Ik was benieuwd of jullie misschien iets hadden gehoord van de belastingaangifte 2014. We kregen het altijd rond 11 april maar zal wel langer moeten wachten haha.
Hier heb ik net een brief ontvangen voorlopige aanslag.ik moet dus heerlijk wat geld terug krijgen.wanneer is die op mijn rekening te zien?want staat er niet op hoeven dagen het duurt voor het erop staat.Op de site van de belastingdienst staat dat een te ontvangen bedrag binnen 5 dagen na dagtekening van de voorlopige of defintieive aanslag wordt overgemaakt.
Wij hebben halverwege maart verstuurd. Vriendlief is toen bij de belastingdienst zelf geweest voor tips/hulp. Bleek dat we van vorig jaar zo'n 1300 euro krijgen en dat jaar daarvoor 1100. Omdat hij werkt en ik niet, maar we wel fiscale partners zijn.
Ik wacht dus met smart op dat geld!
Anoniem_200936
woensdag 21 mei 2014 om 09:40
De datum waarop je hem instuurt heeft helemaal geen invloed op de snelheid van een aanslag. De belasting werkt gewoon vanaf een stapel naar beneden.
Ook wil voor gaande jaren niks zeggen. Wij hebben het elk jaar totaal anders gekregen. Wij hebben ook nog niks.
Ik had afgelopen vrijdag een brief en dezelfde dag stond het op mijn rekening. Ik kreeg nogal wat terug, dus ben blij dat t er is. Ik weet overigens niet wanneer t precies is ingediend want dat doet de boekhouder. Nu nog t vakantiegeld......