durf ik hem mee uit te vragen?

12-04-2014 14:23 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



ik ben gescheiden en sinds kort weer wat aan het daten.

Nu is er iemand die ik wel eens gesproken heb op een feestje, met enige regelmaat tegenkom, maar verder niet goed ken. Ik vind het zo leuk! Hij is al wat langer gescheiden (en heb geen idee of hij nog alleen is, maar ik geloof het wel)



Nou weet ik wat zijn emailadres is en ik vraag me af of ik hem zomaar zal vragen om wat te gaan drinken. We hebben alleen wel veel gezamenlijke vrienden/kennissen dus als hij het niet zou willen voel ik me wel enorm voor schut.



Ik heb ook geen enkel idee óf hij het leuk zou vinden....

Wat zouden jullie doen??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook drie oppassen :-) maar het is vakantie tijd nu!



Ja we gaan echt daten vind het super eng vooral omdat ik niet weet waar hij op uit is.. Is het app contact een leuke afleiding of is het meer? En dat ga ik nu ook niet vragen want wil het relaxed houden. Andersom als ik zon vraag zou krijgen dan zou ik het benauwd krijgen. Maar als we wat gaan drinken wordt het snel duidelijk.

Voor nu moet ik er maar van uit gaan dat het oprecht is want hij stuurt bijna elke dag iets, vaak net als ik denk laat ik eens wat sturen dan stuurt hij iets! Is bijna eng ;)
Alle reacties Link kopieren
TO hoe gaat het nu tussen jullie? Ben erg benieuwd..
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic! Leuk altijd als je andere nog op de hoogte blijft houden na zoiets. En wat een lef dat je hem hebt durven mailen. Je bent een voorbeeld voor vele twijfelde vrouwen denk ik, dat het positief kan uitpakken!!
Alle reacties Link kopieren
quote:nonaimee schreef op 17 mei 2014 @ 19:34:

Wat een leuk topic! Leuk altijd als je andere nog op de hoogte blijft houden na zoiets. En wat een lef dat je hem hebt durven mailen. Je bent een voorbeeld voor vele twijfelde vrouwen denk ik, dat het positief kan uitpakken!!



Inmiddels blijkt de man in kwestie op datingsites actief te zijn.

Zie to's nieuwe topic
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ooow, lekker dan :(. Die stond dus voor alle mogelijke dates open.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven