Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen etc. deel 10

30-01-2007 21:35 3742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen De meest voorkomende vragen hebben we in begin van dit topic proberen te beantwoorden. Ook vind je hier veel tips en ervaringen. Lees dus eerst het blauwe gedeelte als je meer over clubs en clubbezoek te weten wil komen. bewerkt door moderator,
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Onze eerste date met een stel was in de sauna.
Bedankt voor de tips... fakkels, da's een goeie!

Ja we zijn een stel, maar we zijn eigenlijk nog nooit een weekend met een ander stel weggeweest, heel benieuwd hoe ik dat ga vinden....

eerste date... *als we elkaar nog helemaal niet live gezien hebben* ... lekker borrelen op het leidseplein! :D *echt!*
Stel, je hebt een fantasie, bv om met andere te vrijen, of een dubbele penetratie.. En het is fantastisch... Is het dan slim om deze fantasie uit te laten komen? Want stel nou dat het tegen valt... Hoe staan jullie daar tegen over, of hebben jullie die angst ook gehad?
Pilous schreef op 03 juli 2008 @ 22:04:

Stel, je hebt een fantasie, bv om met andere te vrijen, of een dubbele penetratie.. En het is fantastisch... Is het dan slim om deze fantasie uit te laten komen? Want stel nou dat het tegen valt... Hoe staan jullie daar tegen over, of hebben jullie die angst ook gehad?

Als het tegen valt ? Dat kan ...kan het ook nog aan de onervarenheid liggen , of aan niet de juiste mensen , of ....... Dus je kan dan alsnog kiezen om het nooit meer of nog een keer te doen . Mijn fantasieën bleken in het echt leuker te zijn dan ik in mijn stoutse dromen had verwacht . Wel vaak ánders . Maar toch leuker .

Maar je bent bang dat wanneer het in het echt niet zo leuk is dat je dan nooit meer opgewonden wordt van die fantasie ? Dat geloof ik namelijk niet ; omdat je juist in een fantasie het hele scenario naar je hand kan zetten .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoi BGB,

Nee het is niet mijn angst maar angst van een andere dame.

Bedankt voor je antwoord iig.

Ik hoop ook binnenkort mijn fantasieen uit te laten komen. Stapje voor stapje.
ik heb gisteren een date met een stel gehad. Was echt geweldig! Het was anders dan in mijn dromen maar echt de moeite waard!

Ik ben het met jullie eens dat je uit moet kijken dat je je fantasie niet met de werkelijkheid moet verwarren... in je fantasie is alles perfect, de werkelijkheid kan anders zijn....

Ik had wel last van koudwatervrees maar ben blij dat ik heb doorgezet.

Sorry voor de mensen die dit 's morgens voor hun werk lezen.... ik heb vakantie dus voor mij is het nog nacht ;-)
Het is heerlijk om te lezen voor je naar je werk moet ;-)

Nog even zo een vraag dan, niet van mij persoonlijk dus, maar vind het wel een lastige:

Stel, vriend heeft een bisexuele fantasie, maar jij walgt daar echt van, hoe ga je daar mee om? Maar hij is er bijna op gefixeerd en wil zo graag die fantasie eens uitbrengen, maar jij bent bang dat je nooit meer normaal naar hem kan kijken? En het maakt je echt misselijk, alleen de gedachten al?

Ik zelf, zou denk ik zeggen, jammer schat, maar het gebeurd niet. Of is dat wel heel kort door de bocht'?
Pilous, ik denk dat je hier iets heel moeilijks te pakken hebt.

Hoe is die persoon zelf? Heeft zij ook bi gevoelens? Mag/doet ze daar wat mee?

Dan zou het m.i. niet eerlijk zijn als haar vriend het niet zou mogen ontdekken?

Tja, ik zou zeggen: laat het hem een keer uitvinden, en dan erna pas kijken wat hij er van vond en of het nu werkelijk zo lekker was als in zijn fantasie. Ik zou het een grote rem/belememering vinden als ik die mijn mannetje op zou moeten leggen...... Dan kun je wederzijds ook een grote rem verwachten.......
Zij heeft geen bisexuele gevoelens. Opzich zou ze wel willen knuffelen met een vrouw, maar verder niet.

Dus van oneerlijkheid is hier geen sprake...

Moeilijk hoor...

Het lijkt me dan ook niet verstandig om te gaan swingen als je wat dat betreft niet op 1 lijn zit. En ja... de angst dat hij toch verder gaat met een man terwijl dat dan tegen de afspraak zou zijn.
renskenw schreef op 04 juli 2008 @ 08:38:

Tja, ik zou zeggen: laat het hem een keer uitvinden, en dan erna pas kijken wat hij er van vond en of het nu werkelijk zo lekker was als in zijn fantasie. Ik zou het een grote rem/belememering vinden als ik die mijn mannetje op zou moeten leggen...... Dan kun je wederzijds ook een grote rem verwachten.......

Pff dit is nogal een stelling. Wij vinden dat je wel degelijk moet kijken naar elkaars gevoelens er bij. Als we al aan het soft swappen zijn dan houden we elkaar goed in de gaten en als er iets zou gebeuren wat niet lekker aan voelt dan is het NO GO.

Dit houdt ook in gevoelens vooraf, tijdens en achteraf. Je moet ook niet de kat op het spek willen binden. Wat een keer wel kon, kan de keer erop mischien helemaal fout uitvallen, omdat op dat moment je momentum heel anders ligt.
Daar heb je wel gelijk in suiker, elke keer is anders. En zeker als je nog niet zolang swingt, je blijft elkaars grenzen aftasten. (later natuurlijk ook nog wel, maar dan weet je al veel meer over de wederzijdse gevoelens, wat wel en niet kan enzo, niet dat je dan niet meer alert moet zijn maar anders, als je begrijpt wat ik bedoel)

Kijk, het lijkt mij ook niet goed om niet op 1 lijn te zitten, dat is zeker zo.

Maar als het verlangen heel groot is, en zij ook bi actief, is het mss anders, dan was het m.i. niet eerlijk geweest als hij het niet had mogen uitproberen (of zeg ik nu iets raars?)

Nu ligt het echt mijlenver uit elkaar, als ik Pilous' posting zo lees. Maakt het nog moeilijker. Misschien is het verstandig om het voorlopig bij hetero swingcontacten te laten, tot ze daar compleet vertrouwd mee zijn, en dan eens te kijken of er een mogelijkheid is voor een stapje verder....
Ik zal even reageren voordat er discussies onstaan die eigenlijk niet nodig zijn.

Het gaat dus om mij (ons). Wat er eigenlijk het geval is dat ik als man biseksuele gevoelens heb waarvan ik weet dat ik ze heb maar waarbij ik geen directe behoefte heb om er wat mee te doen. Het is dus niet zo dat ik er op gefixeerd ben, in tegendeel ik doe er bar weinig mee.

Nou komt het weleens voor dat je iemand op msn spreekt die diezelfde gevoelens heeft en dan is het leuk en spannend om die gevoelens te delen of je fanatsieen te delen. Wil nog niet zeggen dat ik ze ook daadwerkelijk in de praktijk ten uitvoer moet brengen.

Vanaf het begin hebben mijn vrouw en ik afgesproken dat we alleen soft-swappen en verders niets.

Nou zijn er momenten zoals afgelopen week waarop ze niet lekker in haar vel zit (ongesteld, trouwerij van neef wat een ramp was, moe zijn, etc) en waarbij haar gevoelens van onzekerheid opkomen zetten en ze overal aan twijfelt. (zichzelf, onze relatie, etc). Toevallig die avond had een man van een stel op msn een link gestuurd over een biseksueel verhaaltje dat hij zijn vrouw had laten lezen en we hebben wat gechat over fantasieen. Aangezien mijn vrouw en ik geen geheimen voor elkaar hebben, heb ik haar de chat gewoon laten lezen en doordat ze al niet lekker in haar vel zat pikte ze het dus verkeerd op en dacht ze dat ik dit allemaal wilde.

Mijn vrouw en ik hebben 16 jaar een relatie als ik zonodig bi ervaringen op had willen doen had ik dit allang kunnen doen. Ik vind de sex met haar veel lekkerder ;-)

Ik heb dus totaal geen zin om iets zonder haar te gaan ondernemen. We zijn helemaal happy samen en kijken uit naar onze afspraak met een ander stel volgende week.

Dus op naar het volgende onderwerp/vraag:

Hoe verliep jullie eerste ontmoeting met een ander stel?
Een vraag! Geen idee of er onder de clubbezoekers hier op het forum rokers zijn, maar zo ja, hoe gaat dat vanaf nu bij clubs. Ik neem niet aan dat men (maar dan in lingerie of zo) net zoals bij bijv. een kroeg, buiten bij de ingang gaat staan roken.

Ben wel benieuwd (als roker met mogelijk clubbezoek in het vooruitzicht)!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH HOUOPSCHEI UIT.

Wij zijn een stel, zij gek hij gestoord. Dollen altijd heel erg vreselijk, bourgonsiers, hoeden van het leven en zijn 2 misdadigers die roken, en vanavond moeten we bij de Fata het rook hok in, schande.

Zal wel een beetje die gezelligheid gaan weg nemen als een horde clubbers achter gas staan te lurken aan hun peuk.

Hoop dat ze toch wat charmantere oplossingen gaan vinden, maak please een deel van het zwembad en lounge gedeelte een rook afdeling please!!!!!!!!!!!!
Eilan schreef op 05 juli 2008 @ 10:07:

Hoe verliep jullie eerste ontmoeting met een ander stel?
Geweldig ! Was een heel ervaren stel wat er voor gezorgd heeft dat onze eerste keer een feestje was .
Bij pc Monique hebben ze ook een aparte ruimte om te roken, en daar mag je dus geen sexuele handelingen verrichten...

Wat dat betreft ben ik blij dat wij niet roken X-D
Begrijp ik nou goed dat Eilan de man van Suikerklontju is? Zo ja, welkom... en anders ook hoor, maar even om het verhaal voor mij duidelijk te krijgen deze vraag.
Pilous schreef op 05 juli 2008 @ 13:25:

Bij pc Monique hebben ze ook een aparte ruimte om te roken, en daar mag je dus geen sexuele handelingen verrichten...

In alle clubs die ik tot nu toe heb gezien mocht er uberhaupt al nooit gerookt worden in het deel waar sexuele handelingen werden verricht.. wat dat betreft verandert er dus niets. (moet wel zeggen dat ik nooit in Monique ben geweest, was het daar anders?)

Nu is er alleen aan de bar een scheiding gekomen voor de wel en niet rokers.
Oké. Heb ik weer wat meer info. Thnx.
tum tum schreef op 05 juli 2008 @ 16:34:

[...]

In alle clubs die ik tot nu toe heb gezien mocht er uberhaupt al nooit gerookt worden in het deel waar sexuele handelingen werden verricht.. wat dat betreft verandert er dus niets. (moet wel zeggen dat ik nooit in Monique ben geweest, was het daar anders?)

Nu is er alleen aan de bar een scheiding gekomen voor de wel en niet rokers.
Beneden is het bargedeelte met dansvloer en banken, daar mocht je roken en ook eventueel sex hebben. Het gebeurd niet, maar mag dus wel. Nu hebben ze een aparte rookruimte, waar je dus géén sex mag hebben.
tum tum schreef op 05 juli 2008 @ 16:32:

Begrijp ik nou goed dat Eilan de man van Suikerklontju is? Zo ja, welkom... en anders ook hoor, maar even om het verhaal voor mij duidelijk te krijgen deze vraag.

Eilan is niet de man van Suikerklontju

:-)
thee schreef op 05 juli 2008 @ 10:13:

Een vraag! Geen idee of er onder de clubbezoekers hier op het forum rokers zijn, maar zo ja, hoe gaat dat vanaf nu bij clubs. Ik neem niet aan dat men (maar dan in lingerie of zo) net zoals bij bijv. een kroeg, buiten bij de ingang gaat staan roken.

Ben wel benieuwd (als roker met mogelijk clubbezoek in het vooruitzicht)!
wat ik begreep is dat er door middel van flyers informatie is rondgedeelt. Ik geloof dat er in de fun niet veel veranderd en dat komt omdat ze een besloten club zijn en geen openbare gelegenheid. Het blijft dus zoals het is, beneden mag je roken en boven is het niet roken. Ik vroeg me al af waarom niet meer horeagelegenheden (discotheken enz) dit gat in de wet hebben gebruikt. Misschein omdat ze het eens zijn met het niet rokers beleid of sollidair met de niet rokers, maar als besloten club (en dat is een parenclub) val je niet onder de openbare gelegenheden.
doddie schreef op 05 juli 2008 @ 19:50:

[...]

wat ik begreep is dat er door middel van flyers informatie is rondgedeelt. Ik geloof dat er in de fun niet veel veranderd en dat komt omdat ze een besloten club zijn en geen openbare gelegenheid. Ze laten alleen leden toe. Het blijft dus zoals het is, beneden mag je roken en boven is het niet roken. Ik vroeg me al af waarom niet meer horeagelegenheden (discotheken enz) dit gat in de wet hebben gebruikt. Misschein omdat ze het eens zijn met het niet rokers beleid of sollidair met de niet rokers, maar als besloten club (en dat is een parenclub) val je niet onder de openbare gelegenheden.
Gisteren een date gehad..

Maar geen klik....

Hoe doen jullie dat? Als er geen klik is? Hoe vertel je dat?
Wat heb jij gezegd , Pilous ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven