Lijf & Lijn alle pijlers

Lowcarb, en de kilo's verdwijnen!!

26-01-2014 11:31 516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hooooi!! Ik ga helemaal uit mijn dak en wil jullie dit niet onthouden. 4 dagen ben ik begonnen met het schrappen van koolhydraten en inmiddels ben ik 2 kilo lichter Tuuuuuurlijk weet ik dat dat vocht is en dat dat nooooooit zo snel zal blijven gaan dus daar hoeven jullie me niet op te wijzen, hihi. Maar het ken d'r maar af weze!!!



Voor wie interesse heeft wil ik wel schrijven wat ik zoal gegeten heb en misschien kunnen we erover van gedachten wisselen hier.



Oja, nog 8 kilo te gaan voor mij!



x

M
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 06 februari 2014 @ 18:59:

[...]



Halfvol betekend dat ze het vet er uit gehaald hebben. Daar moet wat voor in de plaats komen en dat is .. suiker! Volvette melk is dus gezonder.

Er is een boekje uitgebracht door de consumentenbond, daar staan dit soort dingen in. Minigids dieet.Nina bedoel je gewoon niet dat er bij producten het vet eruit wordt gehaald en dat ze daarvoor suiker erbij gooien. Bij melk is dat niet het geval. Ik vind magere melk waterig smaken. Volle melk vind ik lekkerder. Maar tegenwoordig drink ik geen melk meer. Calcium kun je ook uit andere bronnen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:katrienduck schreef op 06 februari 2014 @ 13:44:

Ik zag dit recept op het paleo topic, zou dit ook kunnen als je low carb eet?



Kokospap:

150 ml kokosmelk of amandelmelk

30 gr geraspte kokos

1 theelepel vanille

2 eetlepels amandelmeel

1 eetlepel lijnzaad

Optioneel; honing naar smaak

1 stuk fruit naar keuze



Katarienduck Honing niet gebruiken ipv stevia gebruiken.

Fruit ligt er aan wat voor kh arm dieet je volgt.
Alle reacties Link kopieren
Werkt calorie arm ook voor een buikje? Of ga je dan echt weer afvallen? Mijn gewicht is prima. Buik is alleen te dik in verhouding tot de rest. Of een ander wondermiddel
Alle reacties Link kopieren
Oja hier nog een link voor Emma en Nina.



http://authoritynutrition ... ment-with-a-nutritionist/



En voor de liefhebbers



http://www.youtube.com/watch?v=evcNPfZlrZs deel



en



http://www.youtube.com/watch?v=cRkcSI9P1_I deel 2
Alle reacties Link kopieren
Dank je Izalinia, ik ga de linkjes bekijken.

En ik ga me niet meer verdedigen. Weet voor mezelf wat goed voor me is en dat is het belangrijkst.



Margheritaa, dit topic gaat over koolhydraat beperkt eten, niet speciaal caloriearm. Je zou kunnen proberen minder brood/aardappelen/rijst/pasta te eten. Ik merk het wel aan mijn buik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Margheritaa schreef op 15 februari 2014 @ 21:46:

Werkt calorie arm ook voor een buikje? Of ga je dan echt weer afvallen? Mijn gewicht is prima. Buik is alleen te dik in verhouding tot de rest. Of een ander wondermiddel Misschien wil Meds je helpen hiermee. Zij is expert in calorie dieeten. Misschien wil zij je helpen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vikki schreef op 26 januari 2014 @ 18:23:

De grootste fabel van de laatste tijd is volgens mij dat het eten van koolhydraten meer trek geeft.Vraag je dan in ieder geval af waarom iemand teveel eet. Lees je eens in wat leptine is.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 27 januari 2014 @ 11:22:

[...]



ik ben niet anti-vet, ik geloof dat je gezonde vetten nodig hebt, maar ik geloof ook dat je koolhydraten nodig hebt. Dat je geen grote borden van wat dan ook moet eten, behalve groente snap ik ook. Maar nog steeds kan blijkbaar niemand mij echt een antwoord geven op mijn vraag. Wat is er mis met een normale portie aardappels, rijst of pasta? Je eet het ook even tijdelijk minder. Zodra je op gewicht bent,mag je weer koolhydraten eten,alleen niet meer zoveel. Dat ligt eraan tegen hoeveel je kunt.
Alle reacties Link kopieren
Banting was niet de ontdekker van kh arm dieet. Hij heeft alleen een boek geschreven.. Banting wilde afvallen en wat hij ook deed niets lukte. Ook bij diverse dokters te zijn geweest. Toen kwam hij een dokter tegen een dokter Harvey die in Parijs was geweest en daar sprak hij met dokters die iets riepen over dat bepaalde koolhydraten te maken hadden met je lever. Als je die ging vermijden dan viel je af. En inderdaad Banting viel af. Hierdoor heeft hij een boek geschreven letter on corpulence Maar Banting is niet de ontdekker van low carb dat was een andere arts. Banting was inderdaad doodgraver.
Alle reacties Link kopieren
Noem het maar fabel Vikki.. Als je het zelf probeert zul je het verschil merken. Misschien heeft niet iedereen er evenveel last van, maar als ik ontbijt met boterhammen dan knort mijn maag om 11u al en na de lunch omstreeks 15.30u. Na een eiwitrijk ontbijtje houd ik het makkelijk vol tot 12.30u.
quote:izalinia schreef op 18 februari 2014 @ 10:57:

[...]





Vraag je dan in ieder geval af waarom iemand teveel eet. Lees je eens in wat leptine is.Is dat een ander woord voor suggestie?
Alle reacties Link kopieren
15 kilo eraf en door de dokter volledig gezond verklaard .

Ik ben heel erg blij!
Was je zo ziek dan?
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig niet. Maar ook gezonde mensen kunnen gezond verklaard worden.
quote:moni1973 schreef op 12 mei 2014 @ 09:13:

Gelukkig niet. Maar ook gezonde mensen kunnen gezond verklaard worden.
Alle reacties Link kopieren
Een update na 2 jaar lowcarb: 23 kilo lichter, 3x per week naar de sportschool én een gezond cholesterol en een gezonde bloeddruk.

Ik voel me als nooit tevoren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven