Druk tijdens koningsdag /nacht?

25-04-2014 18:07 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik wilden vanavond of morgenavond een avondje uit: samen uit eten en dan nog ergens een drankje doen. Niet echt stappen oid. Maar nou bedacht ik me vandaag dat het vanavond natuurlijk koningsnacht is, en morgen koningsdag (ben nog niet helemaal gewend aan die nieuwe data :-) ). Is dat dan wel te doen, of is het dan stervensdruk? We wilden het liefst naar Amsterdam, en anders naar Utrecht. Hilversum kan eventueel ook. We willen om een uur of 10/11 wel weer naar huis, is het tot die tijd nog wel te doen? Normaal barst het uitgaansleven daarna pas los, maar ik weet niet hoe dat nu zit. Ik ben totaal geen feestbeest, en nooit echt koninginnenacht gevierd dus weet dat niet.
Hier dezelfde vraag. Wij willen ergens rondom utrecht maar ik denk dat het in Utrecht zelf te druk gaat zijn. Tips welkom (enige eis: je moet er vega kunnen eten en we willen max 90 euro betalen voor voor+hoofdgerecht en een drankje).
Alle reacties Link kopieren
Utrecht is in ieder geval vanaf een uur of 8 meestal erg druk dus dan zou ik niet midden in het centrum gaan eten/drinken.
Alle reacties Link kopieren
Amsterdam, doe het niet als je ook een andere dag kan en niet per se voor koningsdag erheen wil. Het is nl stervensdruk
Alle reacties Link kopieren
Hoewel, Amsterdam is ook wel heel gezellig, en uitgaan ook met koningsdag
Ik zou een andere dag kiezen



Utrecht centrum is vrijmarkt en dus vanaf uurtje of 20u echt heel druk. Misschien dat de buitenwijken wel een optie zijn.



Amsterdam zou ik zowieso niet doen, dat is nog erger
Alle reacties Link kopieren
In Utrecht begint vanavond de vrijmarkt al, dus daar gaat het wel echt druk zijn.
Zeg maar Spijker.
Amsterdam is nu al druk met publiek dat vannacht gaat feesten (ik ben nu op een van de kleinere stations en hier loopt een constante stroom mensen richting centrum). Je krijgt vanavond waarschijnlijk minder service, moet langer wachten op je eten en zit tussen allemaal drukte (wel gezellig maar je snapt wel wat ik bedoel). Ik zou een andere avond kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Amsterdam gaat zowel vanavond als morgen walchelijk druk zijn. Niet doen dus als je "gewoon" uit eten wilt en een drankje wilt doen.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
ik kwam net van cs, het is echt druk en chaotisch..vanavond zijn er allemaal feestjes, dus dat zou ik vandaag niet doen
quote:Twisted schreef op 25 april 2014 @ 20:19:

Amsterdam gaat zowel vanavond als morgen walchelijk druk zijn. Niet doen dus als je "gewoon" uit eten wilt en een drankje wilt doen.





"Walchelijk"?



Ik krijg me toch ineens een déjà vu

quote:miszlady schreef op 25 april 2014 @ 20:42:

ik kwam net van cs, het is echt druk en chaotisch..vanavond zijn er allemaal feestjes, dus dat zou ik vandaag niet doen



Dat, en in elk geval is uitslapen na een nachtje doorstappen er ook niet bij want: Koningsdag is ook Luilak.

Hier op 't dorp mag de brommerjeugd vanaf 04.00 tot 06.00 zonder knalpijp lekker rondrijden dus dat is een kort nachtje voor de lichte slapers.

(vind dat overigens geen probleem, het mag en ze vinden het uiteraard hartstikke leuk, die genieten, politie houdt een oogje in het zeil maar gaat altijd prima)
Alle reacties Link kopieren
quote:thaorchid schreef op 25 april 2014 @ 20:54:

[...]





"Walchelijk"?



Ik krijg me toch ineens een déjà vu

Dat doet ze Xpres.
it's a big club and you ain't in it
quote:RionyRiony schreef op 25 april 2014 @ 21:05:

[...]



Dat doet ze Xpres.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties, we hebben op jullie advies toch maar besloten thuis te blijven. Hoe zit het vanavond? Zal het dan ook nog erg druk zijn, of is iedereen dan moe van konings nacht en dag waardoor ze veel thuis blijven?



Het is zeldzaam dat mijn vriend en ik een (half) weekendje alleen zijn, dus daar willen we wel gebruik van maken ook eigenlijk. We zaten er aan te denken om anders vanmiddag iets leuks te doen. Maar wat is er open op koningsdag? Waar het niet heel druk is? We zaten te denken aan een bootje huren bij Giethoorn, of naar een strandtentje ergens? Maar is dat wel open vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is ook het overal stervensdruk. Hiert in Eindhoven wel tenminste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven