Entertainment alle pijlers

Menno Buch in de Bajes

17-04-2014 21:36 188 berichten
Klets lekker mee !! Voel je welkom



Ik kijk altijd naar de programma's van Menno Buch, omdat ik ze goed vind, maar wel met een dubbel gevoel.

Ik vind hem altijd zo schijnheilig. Altijd dat neerbuigende toontje tegen gedetineerden, terwijl hij zelf een dik strafblad heeft.
Alle reacties Link kopieren
Oeps verkeerde topic!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind trouwens wel dat hij heel echt op de vrouwen staat; enorm in hun aura of zo... En soms krijg ik ook echt de jeuk van zijn lichaamstaal.



Wat ik wel een heel goed gesprek vond was met die eerste vrouw, dat ze uit de ouderlijke macht ontzet wordt. Bizar ook.



Maar met die moeder en dochter vond ik bizar; dat ze in dezelfde gevangenis zitten.
Alle reacties Link kopieren
Echt = erg*
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het triest dat sommige mensen maar niet uit de problemen lijken te komen. Door onmacht, verleden enzo.

En dan weer zwanger worden van een verkeerde vent.



Nu hoor ik dat moeder en dochter vastzitten. PPPFFF wel heftige serie
Wat heftig het verhaal en het leven van die vrouw van zojuist. Erg warrig, kon het niet helemaal volgen, maar phoe , ik heb medelijden met haar.

Net als met dat eerste jonge meisje, Sharona, beiden een zeer slechte ongelukkige jeugd, zo in en in triest!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadou schreef op 25 april 2014 @ 09:32:

Ik kijk altijd naar de programma's van Menno Buch, omdat ik ze goed vind, maar wel met een dubbel gevoel.

Ik vind hem altijd zo schijnheilig. Altijd dat neerbuigende toontje tegen gedetineerden, terwijl hij zelf een dik strafblad heeft.



Wat heeft 'ie allemaal gedaan dan? Ik weet alleen van belastingontduiking in de eighties.



Ik vind Menno trouwens wel een leuke persoonlijkheid.
quote:minnimouse schreef op 08 mei 2014 @ 21:49:

[...]





Wat heeft 'ie allemaal gedaan dan? Ik weet alleen van belastingontduiking in de eighties.



Ik vind Menno trouwens wel een leuke persoonlijkheid.Dat ging niet om een paar tientjes Hij praat deze aflevering met dames die voor minder vast zitten....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die vrouw in de iso echt zielig, die hoort toch niet in de gevangenis? En die vrouw die in hoger beroep ineens 3 jaar erbij kreeg... ze zou volgende week naar huis mogen, sneu hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadou schreef op 25 april 2014 @ 09:32:

Ik kijk altijd naar de programma's van Menno Buch, omdat ik ze goed vind, maar wel met een dubbel gevoel.

Ik vind hem altijd zo schijnheilig. Altijd dat neerbuigende toontje tegen gedetineerden, terwijl hij zelf een dik strafblad heeft.



Dat hij een strafblad heeft wist ik niet maar ik kijk het met veel weerzin tegen hem. Dat toontje, hoe hij altijd naar die mensen kijkt. De vragen die hij stelt. Dat neerbuigend met zijn hoofd schudden.



Ik vind Menno Buch echt verschrikkelijk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
En altijd moet hij gordijnen open doen op celkamers... Ook die vrouw die nog in d'r bed lag; vond het bizar.
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 mei 2014 @ 09:53:

[...]





Dat hij een strafblad heeft wist ik niet maar ik kijk het met veel weerzin tegen hem. Dat toontje, hoe hij altijd naar die mensen kijkt. De vragen die hij stelt. Dat neerbuigend met zijn hoofd schudden.



Ik vind Menno Buch echt verschrikkelijk.Die broer van hem vond ik wel altijd geweldig! Vind het nog steeds jammer dat Boudewijn zo vroeg overleden is...
Is dit het goede topic? Het is zo rustig hier.

Wat was dit n heftige aflevering!

Wat heeft die Christiane gedaan?

Dat stuk heb ik gemist en daar ben ik nu toch wel erg nieuwsgierig naar.
Alle reacties Link kopieren
Ik meen dat christiane hun huis in de fik had gestoken, maar weet het niet zeker...
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadou schreef op 10 mei 2014 @ 11:15:

[...]





Die broer van hem vond ik wel altijd geweldig! Vind het nog steeds jammer dat Boudewijn zo vroeg overleden is...En juist hij loog alles bij elkaar en was een vreselijk moeilijke man
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Famke81 schreef op 29 mei 2014 @ 22:37:

Ik meen dat christiane hun huis in de fik had gestoken, maar weet het niet zeker...Maar dan zou ze toch juist naar een psychiatrische instelling moeten ipv naar de gevangenis?
Alle reacties Link kopieren
quote:Famke81 schreef op 29 mei 2014 @ 22:37:

Ik meen dat christiane hun huis in de fik had gestoken, maar weet het niet zeker...Ja, dat heeft ze echt wel gedaan, heel triest
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een heel aangrijpende aflevering.........

Menno mag van mij de gouden Televizier ring winnen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wat raar dat ze bij de ouders van Christiane hun achternaam vermelden. Nu weten we ook watje achternaam van Christiane is.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op vrijdag 30 mei 2014 00:32 Ik vond het een heel aangrijpende aflevering.........

Menno mag van mij de gouden Televizier ring winnen. +1 helemaal mee eens!
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
Jeetje.... Die vader...
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Arme man. Nooit gedacht tissues nodig te hebben bij dit programma.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 30 mei 2014 @ 15:06:

Arme man. Nooit gedacht tissues nodig te hebben bij dit programma.Wat heftig hè?, en zo triest, voor zijn vrouw, kleinzoon, dochter, en zelf ook nog jong, in de zestig is dat toch zo.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:gisellecarterx schreef op 30 mei 2014 @ 14:52:

[...]





+1 helemaal mee eens!



Dan ben ik gelukkig niet de enige die er zo over denkt.

Ik vind 'm harstikke integer.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven