Mode & Beauty alle pijlers

Hulp gezocht; bruiloft in film-thema

18-05-2014 09:32 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hulp gezocht; bruiloft in film thema

Vrienden van ons gaan binnenkort trouwen en hebben een thema feest met als thema film. 'Dress to impress' staat er op de kaart. We hebben al zitten brainstormen, maar komen er niet echt uit. Iemand leuke ideeën?

Er zijn natuurlijk heel veel films met mooie vrouwen in mooie jurken; zo wil ik niet.. Dan ga ik nog liever al shrek (maar dat is dan wel heel veel gedoe..). Ik wil er liever niet al te veel geld aan uitgeven.
Heb je wel tijd om te knutselen? Dan de Borg Queen uit Startrek. Als dat niet impressive is, dan weet ik het niet meer.

Hier een stap voor stap handleiding: Borg queen costume



Als je geen zin hebt in knutselen, ga dan als willekeurige vampier, vampierfilms genoeg.
Alle reacties Link kopieren


Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:korenwolf schreef op 18 mei 2014 @ 10:59:

Heb je wel tijd om te knutselen? Dan de Borg Queen uit Startrek. Als dat niet impressive is, dan weet ik het niet meer.

Hier een stap voor stap handleiding: Borg queen costume



Geweldig Ik zit meer in de chique hoek te zoeken. Inderdaad handig om even te vragen bij het bruidspaar wat ze in hun hoofd hebben.



Het levert in elk geval lollige foto's op
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ga als Fiona uit shrek!!! groen gescjmincked
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Ga als in the great Gatsby
Alle reacties Link kopieren
Mr & Mrs Smith. Zwarte jurk. Zwarte band om je been. Man een zwart pak en een wit overhemd. Klappertjespistool. Klaar. Kosten vallen dan ook mee. En een zwarte jurk staat iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk! Grease is leuk, zo'n jaren '50 jurk met petticoat. Of ga als James Bond en bondgirl, die dames hebben vaak een chique avondjurk aan. Of ga als Ursula Andress, de bondgirl-in-bikini . Nee, dat lijkt me niet zo prettig voor een hele avond feesten...



In ieder geval, er kan zo veel! Wel fijn om te weten of iedereen op chique gaat, of juist als disneyfiguur/science fiction persoon/filmmonster komt. Zodat jij niet als enige in een chique jurk met lange handschoenen of juist als dracula op het feest staat.
Vreselijk. Opdringen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk rokje en topje aan en scoor ergens pijl en boog. The Hunger Games
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook komen als iemand uit de filmwereld ipv iemand uit een film, bijvoorbeeld met een Clipboard of green-screen jurk ofzo haha of als de cameraman of het steadicam-team
Als je the Hunger Games doet, verwacht ik toch wel dat kostuum dat in de fik staat. Veel indrukwekkender.
quote:dubiootje schreef op 18 mei 2014 @ 11:02:

[...]





Geweldig Ik zit meer in de chique hoek te zoeken. Inderdaad handig om even te vragen bij het bruidspaar wat ze in hun hoofd hebben.

Ik ken gelukkig vooral mensen die bij 'film' denken aan aliens, vampiers en hobbits.
Ik zou voor Bollywood gaan!!
quote:mapressa schreef op 18 mei 2014 @ 12:03:

Ik zou voor Bollywood gaan!!O ja, dat is gaaf! Wel een dure grap, als man/vriend ook moet.
Alle reacties Link kopieren
quote:korenwolf schreef op 18 mei 2014 @ 11:54:

[...]



Ik ken gelukkig vooral mensen die bij 'film' denken aan aliens, vampiers en hobbits. Is natuurlijk veel lolliger Het is alleen zo lullig als blijkt dat de rest allemaal op de chique toer is Dan krijg je zo'n Bridget Jones-moment (ook nog een idee, ga als Playboy bunny).
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven