Trouwen voor <1000 euro

26-05-2014 16:29 158 berichten
Ik heb opeens trouwkriebels de laatste tijd. Probleem is: het gaat mij om het getrouwd zijn, ik hoef geen bruiloft, maar vriend wil niet trouwen zonder feest. Ik vind het weer zonde om er duizenden euro's aan uit te geven en zie een echte bruiloft ook niet zitten. Nu ben ik een beetje op zoek naar een middenweg en had ik het volgende bedacht: gratis trouwen op maandag gevolgd door een high-tea of lunch met 20 familieleden en vrienden. Ik heb wat zitten googlen en kwam op het volgende uit.



Gemeente ¤80 (trouwboekje+uittreksels)

Kleding voor ons beiden 300

Ringen 100

High tea voor 20 personen 350 (als je 10 bonnen van Bongo koopt)

Goede vriend van ons is fotograaf en wil denk ik wel gratis plaatjes schieten.



Vergeet ik iets? Is een high tea wel leuk?



En ik hoor ook graag van anderen die met dit budget getrouwd zijn hoe zei het hebben gedaan.
Maar een groot feest en al hoef ik nog steeds niet Ik overweeg nu of een lekker diner op een mooie locatie, of iets aan het strand.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je eigenlijk trouwen? En welk contract wil je precies samen sluiten?



Het feest en de trouwhandeling kun je zo goedkoop maken als je zelf wilt, maar op het inwinnen van informatie over en eventueel opstellen van goede huwelijkse voorwaarden zou ik niet bezuinigen als ik jou was.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
En Matroeska_ nog steeds overtuigd van je besluit?
Kids, cats & dogs
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 26 mei 2014 @ 16:48:

http://www.lightinthebox. ... urken-onder-150-euro_4272Ik ga zelf niet meer trouwen, maar wat een ontzettend goede tip. Ik zal niet zeggen dat dit voor iedereen betaalbaar is, maar het maakt trouwen in een heuse trouwjurk wel voor nagenoeg iedereen haalbaar.
Alle reacties Link kopieren
houd alleen dit wel in gedachten mocht iemand ergens een goedkope namaak jurk (willen) bestellen.



Alle reacties Link kopieren
quote:musha schreef op 24 juni 2014 @ 16:35:

houd alleen dit wel in gedachten mocht iemand ergens een goedkope namaak jurk (willen) bestellen.



[afbeelding]





Ik heb wel echt hele mooie jurken gezien uit China. Het is nl helemaal hip in de uk om dat te doen.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat erg Musha! Hahahah
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Wij waren rond de 2000 euro kwijt....(trouwringen, boekje, borrel en uit eten met rond de 20 personen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven