Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's #81

16-03-2014 14:07 3015 berichten
Deel 81 van de saga die weinig introductie meer nodig heeft. Praat hier vooral over alles wat wel (of niet) over mode en beauty gaat.







Het vorige topic vind je hier.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lijst

Oh ik zou willen dat ik zoveel zou mogen kopen



Sid, ik moet ook dure bh's hoor, anders wordt het helemaal niks. Ik zou liever ook allemaal frobelige H&M'tjes dragen

Ben trouwens wel fan van de normale bh's van de Hunkemoller, die draag ik ook.



Het is weer lekker weer Zometeen eerst even de nuttige dingen doen en dan de tuin in. Moet toch een beetje voorbruinen
Alle reacties Link kopieren
Haha ik ben dus niet de enige die niet investeert in bh's.



Ja het is een lijst, ik weet het.

Maar ik koop het vast niet allemaal tegelijk haha. Ik heb ook maar een beperkt budget. Ik ben van plan maandagochtend maar te beginnen aan deze waslijst.
Goedemorgen!



Jømig idd, wat een lijst, Discover. Mss kun je op je vakantie locatie nog wat dingen scoren? En anders morgen, op de vrijmarkt!



Net besloten dat ik niet ga staan. Doe ik normaal meestal wel. Maar geen zin. Weet nog niet wat ik ga doen. Mss ga ik het helemaal een beetje ontlopen.



Goed bezig, Elynn. Leuk. Probeer elke week een lange wandeling te maken. Afgelopen zondag ook geweest.
Ik heb allemaal dezelfde bh's. Een fijn model van CK, maar dat is er helaas uit nu. Heb wel nog online wat gevonden. Mss nog even inslaan voor het echt niet meer te krijgen is. Ik zou ook graag simpele Hema's kunnen kopen, maar geen standaard maat, dus helaas. De mijne zijn niet duur, niet goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
Koningsdag zit nog helemaal niet in m'n systeem. Vergeet het steeds. En ik dacht laatst ook: geen zin in al die drukte op 30 april in GB-stad. Bleek dus mee te vallen.



Ga zaterdagochtend even over de vrijmarkt hier langs de singels. Houd er wel van, maar niet te lang. Vanaf de namiddag een (niet-oranje) feestje elders in het land.
Ik ben nu helemaal zonder plannen en dat voelt heel relaxt. Zou wel zin hebben om het helemaal te ontwijken en lekker naar het strand te gaan ofzo. Ik zie het morgen wel.
Alle reacties Link kopieren
..... hap!!... Welkom Discover



Koningsdag laat ik dit jaar ook voorbijgaan, wij gaan morgen naar de dierentuin. En qua bh's: ik geef er véél geld aan uit. Ik moet wel. Ik heb nu gelukkig wel een mooi basismodel gevonden van 65, daar heb ik er nu een paar van. Maar het blijft een smak geld. Maar ja, mijn Fjes zijn sinds mijn afvallen zelf geupgrade , dus ik moet wel.



Ik ben blij met mijn score van vanmorgen! Leuke sandalen gescoord:







En van mijn shirtjes bestelling blijven denk ik de volgende twee (andere dan ik eerder plaatste, die vielen niet mooi):











De eerste is van achteren gewoon grijs. En de blauwe valt wat losser van voren, dus de v-hals zit lager. Voorpand is mesh-ig.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo goed in shoppen in het buitenland maar misschien kijk ik daar alsnog wel. Haha nee ik heb echt helemaal niets met vrijmarkten, verdwaal altijd een beetje in de massa.



Sandalen zien er comfortabel uit Renske.
Alle reacties Link kopieren
Dat herken ik wel qua shoppen discover, kan op vakantie ook nooit wat vinden.



En comfortabel zijn ze zeker. Ik heb birkies, hakken en sneakers, en wilde iets er tussenin. Gelukt dus.
Alle reacties Link kopieren
leuk zijn ze Rens!



Ik heb nog een paar hele fijne, 3 jaar geleden in NY gekocht (gewoon bij de Zara ) maar zitten nog steeds heerlijk.



GB, dus niet zelf op de markt zitten dit jaar?

Ik werk vanavond (en eig is de avond het leukste in mijn stad), morgenochtend even naar mijn ouders want moeder is jarig. En Morgenavond werken. Moet zeggen dat ik het wel even prima vind, ben nog een beetje huiverig voor 'verplicht vrolijk zijn dagen'..



Ik heb net geraniums gekocht, ik wordt oud (staan wel heel vrolijk in mijn voortuintje)
Alle reacties Link kopieren
Geraniums



En fijn dan van werken VD, ligt er ook geen druk op.



Ik zit even te kijken naar mijn wishlist van laatst:



- Platte schoenen

- havaianas

- paar hakken (grijs/zwart/blauw) - geen standaard pump

- jurk (ala topvintage)

- shirts mouw (groen/rood/blauw)

- shirts zonder mouw (groen/rood/roze/blauw)

- dunne leggings (voor onder te korte jurk/rok voor blote benen)

- zomerbroeken ?

- bolero(jasje) / kort vestje 3/4 of korte mouw grijs/wit/rood/blauw

- klein tasje zwart/cognac met lang dun hengsel

- cognac cowboysbag klein



Schiet niet echt op
Leuke shirts. Beide.



En tja, smallere omvang, grotere cupmaat meestal. Zeker als je daar niet afvalt...
Oh, niet op refresh geklikt.



Geraniums, haha. Zolang je er maar niet achter gaat zitten.



Ik ga niet staan. En wat ik wel ga doen weet ik nog niet. Allerlei vrienden zijn in de stad en hebben gevraagd of ik kom. Dus opties zat. Maar mss heb ik er helemaal geen zin in. Ik ga in elk geval de laatste hand aan mijn schilderklus leggen heb ik besloten.



Shoppen op vakantie wordt 'm bij mij meestal ook niet. Brown houdt er niet van, dus dan komt er toch niets van. Soms ga ik weleens een middagje alleen op pad, maar meestal zonder succes. Hoewel ik in Spanje meestal wel even een Zara en Pull & Bear in ga.
Wishlist



* de ultieme zwarte basispumps

* een lange(re) zomerjas (net bedacht)

* zwarte platte sandalen

* platte espadrilles

* lange mouw shirts, geen basics

* grijs melange jasje/vest

* zwarte suede franje tas



Tas was ik nog vergeten. Heb een paar pumps op Marktplaats bij mijn favorieten gezet. Dat is natuurlijk ook nog een mogelijkheid. En een tas op E-bay. Ga proberen meer op MP of Ebay te kopen.
Zoiets vind ik leuk. In het zwart dan.



Alle reacties Link kopieren
Haha nee schiet niet echt op Renske, kopen kopen kopen hihihi.



@Georgie



Die zijn wel leuk ja, alleen bij mij staan brede bandjes altijd zo lomp. Kan dat aan mijn maatje 37 liggen?



Ik wil eens tegen iets soortgelijks aanlopen als onderstaand. Dan kan ik eens passen en kijken of ik het iets vind. Probleem is dat ik het alleen zo vormeloos vind van de voorkant. Door een split wordt dat wel minder maar je blijft dat hebben met die 'jersey' stof. En ik weet ook niet of ik het wat netter kan combineren. Jullie op/aanmerkingen? Ideeën?



http://www.asos.com/A-Wea ... duct.aspx?iid=2889377&r=2
Ik heb ook maat 37, maar bij mij staat het wel mooi. Ik heb niet van die smalle voeten. Zoiets staat mij dan ook helemaal niet:



Er moet in elk geval een bandje dwars over mijn voorvoet lopen.
Voor de foto collectie:



Ik draag dat ook wel zonder split. Maar dan meestal wel heel casual. Met sandaaltjes en een hemdje. Echt voor de zomer. Met schoenen eronder (en zonder split) wordt het me te degelijk. Met split en met schoenen wordt het meteen heel feestelijk denk ik.
2e x dat ik een outfit zie met badslippers eronder de afgelopen dagen:









Ik ben nog niet overtuigd...
Pixx!







Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven