De kans dat jij vreemd zult gaan....???

22-05-2014 15:46 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://tests.psychologiem ... elaties/Test%20vreemdgaan



En? Klopt de test?
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Alle reacties Link kopieren
quote:quattro35 schreef op 30 mei 2014 @ 13:21:



[...]







Zo te lezen zit jij nog in de ontkenningsfase ik dacht het niet, hahaha! ik kom niks te kort, ben tevreden met mijn leventje samen met vriendin, kind en tweede kindje op komst.
Alle reacties Link kopieren
Uw score is 13quote:10-14: hellend vlak



Met uw score bevindt u zich op een hellend vlak. U bent gevoelig voor verleiding, maar u kunt het tij nog keren als u wilt. Neem uw relatie eens onder de loep. Overspel hangt vaak samen met problemen tussen u beiden. Voelt u zich verwaarloosd? Zit uw seksleven in een sleur? Probeer de problemen onder ogen te zien en met uw partner te bespreken.

Of kies voor actie.



Doe met uw partner de dingen die u ook zou doen met een minnaar of minnares: ga naar de film, boek een hotel, kijk naar de zonsondergang aan zee. Hervind uw passies en bedenk hoe u die kunt delen met uw partner. Of onderneem samen iets spannends, van een rondje in de achtbaan tot een survivaltocht. Dat kan een oppepper geven aan uw liefdesleven.

One life, live it !
Alle reacties Link kopieren
Score is 1: Uw score betekent dat u zich geen zorgen hoeft te maken. U bent loyaal aan uw partner. U bent redelijk tevreden over uw relatie en heeft vrijwel geen behoefte om vreemd te gaan. Bovendien weerhouden uw ethische principes u ervan om een affaire te beginnen

En terecht. In vorige relaties wel vreemd gegaan (altijd eerlijk over geweest, slippertjes, geen affaires) maar dat korte moment van spanning weegt echt niet op tegen het schuldgevoel, het verdriet, pijn, wantrouwen en verziekte verstandhouding. Ik doe dat dus nooit meer, zoek het niet op, blijf helder, etc. Mijn huwelijk en gezinsleven is mij te dierbaar.
Alle reacties Link kopieren
score 14. maar goed dat ik vrijgezel ben dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven