Welke kinderwagen is de beste ?

09-06-2014 22:21 59 berichten
Lieve dames,



Enorme kinderwens en actief bezig en aan het oriënteren op meerdere dingen zoals een kinderwagen. Wat is in jullie ogen nu echt een goede kinderwagen ? Eisen zijn : wendbaar, makkelijk in te klappen (minimale grote, bv. afneembare wielen), 3 in 1 dus lig, zit en maxi cosi inzet.

Oriëntatie blijft nu hangen bij de xadventure X-line en de chicco urban!



Zijn er nu echt wagens waar we ver bij weg moeten blijven?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook gekeken naar de x-adventure, mijn vriend heeft google er eens op los gelaten en kwam al snel tot de conclusie dat hij minder fijn in gebruik zou zijn.



Weet natuurlijk niet wat je budget is.



Ik heb uiteindelijk gekozen voor een transaction. In mijn geval zat er een gratis maxi cosi en tas bij.



En als je echt heel erg twijfelt kun je natuurlijk altijd naar een baby winkel gaan en daar even een rondje lopen met de wagen



Veel plezier!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de Stokke Xplory v3

Echt een heeeeeeerlijke wagen! Vooral omdat ie zo lekker hoog is. Dat maakt met de 'reiswieg' niet zoveel uit maar zodra ze in het zitje kunnen zitten is t pas echt ideaal. Kunnen ze mooi alles bekijken ipv alleen maar de knieen van andere mensen. Ik krijg er ook altijd veel reacties op dat mensen het zo leuk vinden dat ze zo lekker hoog zit.

Verder is ie erg wendbaar en vind ik het ook fijn dat het zitje zowel naar voren als naar achteren gericht kan zijn.

Ik vind de Stokke ook een mooie vormgeving hebben maar kan me voorstellen dat andere dit anders zien. Kwestie van smaak.

Nadeel kan wel zijn dat de stokke geen luchtbanden heeft en wanneer je in een stad of dorp woont met bijv veel klinkertjes-straten zou dat niet fijn (hobbelig) zijn.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt
Dochter hier sliep juist erg goed op het gehobbel van de stokke op kinderkopjes
Bedankt voor de lieve reacties

Het is inderdaad puur voorpret hoor en word echt nog niet aangeschaft. Als het nog 5 jaar duurt dan is dat helaas zo maar word hij ook pas later in de zwangerschap aangeschaft. Jammer dat sommige reageren dat ik er te veel mee bezig zou zijn terwijl ik echt al heb vermeld dat ik gewoon nieuwsgierig ben

Voor alle anderen, erg bedankt voor de tips !

X
Alle reacties Link kopieren
Laury89,



Ik snap je wel goed hoor, als je bezig bent om zwanger te worden is dat toch iets wat je met zijn 2tjes doet. Om je heen kijken, je voorbereiden en je verheugen op concrete, tastbare dingen zoals kinderwagens en kamertjes maken het allemaal wat meer 'echt' , zo kan ik me indenken.



Veel plezier met de voorpret!

Liefs
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-03-2017 23:12
Reden: verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oké..

voor alle korte reacties zoals alleen het merk benoemen: zou ik ook doen.

Voor alle reacties zoals uitgebreid uitleggen van welke en waarom: hele fijne reclame voor het merk!

Snap dat je enthousiast bent over je wagen maar goed.

Voor alle niet leuke reacties zoals: overdreven en wat ben je vroeg en onzin daar zit wat in.



Ja sorry maar wat vele al zeggen je moet nog zwanger worden en als je al met de wagen bezig bent zul je ook al wel willen weten welk kamertje dijn is en wat het beste matrasje is ect.. zul je niet eens bezig zijn met zwanger worden? maar goed de winkels zullen in ieder geval goed op je gaan verdienen als jij zwanger bent want ja je gaat overal het beste van kopen als wij zeggen wat het beste is (tip: je moet zelf testen en kijken wat jij het beste voor jezelf en kindje vind)



Dan nu: ik heb nu een Joolz day 2 een redelijk duur combi kamertje een aerosleep matras en het duurste babynestje een trip trap stokke een newbornset voor erop en ga zo maar door (kostte een duit maar dan heb je wel wat en als je het kan betalen waarom niet?) ik heb overigens al 2 kindjes en de nodige ervaring met wat ik wel en niet fijn vind opgedaan.

Ik ga niet zeggen waarom ik alles gekocht heb (uitleg product) want dat is reclame



Sorry als deze post wat sarcastisch aankomt maar heb soms wat last van mijn hormonen..
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn oudste had ik een Mutsearts en deze beviel super, nu heb ik een Mutsy 4rider en ook deze bevalt erg goed.
truusdemier1981 wijzigde dit bericht op 05-03-2017 11:14
Reden: Spelfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:wondertje3 schreef op 05 maart 2017 @ 08:30:

Oké..

voor alle korte reacties zoals alleen het merk benoemen: zou ik ook doen.

Voor alle reacties zoals uitgebreid uitleggen van welke en waarom: hele fijne reclame voor het merk!

Snap dat je enthousiast bent over je wagen maar goed.

Voor alle niet leuke reacties zoals: overdreven en wat ben je vroeg en onzin daar zit wat in.



Ja sorry maar wat vele al zeggen je moet nog zwanger worden en als je al met de wagen bezig bent zul je ook al wel willen weten welk kamertje dijn is en wat het beste matrasje is ect.. zul je niet eens bezig zijn met zwanger worden? maar goed de winkels zullen in ieder geval goed op je gaan verdienen als jij zwanger bent want ja je gaat overal het beste van kopen als wij zeggen wat het beste is (tip: je moet zelf testen en kijken wat jij het beste voor jezelf en kindje vind)



Dan nu: ik heb nu een Joolz day 2 een redelijk duur combi kamertje een aerosleep matras en het duurste babynestje een trip trap stokke een newbornset voor erop en ga zo maar door (kostte een duit maar dan heb je wel wat en als je het kan betalen waarom niet?) ik heb overigens al 2 kindjes en de nodige ervaring met wat ik wel en niet fijn vind opgedaan.

Ik ga niet zeggen waarom ik alles gekocht heb (uitleg product) want dat is reclame



Sorry als deze post wat sarcastisch aankomt maar heb soms wat last van mijn hormonen..Topic is uit 2014 dus reageren lijkt me niet meer nodig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven