Uitgerekend december 2014

01-04-2014 11:37 837 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Wie is er ook uitgerekend in december?
Alle reacties Link kopieren
@kinderwagen, wij hebben van de vorige keer nog de maxi cosi mura 4, die gaan we nu ook weer gebruiken. Hij is inderdaad behoorlijk lomp, maar het is wel een superlekkere kinderwagen als je veel wandelt. Wij gebruikten hem de vorige keer bijna dagelijks op de hei, en zelfs op het strand rijdt hij prima. Toen ons dochtertje net geboren was sneeuwde het continue en ook daar had deze wagen geen enkel probleem mee. Het enige nadeel vond ik wel dat je er maar weinig boodschappen in kwijt kon, het bakje eronder is echt heel erg klein.



@dobbelsteen en noordzeezwemmer welkom!!



@babykamer, ik ben er ook nog niet aan begonnen. Na de 20 weken echo gaan we ermee aan de slag. Nu eerst maar eens een poging doen om het kamertje op te ruimen, met de verhuizing hebben we alles waar we even geen plekje voor hadden in die kamer neergezet met het idee van "komt wel"..
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn al wel bezig met het leeghalen van de baby kamer. Het is nu een rommel/computer kamer en we zijn zoiezo spullen aan het slepen van en naar garage en zolder.



Straks een likje verf en ik kan het toch al niet laten om vast een indeling te maken en te bedenken wat er aan muurschilderingen moet komen.



Ik ben gewoon te enthousiast Qua verstand denk ik wacht nog even tot de 20w echo, maar omdat het wsl toch een neutrale kamer gaat worden zijn we vast lekker aan de slag
Alle reacties Link kopieren
@combinatietest: nee die doen wij niet. Wij doen alleen de 20 wekenecho.
Hier een kloppend gehoord en een goede echo gehad!!



Ben "iets" vooruit gezet, 13 weken ipv 12!!!



Ben bezig met de tabel, algemeen account enz aanmaken!
Alle reacties Link kopieren
wij doen zowel de combinatietest als de 20 weken echo



heb wel wat twijfel uiteraard bij het nut van de combinatietest, maar we doen het een soort van 'omdat het kan' en in sommige gevallen wel uitsluitsel zou kunnen geven (als er een nipt op volgt) - is alleen wel balen als je dan net een punt onder de verhoogde kans valt..



de test heb ik pas 17 juni, maar familie en vrienden weten het grotendeels al..
Alle reacties Link kopieren
quote:noordzeezwemmer schreef op 02 juni 2014 @ 12:46:

Doen jullie trouwen allemaal de combinatietest? Wij zijn nog steeds in dubio. Bij de oudste hebben we het na lang wikken en wegen niet gedaan, met name omdat ik het gevoel had geen consequenties aan de uitslag te kunnen verbinden, maar nu twijfelen we weer. We moeten het vrijdag weten, want we moeten uiterlijk dan een afspraak maken als we het wel willen doen. En als jullie de combinatietest doen, wachten jullie dan met bekendmaken van de zwangerschap op de uitslag daarvan of stond/staat jullie moment van bekendmaking daar los van?



Ja wij doen de combinatie test. (vooral gezien mijn leeftijd) Morgen gaat het gebeuren.

We hebben al besloten om er sowieso niets mee te doen, in de zin van abortus.

Het is voor ons puur een willen weten en voorbereiden op wat eventueel zou kunnen zijn.

We hebben de zwangerschap al bekend gemaakt aan familie en vrienden, dus dat staat er los van.

Kindje is hoe dan ook heel erg welkom.



@Bummer..wat fijn!! Gefeliciteerd. En 'zomaar' een week verder is ook wel leuk
LET OP: nieuw account geopend onder algemene naam! deze niet meer gebruiken.



Ben alleen niet zo slim geweest, ik heb het andere topic dezelfde naam gegeven... Ach ik ben zwanger hé!



Het andere topic is geopend door december2014!!
Alle reacties Link kopieren
Fijn bummer!!! En nog vooruit gezet ook!

Konden ze het bloedverlies nog verklaren?



Wij doen geen combinatietest.



Wij hadden een paar maanden geleden al een super mooi kamertje gezien, en die was nu in de aanbieding tot 1 juni.. Helaas echt geen tijd kunnen vinden om naar die winkel toe te gaan. Dus bij ons zal het ook nog wel even duren!



Vanavond weer echo!





Welkom dobbelsteen en noordzeezwemmer!!

.

Kinderwagen wil ik graag de joolz. Vind ik toch de mooiste, en ik vind hem lekker rijden. Gelukkig is het een cadeautje van opa en oma
Alle reacties Link kopieren
@ Bummer,





Ik heb laatst ook een keer bloedverlies gehad eerst lichtrood, dag erna bruin , schrok me echt kapot, meteen de vk gebeld om te vragen voor een echo, wouden ze eerst niet doen, en na aandringen mocht ik toch langskomen zo niet was ik wel naar een andere praktijk gegaan, gelukkig alles goed, reden ervan is niet echt duidelijk, ze zei het hoort eigenlijk niet maar gebeurd wel vaker, was wel even gerustgesteld maar blijft toch knagen.





Ben vandaag precies 14 weken en al best wel een buik hihi, en last van hormomen
Alle reacties Link kopieren
@jola ik ben morgen 14 weken en ik heb er ook wel wat last van vooral dat ik niet zoveel kan hebben, ben normaal heel geduldig persoon en zeg niet snel wat, maar lijkt nu wel of ik sneller eruit gooi wat ik denk haha. Ik werk samen met twee vrouwen tussen 18 mannen op mijn werk dus die zullen wel denken dat ik haar op mijn tanden krijg. Ze weten trouwens al wel dat ik zwanger ben, omdat ik vaak moet bijspringen vanuit kantoor in magazijn, maar als ik zwaar moet tillen wordt ik licht in mijn hoofd, dus dat doen ze nu voor me.



Probeer me wel in te houden, maar vind het ook wel hilarisch hoe je kan veranderen. Ik ben nog geen bitch hoor.



@bummer dat is schrikken he bloedverlies. Heb ik ook gehad en daarna ook tot twee keer toe goede echo's. Hebben ze bij jou gezien waardoor het kwam?



@noah noah ik het FB account gevonden en je een berichtje gestuurd. Ben nu ook wel erg benieuwd wie jullie zijn en waar jullie wonen.
@freddelientje en jola: ik heb gister een nieuw topic geopend, uitgerekend in december 2014! Komen jullie daar ook heen?
Alle reacties Link kopieren
Bummer, misschien ook even bij de mods een slotje voor deze vragen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven