Seks
alle pijlers
Wondje op eikel, wat kan dat zijn?
zondag 6 juli 2008 om 21:24
Mijn vriend heeft op zijn eikel, precies op het puntje bij zijn 2 " gaatjes:" een wondje zitten. Hij heeft geen last met plassen, maar wel tijdens de sex. We denken dat dit wondje is onstaan door een vluggertje waarbij ik iets te droog was. Kan dit? Of zou het herpes kunnen zijn, hij heeft wel last van koortslippen.
Hij gaat niet vreemd (zegt hij en voor zover ik weet :P)
Iemand hier ooit last van gehad?
Hij gaat niet vreemd (zegt hij en voor zover ik weet :P)
Iemand hier ooit last van gehad?
maandag 7 juli 2008 om 01:22
De twee "gaatjes" zitten er wel, alleen diep van binnen. Waar de twee leidinkjes samen komen.
Of het een schaafwondje is, herpes bultje of schimmelplekje zal de huisarts inderdaad even moeten bekijken. Tot die tijd even voorzichtig zijn met lichamelijk contact dus wél even een condoom gebruiken voor de zekerheid.
Of het een schaafwondje is, herpes bultje of schimmelplekje zal de huisarts inderdaad even moeten bekijken. Tot die tijd even voorzichtig zijn met lichamelijk contact dus wél even een condoom gebruiken voor de zekerheid.
maandag 7 juli 2008 om 01:28
Nu we er trouwens toch bij in de buurt zitten .. wist je dat er een oude Chinese techniek bestaat waarbij mannen op het moment van hun orgasme door op een bepaalde manier te drukken op het perineum zij hun ejaculaat hun blaas in kunnen laten schieten. Dus klaarkomen zonder te spuiten. Schijnt een aparte, intense ervaring te zijn. Maar om eerlijk te zijn heb ik het nog niet aangedurft om eens uit te proberen.
donderdag 28 januari 2010 om 16:10
quote:Clooney schreef op 07 juli 2008 @ 01:28:
Nu we er trouwens toch bij in de buurt zitten .. wist je dat er een oude Chinese techniek bestaat waarbij mannen op het moment van hun orgasme door op een bepaalde manier te drukken op het perineum zij hun ejaculaat hun blaas in kunnen laten schieten. Dus klaarkomen zonder te spuiten. Schijnt een aparte, intense ervaring te zijn. Maar om eerlijk te zijn heb ik het nog niet aangedurft om eens uit te proberen.@Clooney,
Dat hun ejaculaat hun blaas in schiet???
Te drukken op het perineum? Met de spier "transversus perinei profundus"? Waar hebben deze chinesen dan controle over?
Overigens mijn ex hoefde ook niet zo nodig klaar te komen en ik vermeen toch dat hij klaarkwam op een of andere manier.
Ik vraag me af hoe hij dat doet. En hoe hij dan toch kan ejaculeren. Heb je daar misschien nog meer informatie over?
Animeermeisje
Nu we er trouwens toch bij in de buurt zitten .. wist je dat er een oude Chinese techniek bestaat waarbij mannen op het moment van hun orgasme door op een bepaalde manier te drukken op het perineum zij hun ejaculaat hun blaas in kunnen laten schieten. Dus klaarkomen zonder te spuiten. Schijnt een aparte, intense ervaring te zijn. Maar om eerlijk te zijn heb ik het nog niet aangedurft om eens uit te proberen.@Clooney,
Dat hun ejaculaat hun blaas in schiet???
Te drukken op het perineum? Met de spier "transversus perinei profundus"? Waar hebben deze chinesen dan controle over?
Overigens mijn ex hoefde ook niet zo nodig klaar te komen en ik vermeen toch dat hij klaarkwam op een of andere manier.
Ik vraag me af hoe hij dat doet. En hoe hij dan toch kan ejaculeren. Heb je daar misschien nog meer informatie over?
Animeermeisje
donderdag 28 januari 2010 om 16:12
quote:suikervrij schreef op 06 juli 2008 @ 21:24:
Mijn vriend heeft op zijn eikel, precies op het puntje bij zijn 2 " gaatjes:" een wondje zitten. Hij heeft geen last met plassen, maar wel tijdens de sex. We denken dat dit wondje is onstaan door een vluggertje waarbij ik iets te droog was. Kan dit? Of zou het herpes kunnen zijn, hij heeft wel last van koortslippen.
Hij gaat niet vreemd (zegt hij en voor zover ik weet )
Iemand hier ooit last van gehad?2 gaatjes
Hij gaat niet vreemd (zegt hij en voor zover ik weet )
Iemand hier ooit last van gehad?2 gaatjes
donderdag 28 januari 2010 om 16:14
laat zijn prostaat eruit halen door een uroloog op een slechte dag... heb je ook risico op retrograde ejaculatie... Niet goed http://www.kinderwens.nl/ ... sp?C=94722402066763773148
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
dinsdag 2 februari 2010 om 11:01
Symptomen man:
*pijn tijdens en na het vrijen (zelfs dag erna nog)
*branderig gevoel (na ejaculatie)
*geïrriteerde geslachtsdelen (rood)
*talrijke scheurtjes op voorhuid (die soms bloeden!)
*strak voorhuid (moeilijk, en met veel pijn gepaard, naar achter te trekken)
*ziet er uitgedroogd uit (vervelt soms)
*maakt veel meer smegma aan (ruikt naar schimmel)
*pijn tijdens plassen na het vrijen
Symptomen vrouw:
*pijn tijdens en na het vrijen
*geïrriteerde geslachtsdelen
*enkel pijn tijdens plassen na het vrijen
gynaecoloog: uitstrijkje is helemaal in orde
ontsmetten (Isobetadine Rood voorgeschreven door huisdokter) van penis helpt niet
allergie is -denk ik- uitgesloten want probleem kwam pas na anderhalf jaar voor
trouwe partners (vrouw: eerste intieme relatie)
Heeft een jongen/man dit ook voorgehad en zo ja,
GAAT HET WEG?
Idem voor vrouw: genas partner en vrouw zelf uiteindelijk ook?
*pijn tijdens en na het vrijen (zelfs dag erna nog)
*geïrriteerde geslachtsdelen (rood)
*talrijke scheurtjes op voorhuid (die soms bloeden!)
*strak voorhuid (moeilijk, en met veel pijn gepaard, naar achter te trekken)
*ziet er uitgedroogd uit (vervelt soms)
*maakt veel meer smegma aan (ruikt naar schimmel)
*pijn tijdens plassen na het vrijen
Symptomen vrouw:
*pijn tijdens en na het vrijen
*geïrriteerde geslachtsdelen
*enkel pijn tijdens plassen na het vrijen
gynaecoloog: uitstrijkje is helemaal in orde
ontsmetten (Isobetadine Rood voorgeschreven door huisdokter) van penis helpt niet
allergie is -denk ik- uitgesloten want probleem kwam pas na anderhalf jaar voor
trouwe partners (vrouw: eerste intieme relatie)
Heeft een jongen/man dit ook voorgehad en zo ja,
GAAT HET WEG?
Idem voor vrouw: genas partner en vrouw zelf uiteindelijk ook?
vrijdag 5 februari 2010 om 11:19
woensdag 10 februari 2010 om 12:24
quote:dangeensuus schreef op 29 januari 2010 @ 13:52:
Animeermeisje....heeft het echt twee jaar geduurd voor je dit topic vond?Haha, ja weer terug van weggeweest. Kijk niet al te vaak hier, heel soms, zoals nu weer. Benieuwd naar reacties...
Te druk met andere dingen zodat ik het vergeet dat ik ergens op gereageerd heb.
Animeermeisje....heeft het echt twee jaar geduurd voor je dit topic vond?Haha, ja weer terug van weggeweest. Kijk niet al te vaak hier, heel soms, zoals nu weer. Benieuwd naar reacties...
Te druk met andere dingen zodat ik het vergeet dat ik ergens op gereageerd heb.