Het zou wettelijk verboden moeten worden:

14-05-2014 14:18 261 berichten
Het zou wettelijk verboden moeten worden:
AXE!

Welke driedubbel overgehaalde sufk.t heeft ooit bedacht dat het een goed idee is om de allergoedkoopste Oostblokluchtverfrisser in een geconcentreerde versie als de ultieme vrouwenmagneet te verkopen?



Als je het geluk hebt dat zo'n gast in het restaurant aanschuift waar jij net met je lief van een lekkere biefstuk zit te genieten kun je beter om een doggybag vragen en de rest elders opeten....
Verkeerd om qUOten.
Alle reacties Link kopieren
Kippen nemen als huisdier in een vinexwijk.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Het juichpak.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mensen die "heul' ipv heel zeggen, heel irritant vind ik dat.
"Ik vindt"
Inderdaad 'heul' en 'helegaar', 'Toppie'

'Manlief' 'vriendlief' 'Hubby' 'Meis' 'Meid'
Ook verbieden: stellen die samen een e-mail adres hebben of een Facebookpagina.

En babyblogs, weg ermee.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 17 mei 2014 @ 09:49:

[...]

Daar heb je dit ding voor. Maar hoe je dat dan weer uit zijn verpakking krijgt...? Precies! Zo’n ding moet je dan weer bewaren tot Sinterklaas en doorgeven met een bemoedigend gedicht erbij.
Alle reacties Link kopieren
Van die beestachtige parkeermeters die zowel onbedienbaar als onleesbaar zijn. En dan blijkt hij kaduuk en moet je een straatje om voor de volgende... Dat allemaal om een dagdeel salaris af te staan voor een uurtje parkeren.



Bij mij bellen mensen wel eens wanhopig aan, ‘mevrouw, weet u misschien hoe hij werkt? ‘ (wie denken ze dat ik ben, Einstein?)
Alle reacties Link kopieren
quote:fjorgyn schreef op 16 mei 2014 @ 13:05:

Verpakkingen!

Die je niet zonder schaar, figuurzaag, waterpomptang of combinatietang open kunt krijgen.

Of die je voorzichtig probeert te openen en dat dan tóch het hele zakje, pakje, dingetje helemaal openscheurt en de inhoud over je net schoongemaakte keukenvloer uitstroomt, of als een (meestal kleverige) regen neerdaalt...

'Cupjes' koffieroom, spatten altijd op je kleding/de tafel, 'rietjes' suiker, in hard plastic vastgeklonken artikelen die je er nooit meer uit krijgt en ongeopend in de kast blijven liggen .... kortom: Verpakkingen!





Heerlijk stukje.

En zo herkenbaar.
You don't have to fit into the format

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven