Mode & Beauty alle pijlers

Lijk jij op een bekend persoon?

05-06-2014 20:38 311 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien maak ik hier nu echt een suf topic van maar ineens zit ik te bedenken dat steeds meer mensen om me heen zeggen; goh, jij lijkt op die... Dat gaat dan om een bekend persoon. Dat hoor ik echt wel een paar keer in de week.



Het grappige is wel dat iedereen weer vind dat ik op een ander bekend persoon lijk, dus zoveel zal ik er nou ook weer niet op lijken.

Ineens valt het me op.



Ikzelf zeg het namelijk nooit tegen iemand, omdat ik niemand om me heen echt op een ander (bekend) persoon vind lijken.. Nu vraag ik me af of jullie dat ook hebben of Dat het gewoon makkelijk wordt gezegd?
Alle reacties Link kopieren
quote:BAMmetjebamie schreef op 06 juni 2014 @ 19:20:

Ik lijk op Martijn Krabbé.... Welnee!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Amber love Hewitt



Maar sinds zij zo afgevallen is hoor ik het wel stukken minder.



Jammer ze was zo'n mooie vrouw, ik dus schijnbaar ook ;P
Alle reacties Link kopieren
Mijn kapper begreep me volgens mij niet helemaal en nu lijk ik op Dora the Explorer :(
Alle reacties Link kopieren
Wat een fantasie toch weer Viva-huisvrouwen-brigade.
Alle reacties Link kopieren
Op Drew Barrymore.



Zelf zie ik het niet zo, maar anderen blijkbaar wel.
Ik heb geen motto.
quote:sidlauskas schreef op 06 juni 2014 @ 19:45:

Alleen maar lekkere vrouwen hier...



Geloof je het zelf hahahaha

Ik denk dat sommige een bril nodig hebben.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zusje lijkt wel heel erg op bar refaeli. Dat zeggen veel mensen en zie ik zelf ook.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsnem schreef op 06 juni 2014 @ 14:09:

[...]





Ik ook, op een station. We hadden beide een knot in, zelfde jasje aan, donkere spijkerbroek en zelfde kleur sjaal. Het was net of ik langs een spiegel liep en zij dacht hetzelfde..Heb ik ook eens gehad, in de Londense metro. Heel bizar vond ik!
Alle reacties Link kopieren
quote:blije-bij schreef op 07 juni 2014 @ 19:23:

Mijn kapper begreep me volgens mij niet helemaal en nu lijk ik op Dora the Explorer :(
Alle reacties Link kopieren
Vroeger hoorde ik wekelijks wel dat ik sprekend leek op een .. nichtje, buurmeisje, klasgenoot. Echt niet normaal hoe vaak ik dat hoorde. Nu hoor ik het nooit meer. De enige met wie ik wel eens vergeleken word is Kim van Kooten, maar da's meer haar en uitstraling dan dat ik sprekend op haar lijk. Vind het wel een mooi compliment want leuke vrouw!
Alle reacties Link kopieren
Het schijnt dat ik op Ellen Page lijk?

Meerdere keren gehoord dus dat zal wel haha..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven