Diepvriespizza

03-06-2014 19:02 95 berichten
Wie durft te bekennen dat hij wel eens een diepvriespizza eet?

En kun je die dan helemaal op? Ik was eigenlijk nooit zo'n liefhebber maar sinds kort is er een nieuwe versie van Dr Oetker met zalm, tonijn en garnalen en die is best heel lekker. Nadeel daarvan is dat ik hem helemaal op eet, in plaats van maar 3/4.
Yes please!



Wij eten regelmatig pizza op een 'makkelijke dag'. En ja, dan gaat hij helemaal op.



Ik vind dr Oetker ristorante bolgonese pizza erg lekker en steenoven pizza speciale!
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 03 juni 2014 @ 19:42:

Ik maak een heel makkelijke pizza, altijd calzone, van croissantdeeg (krokante bodem vinden we niet lekker), de plakjes rol ik iets uit en dan friemel ik ze in een quichevorm, tomatensaus, salami, voorgebakken uienringen, paprika, paddenstoelen, plakjes tomaat, ansjovis of olijven, niet allebei want dat wordt te zout, Mozzarella, rest van het deeg er overheen, jammie. Vorige week nog gedaan.Ansjovis een tijdje weken in de melk, dan ontzouten ze
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik houd niet van pizza, dus al jaren niet meer gegeten.



Gezin wel. Die eten vaak diepvries of de zelfmaakvariant uit de koeling.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt dol op Ristorante Pizza Pasta.

Dat is pizza, met pasta er op! Te lekker. Bijna nergens te krijgen helaas.

Meestal pimp ik mijn pizza´s nog wat op met oude kaas (even grillen nadat de pizza goed is, mjam) en extra pesto.



Mozzarella pizza of vierkazen van Ristorante met geroosterde pijnboompitjes is ook heerlijk.



En hawaii pizza met cheddar kaas.



Ik krijg met moeite 1 pizza op en meestal verdwijnen er 1 of 2 stukjes naar vriendlief.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet ze niet vaak, maar als ik ze eet dan eet ik ze helemaal op ja. Liefst een pizza met ham of salami.
Alle reacties Link kopieren
Jaa ah verde! Ik eet altijd maar een halve, met een bakje sla;)
Alle reacties Link kopieren
quote:aventura_ schreef op dinsdag 03 juni 2014 19:32 Ik vind ze lekker maar sinds ik weet dat ze 1100 kcal per stuk zijn eet ik liever wat anders.Zooooooooveel? Nu weet ik waarom ik al 3 jaar geen pizza op heb haha. En is het aantal kcal uit een pizzatent hetzelfde? Misschien nog wel meer zeker?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, hier ook. AH Excellent Steenoven pizza Verdura en Tradizionale Speciale van Dr. Oetker. Lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:noah88 schreef op dinsdag 03 juni 2014 21:25 Zooooooooveel? Nu weet ik waarom ik al 3 jaar geen pizza op heb haha. En is het aantal kcal uit een pizzatent hetzelfde? Misschien nog wel meer zeker?Jaa die zijn vaak zo vet dat ze gaan "hangen" ipv een stevige punt.. Blehh
Alle reacties Link kopieren
Hier regelmatig pizza: zelfgemaakt met deeg van bloem, zelfgemaakte tomatensaus en veel groente erop: lekker; diepvries: snel en acceptabel; van de pizzeria: goddelijk (wij hebben de beste pizzeria van Nederland vind ik, met een écht Italiaanse pizzabakker).

Oudste kind hier is ook erg van het eten van pizza: "Mama, eten we weer eens pizza? Maar wel die uit de supermarkt. Want die vind ik een miljoen keer lekkerder dan die zelfgemaakte van jou!"
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Zelf maken vind ik wel vaak lekkerder maar er ligt er nu wel 1 in de vriezer hier. Zo af en toe neem ik het wel en ja dan natuurlijk een hele.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnigschildpadje schreef op dinsdag 03 juni 2014 20:14 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="liebling in "Diepvriespizza"" class="messagelink">liebling schreef op dinsdag 03 juni 2014 20:11</a></b> Eet je hem dan helemaal op?

wie eet die pizza dan niet helemaal op? Zijn ze daar niet op gemaakt? </div></blockquote>Haha ja ik verbaas me daar ook altijd over.. Of snoepen jullie de hele dag door ofzo? Ik kan ook geen hele op hoor. Zal de leeftijd zijn. Vroeger nl met gemak
Onze diepvries is niet groot genoeg voor diepvriespizza's. En we hebben geen oven. En geen (combi)magnetron.



Soms gaan we naar mijn ouders met zo'n lap deeg in een kartonnetje met een potje tomatesaus van de AH. Nog lekker ook. Daar gaat dan alles op wat we lekker vinden



(En ja, als ik een oven had at ik waarschijnlijk vaak diepvriespizza. Helemaal.)
Casa di mama de Hawaii, mmmmmm
Alle reacties Link kopieren
Ja, lekker! Ik eet altijd een halve/driekwart, ik vind ze super lekker, ik krijg er alleen wel snel last van van m'n darmen. Meestal eet ik dan later op de avond nog een broodje of zo.
Wij eten tegenwoordig 'zelf gemaakte' pizza.

Van die goedkope bodems uit de supermarkt ( 2 euro voor 2 ofzo ? ) Potje pizzasaus en heul veul verse ingrediënten. De kinderen zijn er helemaal dol op. En door alle verse groentes die erop gaan is het nog redelijk gezond ook ;)
Wat een reacties

Ik had beter dat laatste stukje kunnen laten liggen. Ik had er niet meer echt trek in en nu heb ik last van mijn maag. Na 3/4 pizza hoef ik trouwens ook niets meer tot het ontbijt.
Alle reacties Link kopieren
Qua diepvriespizza de dr. Oetker Ristorante, speciaal/de luxe met ham/salami/'champignons. Pizza zonder salami is voor mij geen pizza. Erbij altijd sambal of suri sambal.

Ik kan max. een halve op en wat ik hier lees zoals de korstjes opzij leggen, die vind ik juist het lekkerst. Laat liever wat van het midden over/liggen. Wel dan wat beleg naar de zijkant schuiven maar met name bij bezorgpizza vind ik het midden vaak zo zompig.



Als ik geen pizza in de vriezer heb: open 'tosti', sneetjes wit brood met salami, kaas, wat er in huis is en dan in de oven en aan het eind even grilstand.



Lekkerste pizza ooit, ooit een keer gegeten in een verregende vakantie op Mallorca.
Ja heerlijk! Spinazie en salami+ham+champignons zijn hier favoriet
Alle reacties Link kopieren
aventura_, 11 uur geleden

Ik vind ze lekker maar sinds ik weet dat ze 1100 kcal per stuk zijn eet ik liever wat anders.





dat haalt de gemiddelde diepvriezpizza niet hoor.

Mijn favorieten zijn dr oetker champignon, aangekleed met extra ui en paprika en soms ook tonijn courgette en ansjovis en de vispizza van ah. Ik kan een hele op, maar krijg daar vaak wel last van en moet dan aan de Rennies. Zou hem liever delen maar dat vindt vriend geen goed idee.



als ik zelf pizza maak gebruik ik geen kant en klare bodems, die zijn nog viezer dan de meeste diepvriespizza's.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven