Wondje op eikel, wat kan dat zijn?

06-07-2008 21:24 41 berichten
Mijn vriend heeft op zijn eikel, precies op het puntje bij zijn 2 " gaatjes:" een wondje zitten. Hij heeft geen last met plassen, maar wel tijdens de sex. We denken dat dit wondje is onstaan door een vluggertje waarbij ik iets te droog was. Kan dit? Of zou het herpes kunnen zijn, hij heeft wel last van koortslippen.

Hij gaat niet vreemd (zegt hij en voor zover ik weet :P)

Iemand hier ooit last van gehad?
Alle reacties Link kopieren
De twee "gaatjes" zitten er wel, alleen diep van binnen. Waar de twee leidinkjes samen komen.

http://www.sexualityandu.ca/images/anatomy/male%20pelvis%20cut%20view%20version.jpg

Of het een schaafwondje is, herpes bultje of schimmelplekje zal de huisarts inderdaad even moeten bekijken. Tot die tijd even voorzichtig zijn met lichamelijk contact dus wél even een condoom gebruiken voor de zekerheid.
Nu we er trouwens toch bij in de buurt zitten .. wist je dat er een oude Chinese techniek bestaat waarbij mannen op het moment van hun orgasme door op een bepaalde manier te drukken op het perineum zij hun ejaculaat hun blaas in kunnen laten schieten. Dus klaarkomen zonder te spuiten. Schijnt een aparte, intense ervaring te zijn. Maar om eerlijk te zijn heb ik het nog niet aangedurft om eens uit te proberen.
*pakt vergrootglas erbij* Jup, herpes.....
suikervrij schreef op 06 juli 2008 @ 22:58:

Die foto's zijn echt viessssss....

Zo ziet zijn piemel er niet uit. Maar zou hij zichzelf besmet kunnen hebben door met de hand die zijn koortsblaasje op de lip heeft aangeraakt uiteindelijk zijn piemel aan te raken?
Of hij is heel lenig :rofl:
Zie QR
Kan ook van een spiraaltje komen, heb ik zelf wel eens gehad (mijn voruw heeft de Mirena). Als het net geplaatst is kunnen de uitsteeksels wel eens een wondje veroorzaken. Als dit blijft gebeuren kan je er een stukje af laten knippen.
Tedvrpl schreef op 07 juli 2008 @ 21:22:

Als dit blijft gebeuren kan je er een stukje af laten knippen.
8-. Hmmm, je zou ook het draadje korter kunnen maken. :smile:
On topic: Ik denk dat het piemelpuntverknettering is.
Q-Q schreef op 07 juli 2008 @ 22:55:

On topic: Ik denk dat het piemelpuntverknettering is.

Aiii, das toch héél pijnlijk???

:rofl:
quote:Clooney schreef op 07 juli 2008 @ 01:28:

Nu we er trouwens toch bij in de buurt zitten .. wist je dat er een oude Chinese techniek bestaat waarbij mannen op het moment van hun orgasme door op een bepaalde manier te drukken op het perineum zij hun ejaculaat hun blaas in kunnen laten schieten. Dus klaarkomen zonder te spuiten. Schijnt een aparte, intense ervaring te zijn. Maar om eerlijk te zijn heb ik het nog niet aangedurft om eens uit te proberen.@Clooney,

Dat hun ejaculaat hun blaas in schiet???

Te drukken op het perineum? Met de spier "transversus perinei profundus"? Waar hebben deze chinesen dan controle over?

Overigens mijn ex hoefde ook niet zo nodig klaar te komen en ik vermeen toch dat hij klaarkwam op een of andere manier.

Ik vraag me af hoe hij dat doet. En hoe hij dan toch kan ejaculeren. Heb je daar misschien nog meer informatie over?

Animeermeisje
quote:suikervrij schreef op 06 juli 2008 @ 21:24:

Mijn vriend heeft op zijn eikel, precies op het puntje bij zijn 2 " gaatjes:" een wondje zitten. Hij heeft geen last met plassen, maar wel tijdens de sex. We denken dat dit wondje is onstaan door een vluggertje waarbij ik iets te droog was. Kan dit? Of zou het herpes kunnen zijn, hij heeft wel last van koortslippen.

Hij gaat niet vreemd (zegt hij en voor zover ik weet :P)

Iemand hier ooit last van gehad?2 gaatjes
laat zijn prostaat eruit halen door een uroloog op een slechte dag... heb je ook risico op retrograde ejaculatie... Niet goed http://www.kinderwens.nl/ ... sp?C=94722402066763773148
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Animeermeisje....heeft het echt twee jaar geduurd voor je dit topic vond?
Symptomen man:

*pijn tijdens en na het vrijen (zelfs dag erna nog)

*branderig gevoel (na ejaculatie)

*geïrriteerde geslachtsdelen (rood)

*talrijke scheurtjes op voorhuid (die soms bloeden!)

*strak voorhuid (moeilijk, en met veel pijn gepaard, naar achter te trekken)

*ziet er uitgedroogd uit (vervelt soms)

*maakt veel meer smegma aan (ruikt naar schimmel)

*pijn tijdens plassen na het vrijen

Symptomen vrouw:

*pijn tijdens en na het vrijen

*branderig gevoel (na ejaculatie)

*geïrriteerde geslachtsdelen

*enkel pijn tijdens plassen na het vrijen

gynaecoloog: uitstrijkje is helemaal in orde

ontsmetten (Isobetadine Rood voorgeschreven door huisdokter) van penis helpt niet

allergie is -denk ik- uitgesloten want probleem kwam pas na anderhalf jaar voor

trouwe partners (vrouw: eerste intieme relatie)

Heeft een jongen/man dit ook voorgehad en zo ja,

GAAT HET WEG?

Idem voor vrouw: genas partner en vrouw zelf uiteindelijk ook?
Ik heb zelf meerdere malen na een periode van heel veel sex rode plekjes op mijn eikel gehad. Mijn piemel stond daardoor behoorlijk in de fik, vooral in staat van erectie als de huiid onder spanning staat. Een paar dagen smeren met Bepanthen en hij glimt weer als vanouds.
iets te wild geweest tijdens het pijpen ?

dat heb ik wel eens gehad, even een paar dagen rustig aan

en het geneest vanzelf................
quote:dangeensuus schreef op 29 januari 2010 @ 13:52:

Animeermeisje....heeft het echt twee jaar geduurd voor je dit topic vond?Haha, ja weer terug van weggeweest. Kijk niet al te vaak hier, heel soms, zoals nu weer. Benieuwd naar reacties...

Te druk met andere dingen zodat ik het vergeet dat ik ergens op gereageerd heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven