Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:



Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"



Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:nieuwkomertje schreef op 30 mei 2014 @ 14:49:Vandaag een veel rustigere dag. Ik heb kunnen praten met kinderen en ze tillen er helemaal niet zo zwaar aan als ik dacht. Ze begrijpen best wel waarom ik ben vreemdgegaan. Mooi dat jij hebt kunnen levelen, weer een zorg minder.



Waar is hun vader nu?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Look

Het zijn enkel de oudste twee, 18 en 19 die op de hoogte zijn.



Wij wonen nog in hetzelfde huis. Knopen zijn al doorgehakt, nu moeten ze enkel nog worden uitgevoerd. Dat zal binnenkort gebeuren.



HL hun vader is gewoon thuis
quote:nieuwkomertje schreef op 30 mei 2014 @ 16:45:

Look

Het zijn enkel de oudste twee, 18 en 19 die op de hoogte zijn.



Wij wonen nog in hetzelfde huis. Knopen zijn al doorgehakt, nu moeten ze enkel nog worden uitgevoerd. Dat zal binnenkort gebeuren.



HL hun vader is gewoon thuisCrisis, wat een puinhoop. Een jaar elkaar al doodzwijgen? Succes met actie ondernemen!
We zijn vol dus er mag een nieuw minnaardeeltje geopend worden! Iemand??
Jij?
Jij?
F*ck it. Proost.

well done, trots op je!







(slotje gevraagd in het moderatortopic?)





Minnaar deel 24

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven