cockring

21-06-2008 09:29 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Nee het gaat niet over de grote maarwel het volgende. Mijn partner komt nogal snel klaar. Zij gevoel in mijn jonge heer is groot. Misschien komt het wel omdat hij besneden is maar goed.



HIer en daar wat gevraagd en enkele vriendinnen kwamen op een cockring. Zijn jonge heer werd groter en hij zou het langer kunnen uithouden zodat ik ook nog wat genot kan beleven.



Goede raad was niet duur. Op naar de sexshop en daar terug gekomen met een flexi cockring. Een met zo´n knopje om de ring vast te zetten.

Voordeel. als hij klaarkomt de ring in een keer laten vieren. Zijn orgasme zou intenser zijn.



Nou teleurstelling. Knop blijft niet vast zitten. sprinkt los. Wij weer terug naar sexshop (die van christine). Hadden ze nog nooit gehoord. Nw gekregen maar zelfde probleem.



We hebben hier en daar gelezen dat een van staal meer voor homo´s zijn en voor extrema´s.

Wie hebben ervaring en zo ja welke raad je ons aan



Groetjes X



Nitram & Ekle
Alle reacties Link kopieren
[bewerkt door moderator, reclame]
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 21-06-2008 12:22
Reden: reclame
% gewijzigd
Een cockring maakt de pik groter....meer bloed wat niet terug kan stromen, maar je houdt het neuken niet langer vol.

Mijn vriend, die overigens geen klaarkomen problemen had, had ook een aantal cockringen. Inderdaad gekocht in een zaak voor gays.

Ik zou de rubberen variant aanraden en gewoon aan de jongens die er werken vragen welke maat hij moet hebben. Te groot gaat niet helpen en te klein is regelrecht gevaarlijk. Die kan je er laten afknippen in t ziekenhuis.



Ik zou dus voor een rubberen gaan die uitrekt...kijk eens op de site van MrB of Rob...zoek maar op google. Kan je ok online bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Hey TO.

Een cockring kan wel degelijk je orgasme uitstellen, dus wat Pientje zegt is niet helemaal waar.



Een rubberen cockring mag dan wel flexibeler zijn, de kwaliteit is vaak belabberd. Vooral als je zo een als jij hebt, als het goed is moet je hem dan ook nog eens op maat knippen.



Ik zou je toch eentje van metaal of rvs aanraden. Persoonlijk vind ik het ook mooier staan bij een man. Sommige geven ook echt de voorkeur aan het 'koude' gevoel ervan. Bovendien werkt hij vaak net wat effectiever, maar de goede maat is wel van belang.



Als je die niet weet, kan je de rubberen die wel op maat is meenemen, en zo kan je goed vergelijken.



Wees niet bang dat hij gevaarlijk kan zijn omdat hij niet zo flexibel is als een rubberen. Te klein is natuurlijk niet slim, maar eenmaal slap kan je hem er zo afhalen.
Alle reacties Link kopieren
By the way: Met mijn voormalige partner hadden wij dat probleem van losspringen ook, en toen wist Christine Le Duc ook zogenaamd van niks, terwijl het heel vaak voorkomt.
Alle reacties Link kopieren
jezus je zou maar zo ding hebben dat van weekmakers is gemaakt.

moet er niet aandenken dat de mijne week zou worden
Labelle schreef op 21 juni 2008 @ 11:07:

Hey TO.

Een cockring kan wel degelijk je orgasme uitstellen, dus wat Pientje zegt is niet helemaal waar.



Een rubberen cockring mag dan wel flexibeler zijn, de kwaliteit is vaak belabberd. Vooral als je zo een als jij hebt, als het goed is moet je hem dan ook nog eens op maat knippen.



Ik zou je toch eentje van metaal of rvs aanraden. Persoonlijk vind ik het ook mooier staan bij een man. Sommige geven ook echt de voorkeur aan het 'koude' gevoel ervan. Bovendien werkt hij vaak net wat effectiever, maar de goede maat is wel van belang.



Als je die niet weet, kan je de rubberen die wel op maat is meenemen, en zo kan je goed vergelijken.



Wees niet bang dat hij gevaarlijk kan zijn omdat hij niet zo flexibel is als een rubberen. Te klein is natuurlijk niet slim, maar eenmaal slap kan je hem er zo afhalen.




Ik heb het wel over een flexibele rubberen gesloten ring, dus niks met knoopjes, ringetjes ofzo. Om mee te beginnen is zon rubberen erg handig, want het is voor sommige mannen toch een oefening om een metalen ring erom te krijgen.



In mijn ervaring kwam mijn vriend sneller met cockring dan zonder...



Ga gewoon naar een goede sexshop...niet naar de Christine Wie weet er nu meer van piemels dan een gay?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ze ook, van silliconen, rekbaar. Mijn man vond de sex wel lekker en kon het daardoor echt langer uithouden (heeft daar soieso geen problemen mee), maar het orgasme viel daarna zo tegen. Het is niet echt favoriet bij mijn man, ze liggen nu te verstoffen.



Ik denk dat jouw partner beter kan trainen, vaak heeft het ook wat met leeftijd te maken, jonge jongens komen vaak snel klaar. Of misschien is het een idee dat hij wat vaker mastubeert, zodat de ergste druk eraf is en het tijdens de sex met jou langer uithoudt.
Alle reacties Link kopieren
He hallo,



Bedankt voor jullie reactie's. Ik hoop dat er nog meer mensen zijn die reageren.



Kijk als we er een aanschaffen zal het in 1e instantie wel een rubbere of siliconen ring zijn.

Mocht het dan niet goed gaan kan ik hem altijd nog met de allesknipper los maken (:-)



Wat betreft de grote heb ik niet te klagen.... soms moet ik eerst wat "opgerekt" worden voordat hij erin mag.



Het snel klaarkomen heeft wel 1 voordeel: ik wordt altijd wel met het oprekken naar een orgasme gebracht.



O ja de leeftijd..... midden 40.



nogmaals bedankt en zie uit naar meerdere reactie's



Nlnitram
Alle reacties Link kopieren
nlnitram1 schreef op 22 juni 2008 @ 08:22:



Mocht het dan niet goed gaan kan ik hem altijd nog met de allesknipper los maken (:-)



Nlnitram




Je mag dat echt niet doen, ik ben nogal een visualiserende forumster 8-P Ik zie zo voor mij wat er allemaal mis kan gaan ;-]



Ter info: zelf vind ik zo'n rvs-ring mooi/mannelijk/opwindend om te zien en de gebruikers getuigen het genot ervan.
Ik vind die bredere cockringen mooi...die gewoon met een scharnier open en dicht gaan.

Ik vind een cockring een sierraad voor de piemel...hoeft ie niet eens functioneel te zijn.
Alle reacties Link kopieren
hoi hoii



ja een cockring is tricky ! de verstelbare schieten overigens zowat allemaal los en de siliconen zijn zo slap dat ze nauwelijks afbinden! wat ik altijd aanraad ( heb zelf een sexshop in bussum ) is de verstelbare gebruiken om de juiste maat te bepalen en daarna kan je gaan voor een rubberen, lederen of zelfs stalen. Dat dit alleen in de gay scene gebruikt wordt is niet waar al oogt het natuurlijk wel kinky , maar goed , wat heb je met een ander te maken in je eigen slaapkamer? mijns inziens mag je daar lekker doen waar je zin in hebt hoor . Een goede cockring heeft meerdere effecten zo wordt de erectie harder , de aders komen er dikker bovenop te liggen , de huid kan niet meer vrij over het zwel lichaam bewegen wat minder frictie geeft en zorgt dat hij het langer volhoudt. Daarbij komt een prematuur orgasme voor bij besneden en onbesneden mannen vervelend probleem ! mocht dit niet afdoende zijn, zijn er ook verdovings sprays



succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een RVS versie ook het mooiste... helemaal niets speciaal voor Gays of wat dan ook.



Ik denk dat het in de heterowereld gewoon nog niet zo geaccepteerd is zo'n ding te gebruiken als in vergelijking met de homo wereld.. net als anale sex.

Dus... wat mij betreft sla je die (inderdaad met weekmakers??) siliconen dingen over en laat je een metalen aanmeten!
Alle reacties Link kopieren
Wij beleven veel plezier aan het gebruik van cockringen, zowel mijn man bij zichzelf als ik bij hem. We gebruiken RVS ringen van 3 verschillende afmetingen. Essentieel is dat de ringen de juiste afmetingen hebben, anders wordt het een pijnlijk en onaangenaam gebeuren.

De grootste ring gebruik ik om die achter zijn balzak te plaatsen, dat is een subtiel onderdeel van het liefdesspel. Voorzichtig masseer ik eerst zijn beide ballen door de ring om daarna de nog slappe penis erdoorheen te halen. De erectie treedt direct hierna in. Het is zaak voldoende ruimte van de balzak door de ring heen te halen zodat de ballen vodoende ruimte hebben als de penis opzwelt.

Afhankelijk van mijn of zijn zin plaats ik de middenmaat ring aan de onderzijde van de schacht tegen de balzak aan.

We kunnen nu verschillende dingen doen, ik laat toe dat hij mij penetreert of ik masturbeer hem terwijl ik onderwijl zijn ballen masseer. Ook laat ik hem soms zichzelf masturberen. Ik geniet ervan dat ik hem van geilheid zie kronkelen en hoe hij krachtig spuitend klaar komt. Daarna is hij uitgevloerd.

Als we de kleine ring gebruiken plaats ik die direct achter de eikelrand. De penis zwelt dan behoorlijk op.

Het is hem dan onmogelijk om zelf te masturberen, ik heb hem dan sexueel volledig onder controle totdat hij op 't laatst mij temet smeekt om te mogen penetreren. De ring gaat dus gewoon mee naar binnen.Zijn orgasme daarna is ook geweldig en heerlijk om te voelen.

Ik vertel jullie dit om aan te geven dat het gebruik van cockringen niet iets specifiek voor gays is maar dat iedere man en vrouw er gebruik van kan maken. Vooral voor de wat intiatiefrijke vrouw zijn het fijne dingen omdat je zijn lustbeleving kan sturen. Ook vind ik het stoer staan als hij er mee rondloopt.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen, Mellina!

Die ring net achter de eikel ken ik nog niet... heb helaas geen vaste partner, anders ging ik er meteen naar op zoek, haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb prima ervaringen met mijn RVS cockring. Het is altijd weer genieten met zo'n ding...voor beiden uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben kortgeleden een dubbele cockring gekocht. Ik had het idee dat er een om zijn ballen moet en de andere om zijn piemel. Maar hoe in vredesnaam krijg je zijn ballen in zo een ring?
Proppen? Geen idee, ik ken alleen ring met (verstelbaar) leren bandje. Ring om de penis, bandje om de ballen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb ergens wel eens gelezen dat het niet zo moeilijk is om de juiste maat te bepalen.

Je neemt gewoon een touwtje, bind deze niet te strak om het gedeelte waar je de ring wil plaatsen.

Je legt het touwtje op een vlakke ondergrond, meet hoelang het touwtje is en dan delen 3,14.

Je weet nu de maat. Er werd daar bij verteld dat je 1 a 2 mm kleiner kon nemen om het juiste effect te krijgen.

Het is misschien alom bekend maar ik had er niet bij stilgestaan dat je zo de goede maat kan kopen.

Je staat in de winkel vaak zo van welke zou passen en welke is absoluut te klein.
Alle reacties Link kopieren
Nog even een aanvulling op het bovenstaande, je moet natuurlijk wel in harde toestand het touwtje gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon voor een RVS gaan, al dan nog hoor je erover dat het voor de gay scene, word gebruik lekker belangrijk, het gaat om jullie genot en je hoort het alleen maar en als ik iets hoor neem ik het meestal met een korrel zout haha. Veel plezier !
Alle reacties Link kopieren
quote:copybob schreef op 07 augustus 2009 @ 07:31:

Hoi, ik heb ergens wel eens gelezen dat het niet zo moeilijk is om de juiste maat te bepalen.

Je neemt gewoon een touwtje, bind deze niet te strak om het gedeelte waar je de ring wil plaatsen.

Je legt het touwtje op een vlakke ondergrond, meet hoelang het touwtje is en dan maal 3,14.

Je weet nu de maat. Er werd daar bij verteld dat je 1 a 2 mm kleiner kon nemen om het juiste effect te krijgen.

Het is misschien alom bekend maar ik had er niet bij stilgestaan dat je zo de goede maat kan kopen.

Je staat in de winkel vaak zo van welke zou passen en welke is absoluut te klein.



Kleine doch essentiele correctie: Om de maat van de cockring te bepalen (de doorsnede dus) moet je de lengte van het touwtje niet 'maal 3,14' doen maar gedeeld door 3,14.



Anders eindig je met een cockring voor een olifant
Alle reacties Link kopieren
Het was vroeg vanmorgen. foutje.

Geen olifant penisring nodig. Bericht gecorrigeerd
Alle reacties Link kopieren
I doe het wel eens met een cock ring en ja ook een stalen, of het nu de stempel moet dragen speciaal voor de homo's is maar de vraag

ik kan je alle soorten van cock ringen aanraden, is ook een heerlijk gevoel voor beiden..... of het nu een stalen of ribberen of riempjes zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:mellina schreef op 06 juli 2008 @ 21:30:

Wij beleven veel plezier aan het gebruik van cockringen, zowel mijn man bij zichzelf als ik bij hem. We gebruiken RVS ringen van 3 verschillende afmetingen. Essentieel is dat de ringen de juiste afmetingen hebben, anders wordt het een pijnlijk en onaangenaam gebeuren.

De grootste ring gebruik ik om die achter zijn balzak te plaatsen, dat is een subtiel onderdeel van het liefdesspel. Voorzichtig masseer ik eerst zijn beide ballen door de ring om daarna de nog slappe penis erdoorheen te halen. De erectie treedt direct hierna in. Het is zaak voldoende ruimte van de balzak door de ring heen te halen zodat de ballen vodoende ruimte hebben als de penis opzwelt.

Afhankelijk van mijn of zijn zin plaats ik de middenmaat ring aan de onderzijde van de schacht tegen de balzak aan.

We kunnen nu verschillende dingen doen, ik laat toe dat hij mij penetreert of ik masturbeer hem terwijl ik onderwijl zijn ballen masseer. Ook laat ik hem soms zichzelf masturberen. Ik geniet ervan dat ik hem van geilheid zie kronkelen en hoe hij krachtig spuitend klaar komt. Daarna is hij uitgevloerd.

Als we de kleine ring gebruiken plaats ik die direct achter de eikelrand. De penis zwelt dan behoorlijk op.

Het is hem dan onmogelijk om zelf te masturberen, ik heb hem dan sexueel volledig onder controle totdat hij op 't laatst mij temet smeekt om te mogen penetreren. De ring gaat dus gewoon mee naar binnen.Zijn orgasme daarna is ook geweldig en heerlijk om te voelen.

Ik vertel jullie dit om aan te geven dat het gebruik van cockringen niet iets specifiek voor gays is maar dat iedere man en vrouw er gebruik van kan maken. Vooral voor de wat intiatiefrijke vrouw zijn het fijne dingen omdat je zijn lustbeleving kan sturen. Ook vind ik het stoer staan als hij er mee rondloopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven