Geld & Recht alle pijlers

Wie heeft al iets van de belastingdienst gehoord

28-04-2014 00:55 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was benieuwd of jullie misschien iets hadden gehoord van de belastingaangifte 2014. We kregen het altijd rond 11 april maar zal wel langer moeten wachten haha.
quote:jeleza schreef op 20 mei 2014 @ 12:42:

Hier heb ik net een brief ontvangen voorlopige aanslag.ik moet dus heerlijk wat geld terug krijgen.wanneer is die op mijn rekening te zien?want staat er niet op hoeven dagen het duurt voor het erop staat.Op de site van de belastingdienst staat dat een te ontvangen bedrag binnen 5 dagen na dagtekening van de voorlopige of defintieive aanslag wordt overgemaakt.
Ik.

Eind maart ingestuurd, Vorige week definitieve aanslag.

Nihil . Ik had ook niet mogen insturen, maar het leek me wel handig om mijn verzamelinkomen op papier te hebben voor de verhuurder.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

blauwe enveloppe net binnen
nog steeds niks gehoord...
Half maart de boel verstuurd, maar nog niks gehoord. Ik hoop dat het wel snel gebeurd want het is erg welkom.
did anybody tried to call to belastingdienst?
Hier ook nog niks binnen. Eind februari ingevuld, maar goed, dat zegt natuurlijk niks.
Moeder van een mooi meisje - Okt. 2015
Nah bellen doe ik niet. Je krijgt gewoon voor 1 juli bericht. Als het er dan nog niet is is het vroeg genoeg om te bellen.
Ja. Bellen kan niet meer. Lees hierboven.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
dagtekening 16 mei en gister binnen
Ik heb vandaag de definitieve aanslag ontvangen dagtekening

23 mei
Vriend heeft vandaag een blauwe envelop ontvangen maar nog geen geld. Ik heb nog niets ontvangen maar krijg ook niets
Brief afgelopen vrijdag ontvangen, m´n aangifte op 31 maart ingestuurd :s
Ja! Hier ook de brief binnen, nu t geld nog!
Wij hebben halverwege maart verstuurd. Vriendlief is toen bij de belastingdienst zelf geweest voor tips/hulp. Bleek dat we van vorig jaar zo'n 1300 euro krijgen en dat jaar daarvoor 1100. Omdat hij werkt en ik niet, maar we wel fiscale partners zijn.

Ik wacht dus met smart op dat geld!
De datum waarop je hem instuurt heeft helemaal geen invloed op de snelheid van een aanslag. De belasting werkt gewoon vanaf een stapel naar beneden.

Ook wil voor gaande jaren niks zeggen. Wij hebben het elk jaar totaal anders gekregen. Wij hebben ook nog niks.

Ik hoop ook zo snel mogelijk.
22 Februarie aangifte gedaan. Nog nieks gehoord
Eind maart verstuurd, paar weken geleden de eerste brief binnen en het geld een dag later, en deze week brief twee en geld deel twee. Fijn!
ik heb wel me aanslag gehad en dag tekening staat op 23 mei dus hopelijk heb ik het snel mooi meegenomen net ons mooie huisje gekocht :D
Envelop al 2 weken geleden binnen, een paar dagen later stond het geld op de rekening.
Nog niks. Snik
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Ik had afgelopen vrijdag een brief en dezelfde dag stond het op mijn rekening. Ik kreeg nogal wat terug, dus ben blij dat t er is. Ik weet overigens niet wanneer t precies is ingediend want dat doet de boekhouder. Nu nog t vakantiegeld...... ;)
Gisteren binnen, dagtekening 23 mei, vandaag al op de rekening
quote:boerderijgeit028 schreef op 22 mei 2014 @ 16:51:

Gisteren binnen, dagtekening 23 mei, vandaag al op de rekening welke bank heb je als ik vragen mag
Rond 22 januari ingestuurd... Nog niks gehoord. Vorigjaar hadden we het begin mei al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven