op de huid dat er eens flink door geklust moet worden:-)!



Mutsy ook stoer! We hebben een grijze urban jungle. flinke ragbak;-) manlief wou graag 3 grote wielen, prima joh.



Maxicosi gekocht afgelopen weekend. Zon pebble.



Maar moet nog veel kopen hoor! Pffffff



Lekker he dat alleen thuis zijn. In t kamertje zijn. Ruiken, dingen nog rechter leggen, can't wait

En in slaap vallen wanneer je wil. Walhalla!



10 kilo is idd ook netjes zeg!!!!! Ben jaloers!





Leuk hoor allemaal. Gaat echt snel joh! Wel bijzonder
Alle reacties Link kopieren
Wou trouwens wel proberen die bv

Hopelijk gaat t nu lukken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven