Voordelen single

13-06-2014 01:22 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn de / je voordelen van vrijgezel zijn als je 30+ bent?
Wij hebben gewoon niet zo'n relatie dat we allebei thuiskomen van onze 9 tot 5 baan en dan samen gaan eten. We werken beiden op verschillende locaties, op verschillende tijden. Dus we zien elkaar soms ineens een hele dinsdag en daarna gaan we in de avond allebei weg en eten we iets onderweg. Om maar een voorbeeld te noemen. Ik eet dus gewoon waar ik zin in heb. Het komt zoals het komt. Soms eten we samen en dan maken we allebei iets anders. Het is gewoon wat losser allemaal. Vinden we allebei fijner.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 14 juni 2014 @ 21:32:

ik heb een slechte en een fijne relatie gehad.

serieuze relaties dan, scharrels en verkeringen tel ik niet mee.



maar mijn single bestaan bevalt me heel goed. ik heb geen zin om dingen anders te gaan doen of iemand erbij te krijgen waarmee ik rekening moet houden.



scheelt natuurlijk ook dat ik kinderen heb.



En dat laatste speelt ook zeer zeker heel erg mee waarom ik geen relatie wil. Zoon gaat voor en een relatie vind ik dan ook echt van ondergeschikt belang, op elk front. Zelfs latten is geen optie, wat zeg ik, zelfs blijven slapen is geen optie.



Als ik puur kijk naar wat voor mij qua relatie een toegevoegde waarde zou hebben, is dat seks en de kosten delen. Meer niet want voor mij is er verder niets wat ik niet ook kan delen met vrienden/familie. Dus beter om geen relatie aan te gaan



Dat zegt overigens verder niets erover dat ik het niet leuk vind om te daten of met mannen om te gaan.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
icetea, zo kijk ik er ook naar.

lekker zakelijk he?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 14 juni 2014 @ 23:24:

icetea, zo kijk ik er ook naar.

lekker zakelijk he? en praktisch ook . Ik ben niet altijd even goed in multitasken nl. Mijn en zoons agenda zijn meer dan genoeg
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
praktisch is heel belangrijk.



een man met kinderen erbij lijkt me helemaal een drama.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven