Op vakantie of niet?

21-04-2014 20:01 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een probleem: een vriendin vroeg me vorig jaar om samen op vakantie te gaan in de zomervakantie. Ik vond dit heel leuk, maar mijn ouders vonden me te jong(ik was 17 en moest minimaal 18 zijn) en volgens mij vonden ze het ook niks dat we met twee meiden wilden gaan. Ze vond het jammer dat ik niet mee mocht, maar zei me dat we het volgend jaar (dus deze zomer) nog een keer zouden proberen. Ik heb dit al die tijd onthouden, maar heeft het niet nog eens gevraagd. Ze heeft ondertussen een vriend en ik weet niet of ik het moet vragen. Ik wil namelijk niet dat ze zoveel geld moet uitgeven aan misschien twee vakanties, want ik ga er van uit dat ze ook met hem wilt gaan. Ik heb het ook nog niet aan mijn ouders gevraagd.



Zal ik het alsnog aan die vriendin vragen om samen op vakantie te gaan? En zo ja, is het dan beter om het eerst met haar te bespreken of eerst met mijn ouders?
Och, als je thuis bij de ouders woont, ook al ben je 18, dan is overleg toch normaal?
Alle reacties Link kopieren
We gaan dus op vakantie met nog wat mensen, maar we zijn nog geen 21 en willen wel graag op een vakantiepark een huisje of bungalow huren (gewoon in Nederland). Het enige probleem is dat we tot nu toe alleen maar parken hebben gevonden waar je 21 voor moet zijn en we gaan dus zonder ouders. Weet iemand een vakantiepark waar je wel gewoon als jongeren kunt komen? (we willen geen jongerencampings)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven