Iens dinerdagen?

30-04-2014 19:43 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag op de site van Iens dat je kan reserveren voor hun dinerdagen: voor een gereduceerde prijs eten in een aantal geselecteerde restaurants. Ik kan alleen niet terugvinden hoe het verder werkt, heeft iemand wel eens via de dinerdagen ergens gegeten? Is er dan een standaard menu, of kies je gewoon a la carte? Ik ben vegetariër maar ik kan nergens terugvinden of dat een probleem is.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Meermaals gedaan. Op zich een leuke manier om soms wat duurdere restaurants te leren kennen, alleen is het nooit écht zoals normaal. Is tenminste mijn ervaring. Er is een menu samengesteld en vaak staan er veel meer tafels dan normaal. De sfeer is dus wat anders. Vaak ook shifts, dus bv een tafel van 18:00 tot 20:00 en dan komt de volgende. Hoewel dat wel per restaurant zou kunnen verschillen.
Alle reacties Link kopieren
Maar er is dus een vast menu? Kan je ook aangeven dat je bepaalde dingen niet eet?
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Er is vaak een standaardmenu of je kunt uit 2 of 3 dingen per gang kiezen. Via iens kun je reserveren of bel het restaurant om te reserveren, misschien moet je bij iens een account aanmaken.



Het is een leuke manier om met en restaurant kennis te maken. Ik heb voedsel allergie en dat kun je gewoon kenbaar maken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Er is op zich een vast menu dat ook altijd op site staat, maar ik heb zelf nooit doorgevraagd of er aanpassingen mogelijk zijn. Verschilt misschien ook per restaurant. Ff bellen dus voordat je reserveert.
Hier ook vegetariër en vaste klant tijdens de restaurantweken (net zoiets maar dan van diningcity.com http://www.restaurantweek.nl/lang/nl)

Daar kun je bij het online reserveren dieetwensen in het opmerkingsveld plaatsen.

Nooit een probleem gehad en altijd zalig en voor weinig gegeten)
Alle reacties Link kopieren
Ja bij de restaurantweken weet ik dat je het aan kan geven, maar hier vind ik weinig uitleg en op de sites van de restaurant die ik heb bekeken ook geen menu.



Inderdaad even bellen dan maar.
Zeg maar Spijker.
Oh ik heb even een fake reservering gemaakt op de Ienssite en in het laatste veld kun je een extra opmerking kwijt.

Dus daar doorgeven dat je vegetarisch eet.
quote:Spijk-er schreef op 30 april 2014 @ 20:01:

en op de sites van de restaurant die ik heb bekeken ook geen menu.



.Menu's heb ik bij de restaurantweken ook nooit gezien vtv.
Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeliee schreef op 30 april 2014 @ 20:02:

Oh ik heb even een fake reservering gemaakt op de Ienssite en in het laatste veld kun je een extra opmerking kwijt.

Dus daar doorgeven dat je vegetarisch eet.Ah! Zover had ik dus nog niet doorgeklikt, slim
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
En dan zie je ook de mogelijke tijden. Aan de hand daarvan denk ik dat bij het restaurant waar ik gereserveerd heb geen sprake is van verschillende shifts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven