wat moet ik hiermee?

13-06-2014 01:41 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



ik ben al enkele jaren getrouwd met mijn man. We waren al heel jong samen.

ik ben nu 30. Het laatste jaar gaat hij veel op stap zonder mij. We gaan ook veel samen maar vaak ga ik dan eerder naar huis. Ik zou het fijn vinden als hij gewoon mee zou gaan.

als ik hem bel belooft hij meteen naar huis te komen, maar een uur later nog niks. Ooit komt hij pas 5 uur later.

op maandagavond gaat hij met vrienden poolen en ooit komt hij vroeg in de morgen pas thuis terwijl hij gewoon moet werken. En hij is dan ook zat. Hij drinkt bijna elke dag wel een biertje. Of meerdere.

Ik ben helemaal niet bang dat hij vreemd gaat maar ik zit wel vaak op hem te wachten thuis, moet ik da biiven pikken?

het is nu al zovaak gebeurd dat ik er genoeg van heb. Hij belooft elke x beter, maar na een week of 2 is het weer hetzelfde.

Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik er geen zin meer in heb zo, dan gaat het weer een week goed! Als hij echt om me zou geven, dan zou hij toch naar huis komen?

ik weet niet goed wat ik hier mee moet!

iemand met ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Je wensen uiten, ultimatum stellen en helpt dat niet, de relatie verbreken. Je moet echt bereid zijn om de ultieme consequenties te aanvaarden en door te pakken, anders wordt het een eindeloze machtsstrijd die je tenslotte gaat verliezen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Jij besluit eerder naar huis te gaan. Hij besluit nog even te blijven. Jij gaat lekker slapen, hij gaat op zijn knieën voor het slot zitten om de deur te openen.

Beide hebben jullie wat je wil. Hij gaat op maandag graag poolen. Jij gaat op maandag graag Greys Anatomy kijken (bijvoorbeeld).

Het is niet zo omdat je getrouwd bent, je nu aan elkaar vastgeplakt zit en geen eigen dingen meer hoeft te doen.



Waar stoor je je nu precies aan? Is dat werkelijk zijn gedrag, of zijn het jouw verwachtingen die niet uitkomen?
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat je aan ons vraagt wat jij hiermee moet. Wat denk je zelf? Of is zelf nadenken een te grote opgave voor je?
Ik dacht dat hij een paar dagen per week op stap is omdat ze praat in termen als 'vaak' en 'meerdere keren' maar misschien is dat mijn interpretatie omdat ik anders de klacht er niet van inzie.
quote:Sensy12 schreef op 13 juni 2014 @ 11:41:

Grappig dat je aan ons vraagt wat jij hiermee moet. Wat denk je zelf? Of is zelf nadenken een te grote opgave voor je?Voor je nickname is dit best een denigrerende opmerking, vind je zelf ook niet? Wat vind jij van deze situatie? Ze vraagt om raad.
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreemde antwoorden soms.

Even voor de duidelijkheid, het komt meerdere malen per week voor. En wat mij het meest stoort is dat meneer met de auto op pad is.

al zou hij met de fiets weg zijn, zou ik al veel geruster zijn. Maar hij rijdt wel met alcohol op naar huis. Dat is ook de grootste reden dat ik niet goed kan slapen. We hebben samen een huis, zijn getrouwd in gemeenschap van goederen. Als er iets gebeurt kan ik daar ook mee voor opdraaien.

En als dit af en toe is vind ik dat helemaal niet erg, maar hij kan (wil) gewoon nooit naar huis. Hij wil overal bij zijn en niks missen.

ik snap ook niet waarom hij niet graagg thuis is want ik weet zeker dat hij heel veel van me houdt. Maar ik maak me wel zorgen zo iedere avond. Dat ben ik gewoon kitsbeu.
quote:kopkussen schreef op 13 juni 2014 @ 21:31: En wat mij het meest stoort is dat meneer met de auto op pad is.

al zou hij met de fiets weg zijn, zou ik al veel geruster zijn. Maar hij rijdt wel met alcohol op naar huis. Dat is ook de grootste reden dat ik niet goed kan slapen. We hebben samen een huis, zijn getrouwd in gemeenschap van goederen. Als er iets gebeurt kan ik daar ook mee voor opdraaien. Of hij rijdt iemand anders naar de tering
Alle reacties Link kopieren
O, hij is een potentiële moordenaar.

Reden genoeg om weg te rennen.



Nadat hij aangegeven is bij de politie off course.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Idd Ditto, ik draai daar ook voor op he.

het is misschien maar een klein stukje maar daar kan net zo veel gebeuren als op een lang stuk.
In dat geval zou ik een stickervel pakken en alvast gaan plakken op de dingen die jij wil hebben.



a. belachelijk dat ie zich als een puber gedraagt door meerdere avonden te gaan stappen tot ie lam is.

b. iemand die willens en wetens het leven van anderen in gevaar brengt zou mijn partner niet zijn.

c. Hij heeft totaal geen respect voor jouw mening en gedraagt zich als een vrijgezel.
Alle reacties Link kopieren
Deze man is een gevaar op de weg.

Wat vindt hijzelf daarvan ?
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man zou het niet zijn. Ik moet me én zorgen maken over of mogelijke doodsongelukken en over de financiële lasten die niet aan mezelf te wijten zijn.



Maar wat verwacht je nu van dit forum?
Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht helemaal niks van dit forum. Dit forum is er toch voor om je hart eens te luchten en te kijken hoe andere tegen deze situatie aankijken?

hij zelf denkt daar gewoon niet over na. Als hij zijn verstand zou gebruiken zou hij dit niet doen.

Ik denk dat het eens tijd word voor een goed gesprek.
Alle reacties Link kopieren
Jij weet dat hij dronken achter stuur zit, maar onderneemt geen actie.

Als hij iemand dood rijdt, ben jij mede schuldig.

In ieder geval in mijn ogen.



Het lijkt mij dat je daarover meer zorgen moet maken dan over het feit dat hij ooit thuis komt.



Begin toch nog maar eens een stevig gesprek na zijn kater.

Dit moet je niet pikken.
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:kopkussen schreef op 13 juni 2014 @ 22:43:

Ik denk dat het eens tijd word voor een goed gesprek.



Ah, deze conclusie had je zelf ook al getrokken.

Sterkte!
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven