Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
Ik geef niet eens borstvoeding maar mijn dochter van 9mnd dook net in ballorig in de ballenbak richting mijn botsten en trok zo mn shirt naar beneden....



Schaamde me kápót
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Werd ik net ook nog uitgelachen op het toilet door wat dames. Het was dan mega gênant... Maar ik heb prima borsten. Alleen de ballenbak is daar niet de beste plek voor haha
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde mijn man van de week verleiden, heel leuk allemaal en ik loop de woonkamer in, naar mijn man (met ontbloot bovenlijf).

We lopen een beetje te kloten.

Hij kijkt naar mijn borsten, kijkt nog eens goed, en hij zegt 'schat er groeit haar op je borst'



Echt, 1 zwarte haar. En ik had hem écht nog niet gezien



We hebben er wel om gelachen, maar echt waar, dat dat me nu juist niet is opgevallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer een lullige opmerking gemaakt over iemand.. echt een lullige waar je normaal met je vriendinnen lekker om kan lachen. Het door mij verwachte gelach in het groepje bleef uit en ik kreeg waarschuwingsblikken toegeworpen van mijn vriendinnen. Toen realiseerde ik me pas dat de zus van de persoon in kwestie óók bij het groepje stond en meeluisterde.. tsjah red je daar maar eens uit!



Ik heb maar met een rood hoofd sorry gezegd. Later nog enkele nachten gehad dat ik weer aan het moment moest denken en in mijn kussen beet van schaamte. Zelf als ik eraan terugdenk schaam ik me. Ik ga nooit meer lullige dingen zeggen over mensen!
Alle reacties Link kopieren
Gieren dit topic!



Ondanks m'n voorhoofdsholte-ontsteking (=heel m'n hoofd vol snot) toch weer een hartstikke leuke date gehad.

Het was dan ook de eerste keer dat ik op het bed van mijn kersverse lover belande.

We lagen jolig wat te grappen en plots moet ik zó lachen dat er een grote snotterbel uit mijn neus schiet en vlak boven zijn hoofd bungelt.

Toen ik 'm schrikachtig probeerde terug te snuiven was het kwaad al geschied natuurlijk..



Althans, voor die avond.

Enkele jaren later zijn we nog steeds samen
Alle reacties Link kopieren
quote:Mies85 schreef op 02 mei 2014 @ 15:57:

Werd ik net ook nog uitgelachen op het toilet door wat dames. Het was dan mega gênant... Maar ik heb prima borsten. Alleen de ballenbak is daar niet de beste plek voor haha



Neem aan dat je een bh aan had?

Zo gênant is dat toch niet?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ook die had ze naar beneden. Maar ook als dat niet het geval was zou ik me schamen.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
O, over inlegkruisjes gesproken..



* Op visite bij de schoonfamilie. Ik had een prachtig nieuw jasje. Helaas kreeg ik hier wel snel zweetplekken in. Oplossing? Inlegkruisjes in de oksels plakken!

Ik excuseerde me uit de familiekring om naar het toilet te gaan. Eerst dat jasje uitgooien. Je raadt het al.. Vliegen zo die inlegkruisjes door de kamer! Die blikken! Met schaamrood op de kaken heb ik ze opgeraapt en ben de WC ingevlucht. Het duurde een eeuwigheid voor ik de moed bij elkaar geraapt had om de WC te verlaten en de kring des doods weer te betreden...



* Ik had vroeger een vast poetsadresje. Op de WC wilde ik mijn maandverband weggooien, shit, ding in m'n hand, broek op m'n knieën, geen prullenbakje. Dan maar even op de grond. Er was niemand thuis en ik moest immers toch schoonmaken.

Helemaal vergeten natuurlijk, sta ik rustig de slaapkamer te poetsen, staat de man des huizes in de deuropening. Of ik dat 'geval' op de WC ook nog even mee wou nemen
Ook heel gênant: me verslikken in een bomvolle trein (in zo'n mentos extra strong). Er kwam geen einde aan de hoestbui. Zo'n hele erge met gierende ademhaling tussendoor, tranen die over je wangen lopen, uitgelopen make-up etc. Ik stikte zowat. Voor mijn gevoel kwam ook iedereen in de coupé even kijken...
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha wat een geweldig topic!



Mijne:

Ik wilde mijn man op z'n werk alvast wat opwinden door hem een pikant berichtje te sturen die nogal gedetailleerd was. Het berichtje was zo lang als ongeveer 6 smsjes, toen nog smstijd. Ik stuurde deze ipv naar hem naar een vriendin. En niet eens een echte vriendin waar ik zelf nog om kon lachen...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tranen haha



Jaaaaren geleden tijdens backpacken in australie zat ik met prille liefde en een vriend in een hostel te wachten op een telefoontje van mijn zus. Toen de telefoon ging sprong ik op en liet ik me toch een enorme scheet. Schaamde me rot en heb extra lang aan de telefoon gezeten in de hoop dat ze het zouden vergeten. Niet dus
Alle reacties Link kopieren
Hahaha leuke verhalen!
Ik net nog....net thuis van vakantie, nachtvlucht gehad en me in een bangmaker en joggingbroek gestoken, beetje de dag door lummelen. Net ongesteld geworden en tikkie verkouden van de vliegtuiglucht dus niks geen druk gedoe. Sta ik in de keuken in de soep te roeren, moet ik echt keihard niesen. Ik nies zó mijn tampon eruit zeg. Dus ik hup een beetje vreemd wijdbeens naar de wc, zegt mijn man vanaf de bank 'wat doe jíj nou?'

'Dat wil je niet weten schat, geloof mij maar.'
Alle reacties Link kopieren
Laatst ging ik met een goede vriendin van mij terassen in Rotterdam. Het was gelukkig lekker weer. Ik had een strakke lage heup spijkerbroek aan. Omdat wij best van die kletsmutsen zijn zaten wij daar al echt een lange tijd. We dronken en aten wat enzo. Ik hoorde af en toe wat gegrinnik achter mij maar

wist niet waarom. Toen aan het eind van de middag tikte een jongen mij op me schouder en zei: Hee, jouw bilspleet is echt al de hele tijd te zien. Ik wist niet wat ik moest antwoorden dus ik zei maar 'ooh oke'. Die jongen had gelijk, niet zo'n klein beetje ook

maar het was echt heel duidelijk te zien. Doordat ik een lage heupbroek droeg zakte die enorm af wanneer ik ging zitten. Natuurlijk zaten wij midden op een terras dus alle mensen die er zaten of langsliepen hadden er zicht op. Daarom zaten mensen achter mij wat de grinniken. Een kwartiertje later gingen we weg en stond ik op. Toen hoorde ik ook iemand roepen: 'trek nou je broek maar is op'. Dat ging dus over mij en ik zat er al de hele middag.
quote:whopper schreef op 04 mei 2014 @ 21:56:

een bangmaker en joggingbroek gestokenEhh wat is een bangmaker?
quote:sehnsucht schreef op 04 mei 2014 @ 23:59:

[...]





Ehh wat is een bangmaker?De achterste:
quote:whopper schreef op 04 mei 2014 @ 21:56:

Ik net nog....net thuis van vakantie, nachtvlucht gehad en me in een bangmaker en joggingbroek gestoken, beetje de dag door lummelen. Net ongesteld geworden en tikkie verkouden van de vliegtuiglucht dus niks geen druk gedoe. Sta ik in de keuken in de soep te roeren, moet ik echt keihard niesen. Ik nies zó mijn tampon eruit zeg. Dus ik hup een beetje vreemd wijdbeens naar de wc, zegt mijn man vanaf de bank 'wat doe jíj nou?'

'Dat wil je niet weten schat, geloof mij maar.' Niks mis met je spieren downthere!
quote:redhothead schreef op 05 mei 2014 @ 00:05:

[...]





De achterste: [afbeelding]Hangt er zeer vanaf wie de draagster is
Ik had wel een mantelpakje voor een sollicitatie bij een sjiek bedrijf, maar geen nette jas. Daarom een zwarte jas van een tante geleend. Sollicitatiegesprek gehad, lopend op weg naar de bus: "Wat zit die jas opeens wijd. O, dit is een andere jas." Ik weer terug: "Sorry, ik heb de verkeerde jas van de kapstok gepakt." De receptioniste lag in een deuk.
Alle reacties Link kopieren
Tijdens een weekendbaantje kwam de vader van de eigenaar met een klein kind langs. Het was zomer en om aardig te zijn, zei ik: wat is ze toch bruin geworden, leuk!!! Ik had die dag geen lenzen in. Toen ik later dichterbij kwam, zag ik dat het meisje uit Sri Lanka kwam of zo...
quote:sehnsucht schreef op 04 mei 2014 @ 23:59:

[...]





Ehh wat is een bangmaker?Zo'n lekker grote onderbroek. Bridget Jones stijl.
quote:redhothead schreef op 05 mei 2014 @ 00:05:

[...]





De achterste: [img]http://static2.ad.nl/static/photo/2010/ ... 663489.jpg[/img]Dit
Heerlijk topic!



Ik zat eens op een terrasje met een vriendin lekker te kletsen.

En ik had een beetje droge lippen. Dus ik pak mijn labello uit mijn tas en smeer lekker een dikke royale laag op en over mijn mond.

Mijn vriendin keek me stomverbaasd aan en zei: ehh, wat doe jij nou?

Bleek dat ik knalrode lippenstift gepakt had ipv labello.
Alle reacties Link kopieren
Ohh wat heb ik wat zitten grinniken om dit topic, ook maar mijn bijdrage dan...



Ik was al niet zo'n kermisattractiefan, maar eenmaal overgehaald om mee in zo'n wilde kermisattractie te gaan. Zo eentje die met van die arme van boven naar beneden gaat en ook nog eens ronddraait.. En jawel hoor, daar voelde ik de kots al op komen en nog voordat ik na kon denken was het er ook al uit, bij iemand in d'r haar.. Ik zie d'r hand nog in haar haar pakken om te voelen wat erin was geland.. Oef wat was ik blij dat dat apparaat nog even doorging
Alle reacties Link kopieren
Ik ken er ook nog een. Jaren geleden werkte ik in een Chinees familie restaurant. Ik kon het goed met een collega vinden, en we gingen na werktijd ook veel met elkaar om. Zo zaten we regelmatig te roddelen over de eigenaar van het restaurant, die we dan China-man noemde.



Op een gegeven moment wilde het zusje van die collega ook bij ons in het restaurant komen werken, dus collega had een afspraak voor haar met de eigenaar gemaakt. Zusje komt langs op de afgesproken tijd, en zegt tegen de echtgenote van de eigenaar, dat ze komt voor een sollicitatiegesprek met China-man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven