Autoverbod?

01-07-2008 15:15 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even iets anders, n.a.v het rookverbod.

Natuurlijk is roken slecht en vooral verboden vanwege gezondheid van medemens. Maar hoe zit dat dan met al die stinkauto's? Het schijnt dat als je in een bepaalde buurt in Amsterdam opgroeit, dit gelijk staat aan het roken van een pakje peuken per dag!

Ik baal elke dag als ik door de stad fiets met een sjaal voor mijn mond vanwege die vieze stinkuitlaten.

Maarja een algeheel autoverbod op openbare plekken, hmmmm dat gaat niet lukken toch! Vooral ook niet omdat de halve 2e kamer zijn dikke bak niet onder z'n kont vandaan wil...

Het klinkt misschien ver gezocht maar ik vind het ook eigenlijk niet teveel gevraagd dat als ik naar buiten wil ik niet half vergast wordt door de stinkauto's van mijn medemensch die om wat voor reden dan ook te beroerd zijn om te lopen/fietsen/treinen..

Milieuvriendelijkere auto's..? valt niets aan te verdienen geloof ik want dat schiet ook nauwelijks op..

Meningen?
Ik fiets elke dag naar mijn werk, midden in de smerige stinkende uitlaatgassen, Ik heb geen auto want ik wil geen auto. Maar moet wel die gore uitlaatgassen inademen, vanwege mensen die te lui zijn om een stukje te fietsen. Zoals mijn buren die naar de winkel rijden die gewoon op loopafstand is. Echt aso...

Er waren tijden waarin niemand een auto had...maar de wereld bestaat nog steeds. Hoe nodig zijn ze dan eigenlijk voor een gezin? Niet.

Maar anderen vinden het lekker makkelijk en daarom moet er op mijn gezondheid een aanslag gepleegd worden. Wat mij betreft mogen autorijders mijn ziektekosten deels meebetalen.
Go minny X-D
Lekker Minnie dat jij op je fiets naar je werk kunt en vervelend dat je dat tussen die autogassen fietst, maar om nou meteen te concluderen dat de autorijders allemaal te lui zijn (en in jouw ogen dus aso), gaat me iets te ver. Zo zou ik ook kunnen concluderen dat alle fietsers te arm zijn om een auto te kunnen rijden en eigenlijk spreken uit pure jaloezie. Doe ik dus niet, want voor de een is de auto inderdaad gewoon een must en voor de ander inderdaad om zijn luiheid. En de meeste zouden een "stukje" ook wel fietsen, maarja we werken niet allemaal om de hoek. En het bedrijf waar ik werk is in 8 jaar al drie keer verhuist, dus dat is ook niet echt een garantie, want nee ik ga niet elke keer mee verhuizen omdat ik zo nodig met de fiets naar mijn werk wil. Nogmaals prettig voor jou dat je met de fiets kan en ik denk dat het merendeel van de autorijders dat ook wel had gewild, maarja je hebt nu eenmaal niet alles voor het zeggen en daarom hebben we GELUKKIG de auto.
anoniem_57965 wijzigde dit bericht op 08-07-2008 15:08
Reden: was wat vergeten
% gewijzigd
Strikt gesproken kun je ook dichter bij huis gaan werken. Hoe denk je dat mensen dat deden voordat er auto's waren?!

En nee, dat wil je vast niet. Maar noodzaak is het dus niet, het is voor jouw gemak en voordeel. Maar niet voor dat van mij. Al ben ik wel degene die er onder moet lijden, voor jouw gemak en voordeel. Dus...
Als je er zoveel last van hebt, zet lekker een masker op, zie je ook wel eens in landen waar zoveel smog is. Heb je er ook geen last meer van, want die auto krijg je (helaas/gelukkig) niet meer uit het straatbeeld.
Dus ik moet een masker opdoen omdat jij voor jouw plezier risico loopt met mijn gezondheid? Netjes... Overigens dacht men wel vaker dat iets nooit zou gebeuren X-D
Inderdaad, ik vind autorijden hartstikke gaaf, en doe hem dus never nooit de deur uit.
Lekker egoistisch.... Niet meer piepen over dingen die andere mensen doen wat niet goed is voor jouw gezondheid he?
Ik vind het zo'n dom gezeik altijd, van milieuridders...

Moderne auto's zijn heel erg schoon, die vieze zweetlucht van fietsers, dat is veel erger.
stout1975 schreef op 08 juli 2008 @ 19:03:

Moderne auto's zijn heel erg schoon, die vieze zweetlucht van fietsers, dat is veel erger.

:rofl: :rofl: vin 'm leuk stout......maar ik weet nu al wat minny gaat zeggen:

zweetlucht is niet schadelijk
stout1975 schreef op 08 juli 2008 @ 19:03:

Over dom gesproken...
Laat mij maar dom zijn hoor, in mijn blinkende mooie auto, lekker toeteren als ik achter stomme fietsertjes zit met hun boodschappentasjes van de Aldi.

Als we nou eens afspreken dat zeurende linksmensjes bij daglicht binnen moeten blijven, dan was de wereld een heel stuk mooier..
Ach guttegut....is het te moeilijk voor je om te begrijpen dat geen auto hebben een keuze is, niet uit geldgebrek? Sterker nog...gezien het feit dat ik geen overcompensatie nodig heb, heb ik centjes zat over voor leuke dingen. Misschien een beetje meer frisse lucht en een beetje minder je adem recyclen in je bewegende cel.
Ik beweeg ook hoor, lekker baantjes trekken in m'n zwembad.

Maar dat neemt niet weg dat ik autorijden gewoon leuk vind.

En zweetlucht van half overspannen fietsende huismoedertjes vind ik niet fris..
Mensen met een goede conditie gaan niet meteen zweten van een stukje fietsen Stout.

Over niet aantrekkelijk gesproken, mannetjes die pochen over hun centjes en bezittingen hebben vrijwel nooit iets anders te bieden. Behoorlijke afknapper. X-D
Ik poch niet hoor, ik wilde alleen even vertellen dat ik niet mijn laatste centjes in mijn auto heb gestoken.

Maar dat er achter mijn gulle lach, betoverend lichaam en sexappeal een lege huls schuil gaat, tja dat betwist ik niet..
Ik vind het schattig dat je denkt dat je mij iets moet bewijzen, maar doe maar voortaan niet. Werkt behoorlijk averechts, zoals een van mijn dates ooit merkte. Ben zo ongeveer middenin zijn opsomming van successen opgestapt....gaaaaap..... :-p
Iemand een kotszakje bij de hand?
Ben je misselijk van het fietsen Metatron?

Zie je nou wel....
Ik denk dat Stout er wel eentje heeft, naast het koelkastje aan de jacuzzi kant van zijn verlengpogingwagentje. X-D
Ja, kwam er net te laat achter.. hele bak vol met kots zeg, sorry!
Verlengen? Ik ben buitengewoon tevreden met mijn 13 cm. Brengt je dichter bij elkaar tijdens de seks he.

Maar goed... heel erg off-topic.

Ik begrijp werkelijk niet waarom jullie andere mensen een auto willen ontzeggen.

Ik loop toch ook niet te janken als er weer eens een of andere alto in de weg rijdt met z'n bakfiets?
Heb ik helaas niet, anders kon ik ook nog fijn opscheppen over mijn slettenemmertje.
Oke, dat woord is tip nummer 2 in de cursus "Wat kan ik beter laten tijdens een date". Dude...als ik het zo lees heb jij inderdaad je geld hard nodig... :-d
Ik wil niemand wat ontzeggen. Ik wil alleen wel graag dat ze hun uitlaatgassen bij zich houden. Maak een leuke omleiding naar je mond en adem het zelf in, alles opgelost.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven