Weten jullie nog; mijn 'romantische verhaal'?

17-05-2014 19:17 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie nog dat ik een paar weken geleden iemand uit heb gevraagd en die (toch wel) totaal tegen mijn verwachting in, toestemde? We hebben heerlijke weken gehad; weekendje weg, elke dag lieve appjes, uit eten, hij was een week met zijn kinderen op vakantie en heeft me elke dag geappt. Hij vind me zo mooi, lief en leuk. Zou zelfs deze zomer al samen met alle 4 de kinderen op vakantie willen.



...........

Tot ik gister gebeld werd door een vriendin. Ze is vooral een stap vriendin. Ze zit op een datingsite en wilde gewoon even vertellen dat ze zo'n leuk contact heeft met een man en dat hij wel interesse had in een date. Dus ik vraag uit enthousiasme wie het is, waar hij woont ed....

Jullie raden het al; het is mijn date

Hij heeft gezegd dat hij nét een (!) date had gehad, dat hij dat even af wil wachten maar vooral ook erg geinteresseerd is in haar en eigenlijk erg nieuwsgierig naar haar is.



En nu? Ik ben enorm teleurgesteld. Temeer hij zei dat ik de enige ben waar hij aan denkt etc etc.

Zal ik hem confronteren? Ik zou hem eigenlijk morgen zien maar daar heb ik dus echt even geen zin in.



Ben erg echt even verdrietig van
Alle reacties Link kopieren
Wat een bizar verhaal zeg! En wat en toeval! Stel dat je het nooit te weten was gekomen van die vriendin? Was je er dan ooit achter gekomen? Het enige wat me opvalt is dat het erg snel ging, in een paar weken tijd al weekendjes weg enzo.
Alle reacties Link kopieren
@appelientje, die vraag heb ik me toen natuurlijk ook gesteld. Heb t hem ook gevraagd. Maar meer dan 'ik ben een eikel en ik had het nooit moeten doen', 'maar ik heb verder niets raars gezegd tegen je vriendin en niet afgesproken' en 'je moet het ook niet te groot maken' kwam er niet.



Ik denk dat hij uiteindelijk ook met haar was gaan daten. En dat hij mss ook nog wel met anderen contact had.

Maakt ook niet meer uit. Is goed zo.

Heb me weer ingeschreven op 2 datingsites :-)
anoniem_159312 wijzigde dit bericht op 21-05-2014 11:21
Reden: spellingsfoutje
% gewijzigd
Hoi Koekske, je hebt een engeltje op je schouder gehad



Hoop dat je een lieve, emotioneel stabiele man vindt. Maar dat zal wel goed komen.



Is er iets dat je nu anders zou doen als je weer iemand tegenkomt met wie het zo klikt als met dakraam?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat onwijs naar...Gelukkig ben je een sterke vrouw! Respect om voor jezelf te gaan en er een einde aan te maken.



Jij verdiend beter!
Alle reacties Link kopieren
Wat een slappe hap.... hoe gaat t nu Koekske?
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Hoi koekske hoe gaat het met je?

Heeft je vriendin hem nog gesproken?
Alle reacties Link kopieren
Lieve Koekske, ik lees dit topic nu pas!

Ben tijdje weggeweest en kwam hoopvol kijken naar het verloop van je romanties topic... Wat een teleurstelling! Goed dat je er al snel achter kwam, maar anderzijds hadden jullie toch ook al iets heel intens opgebouwd... zo jammer.

En TOCH hoop ik nog dat sprookjes bestaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven