Mode & Beauty alle pijlers

Kleine bruid? Foto alsjeblieft??

12-06-2014 22:05 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik ben 1,60 cm en dat is niet heel erg groot. Nu ga ik over een jaar trouwen dus ik ben al een beetje op trouwjurken aan het zoeken. Ik weeg 56 kilo en heb een normaal figuur. Alleen alle modellen met trouwjurken aan zijn vrij lang, dus ik vind het lastig inschatten wat mij staat.. Mijn vraag is aan de ongeveer net zo lange dames als ik, die getrouwd zijn of in ieder geval een bruidsjurk hebben aangehad ooit... willen jullie een foto plaatsen? Dan kan ik zien wat er leuk staat bij een kleine bruid.



Ben benieuwd!



Groetjes:)
Ha hier precies hetzelfde (lengte en gewicht en hopelijk ook volgend jaar trouwen). Ik ga voor een mermaid of trompet denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben iets groter en had een kort jurkje aan tot boven de knie.
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval geen hoepelgeval met een enorme petticoat eronder, dan zie je er uit als een wandelende bruidstaart.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
1,58m en 53kg. Dit jaar ga ik trouwen. Ik had ook geen idee wat voor jurk zou staan. Mermaid-model was ik positief verrast over maar is het niet geworden. Er zijn veel jurken met V-hals en/of rug. Dat oogt wat langer. Ga gewoon lekker passen, dan merk je snel genoeg wat je staat en het is zoooo leuk! En elke jurk wordt nog vermaakt, dus ook de lengte komt helemaal goed. Je begrijpt: nog even geen foto van mijn jurk ;)
Ik ben nog kleiner en ik heb een strapless A-lijn jurk. Het sluit nog aan op mijn taille en heupen waardoor ik dus niet lijk weg te zakken in een slagroomtaart :-) Mijn verhoudingen zijn wel anders aangezien ik ondergewicht heb, misschien is dit type jurk voor jou dan niet ideaal.



Edit: heb nog geen foto, ik mag binnenkort pas weer passen
Ik ben 1.64 en zelfde postuur ongeveer. Ik had een zeemeerminnenmodel zeg maar, met haltertop in rood. Niet brandweerwagenrood, het was meer rosekleurig zoals de wijn. En hoge hakken die ik in dezelfde tint als de jurk had laten verven.
Alle reacties Link kopieren
Vriendin van mij had 20 jaar geleden een strakke korte jurk, boven de knie. Daarover een kanten? (iets doorschijnends in ieder geval) tuniek. Tuniek was kort van voor en lang van achter. Hakjes eronder en klaar. Was toen erg leuk.
Before you assume, there is this thing called asking.
Ik droeg een Alijn en geen sleep, met een korte sluier , die droeg ik achter op mijn hoofd.
Idd geen baljurken. Dan lijk je net een cupcake.
Alle reacties Link kopieren
1m 57, 52 kg, flinke bos hout voor de deur.



Ik wilde geen trouwjurk en geen traditioneel bruiloftsfeest. De jurk kreeg ik vlak voor het feest cadeau van moeder en tante. Dus moest ik het ding wel aantrekken:







Mijn bovenlijfje was zeegroen. Er zat ook nog een transparant geborduurd vestje overheen, onderrok die je zag door de zijsplitten in dezelfde kleur als het bovenlijfje.



Ik zou als ik jou was eerst kijken of je echt op hoge hakken kunt/wil lopen of niet. Een jurk zou ik zo aansluitend mogelijk houden tot onder de heupen. En zo simpel mogelijk. Geen onderbrekingen horizontaal (glitters op lijfje en niet op de rok, een bolero of jasje dat stopt in de taille).
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Staat hier wat tussen:



http://www.hossintropia.c ... A&reverse=OUTFIT&temps=26



Ben zelf precies jou bijna (1.57 en 51 kilo) , dus lees mee
Dit niet:



Klik



Het is engels, maar misschien heb je er wat aan. 5ft is 1.50, maar hey, klein is klein toch ?!
Alle reacties Link kopieren
http://topvintage.nl/nl/v ... swing-dress-wedding-dress



Dit kan een kleinere vrouw ook prachtig hebben.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Zeemeerminnenmodel zou ik niet (erg lelijk)
Ik vind een mermaid juist prachtig als je er het figuur voor hebt! Op een kleine vrouw iig een stuk mooier dan wijdere modellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1.58m en heb model "propje" (Dikke korte benen en armen, werpheupen, duidelijke taille en billen die je bijna alleen maar bij vrouwen met Afrikaanse roots ziet.)



Ik had een a-lijn jurk, met een bescheiden hoepel en dito sleepje (om te voorkomen dat ik breder werd dan dat ik lang ben). Verder een strak lijfje met een rijgveter, sweetheart neckline en off the shoulder mouwtjes.
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
Je moet echt gewoon gaan passen dan zie en krijg je een gevoel voor wat jou staat. Alles wordt toch altijd vermaakt naar jouw maat. Ik had een korte jurk, boven de knie, kanten bovenkant met sweetheart neckline die overging in een zachte (chiffon?) rok, vrij recht model, geen bandjes of mouwtjes. Dit model staat mijn bouw wel goed. Ben vrij smal en rond de 50kg. Maar ga passen! Heb je veel meer aan dan foto's van anderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven