Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
gahahah dat gevoel heb ik ook , staat afwas in de keuken ! :P
quote:impala schreef op 25 juni 2014 @ 13:58:

en als zouden de maden rond lopen dan maakt je nog geen slechte moeder, al heb je een stoornis lichterlijke gekte in de kop, dan ben je nog geen slechte moeder

Lichte gekte??? Maden geen probleem??Tuurlijk! Moederliefde overwint alles! Ook maden en lichterlijke gekte in de kop
quote:dus1234 schreef op 25 juni 2014 @ 13:57:

Nah als die terug gaat naar irme eet ik me schoen op

Een maar? Er was al iemand die al haar schoenen zou opeten. Wel een filmpje dan he!

Maar ik denk niet dat hij terugkomt. Als dit kind in deze puinbak teruggezet wordt verlies ik de hoop in de JZ.
hehehe moet er niet aan denken om een schoen te moeten opeten :P
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 13:42:

[...]

wat is het laatste dat je meegekregen hebt?

Ik heb vanochtend voordat ik naar mijn werk ging bijgelezen tot pagina 80.

Ik zit nog tot 16.30 uur op werk.

Dus heel graag een update!
Soms denk ik echt dat dit niet echt kan zijn...
Trouwens vind ik dat alle (ex) vrienden en bekende die nu roepen dat ze wisten van de situatie van het kind en hoe erg het allemaal wel niet is, hun ogen uit hun kop moeten schamen dat ze niets gedaan hebben en er dan nu, nu het voor het kind niet meer uitmaakt mee in de openbaarheid treden.
Even weg en weer 5 pagina's verder
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Ah weer een Ex die zich gemeld heeft

Het houd maar niet op
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Ik ga ook maar eens aan de schoonmaak...

Morgen ben ik jarig, dus er zullen wat familieleden komen om te kijken hoe schoon de wc is hier
Mijn keuken ziet er nu ook uit als die van I. op de foto´s... Ben namelijk ondertussen een mexicaans 3-gangenmenu aan het fabriceren...

Met de laptop op de keukentafel kom ik zo af en toe eens spieken en laten we afspreken, de uitspraak in het rood! Valt lekker op..
quote:yasmijn schreef op 25 juni 2014 @ 14:13:

[...]

Ik heb vanochtend voordat ik naar mijn werk ging bijgelezen tot pagina 80.

Ik zit nog tot 16.30 uur op werk.

Dus heel graag een update!

Oke, dan was je dus al op de hoogte van de foto's van haar huis?

Nou volgens Irme is het idd haar huis maar hebben ze ingebroken.

Altijd vervelend natuurlijk, inbrekers die schimmel en vieze matrassen meenemen.

Reactie van een vriendin van haar:

Bezorgde Moeder

Irme: Ok mensen inmiddels is gebleken dat de tegenpartij ingebroken heeft in mijn huis, vervolgens hebben ze het hele huis overhoop gehaald en smerig gemaakt. Daarna hebben ze foto's gemaakt van het huis. Ik ben dus ondergedoken al enkele dagen vanwege ernstige bedreigingen. Nou gezien het feit dat een nepprofiel van andere kant zojuist foto's heeft geplaatst...hierbij mijn weerwoord. Er is dus ingebroken in mijn huis en ga nu aangifte doen van Smaad en Laster, inbraak en stalken...waar gaat dit heen mensen. Voor de duidelijkheid hieronder mailtje van goede vriend die mijn post doorstuurt en aangeeft in mail dat er inderdaad ingebroken is...

Natuurlijk Irme, we hebben een zakje schimmels en hondepoep gekocht. De rest maar niet over te zwijgen. Door alle stank in je huis staan dag en nacht alle ramen etc open. Je loopt zo naar binnen. Je kan er weer maken van wat je wilt. Dit is je Wake Up Call!! Doe nu iets eraan!! Leef voor je kind en niet voor jezelf. Ik ga niet eens in op je zogenaamde straffen die je aan Hansje gaf als hij niet naar je luisterde. Maar je gaat NU je leven beteren. Doe het in godsnaam voor Hansje!! Hij moet toch belangrijker zijn dan de media-aandacht, je zelfverrijking en je eigen IK. Verlaat Bussum, kom naar huis en vecht voor je mannetje. Maar stop, stop aub met waar je mee bezig bent. Je maakt ons er ook kapot mee. Stop met je luchtbel!!

Verder eigenlijk weinig. Ze kletst rustig op FB en vooral die N.de.B is aan het woord.

Afwachten is tot morgen he... de uitspraaaaak
.
quote:mwcactus schreef op 25 juni 2014 @ 14:16:

Trouwens vind ik dat alle (ex) vrienden en bekende die nu roepen dat ze wisten van de situatie van het kind en hoe erg het allemaal wel niet is, hun ogen uit hun kop moeten schamen dat ze niets gedaan hebben en er dan nu, nu het voor het kind niet meer uitmaakt mee in de openbaarheid treden.

Nee, vind ik niet. Ik denk dat ze heeel heel veel hulp aangeboden heeft gekregen, ook nu weer, maar als je daar dan vervolgens niets mee doet? Als je iedereen wegjaagt/ bedreigt die kritiek heeft? Of zegt dat het anders moet?

I. weet zelf ook dat H. sowieso 4 weken weg zou blijven, Ik dacht laat ik het filmpje nog eens kijken, en het wordt duidelijk verteld, minimaal 4 weken. In het begin, als je goed luistert naar de agent en wat er op de achtergrond gebeurt, klinkt helemaal niet eens zo gruwelijk als dat wordt beweerd.
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
Graag de uitspraak in het Rood morgen, ik moet werken.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

Precies. Nu H uit huis is gehaald komt iedereen na ongeveer twee weken met hun verhaal over I naar buiten. Prima hoor, maar als deze mensen allemaal wisten dat het zo erg was, waarom grepen hun niet in door open kaart te spelen naar de instanties. In plaats van nu alles naar buiten te brengen, inclusief foto's. Die foto's vind ik misschien nog wel het ergst, dat iemand die blijkbaar zo dichtbij H en I stond dit op FB te knallen. Help je het gezin daar mee? Nee, je werkt ze alleen maar verder de afgrond in.

Zolang instanties en de rechter van de situatie weten zou dat genoeg moeten zijn. Eigenlijk kunnen die "volgers" van I daar helemaal niks mee, en zakt (hoop ik) het hele circus hier omheen vanzelf wel als I ook rustiger wordt. En dat wordt ze denk ik wel, ooit. Het is hoe dan ook nog steeds vers, H is nog maar twee weken uit huis.

Dit is niet meer in 't belang van H, het is in het belang van die mensen zelf om I nu nog een flink onderuit te trappen terwijl deze mensen dit al wisten.

En daar kan ik met mijn kop niet bij. Hoe dan ook, die vrouw moet geholpen worden en niet aangezet worden tot nog meer toeteren en haat de wereld in roepen. Schiet gewoon niet op zo.
quote:mali30 schreef op 25 juni 2014 @ 14:24:

Graag de uitspraak in het Rood morgen, ik moet werken.+1
.
quote:@pestaartje schreef op 25 juni 2014 @ 14:23:

[...]

Nee, vind ik niet. Ik denk dat ze heeel heel veel hulp aangeboden heeft gekregen, ook nu weer, maar als je daar dan vervolgens niets mee doet? Als je iedereen wegjaagt/ bedreigt die kritiek heeft? Of zegt dat het anders moet?

I. weet zelf ook dat H. sowieso 4 weken weg zou blijven, Ik dacht laat ik het filmpje nog eens kijken, en het wordt duidelijk verteld, minimaal 4 weken. In het begin, als je goed luistert naar de agent en wat er op de achtergrond gebeurt, klinkt helemaal niet eens zo gruwelijk als dat wordt beweerd.quote:straaltjezon schreef op 25 juni 2014 @ 14:24:

Precies. Nu H uit huis is gehaald komt iedereen na ongeveer twee weken met hun verhaal over I naar buiten. Prima hoor, maar als deze mensen allemaal wisten dat het zo erg was, waarom grepen hun niet in door open kaart te spelen naar de instanties. In plaats van nu alles naar buiten te brengen, inclusief foto's. Die foto's vind ik misschien nog wel het ergst, dat iemand die blijkbaar zo dichtbij H en I stond dit op FB te knallen. Help je het gezin daar mee? Nee, je werkt ze alleen maar verder de afgrond in.

Zolang instanties en de rechter van de situatie weten zou dat genoeg moeten zijn. Eigenlijk kunnen die "volgers" van I daar helemaal niks mee, en zakt (hoop ik) het hele circus hier omheen vanzelf wel als I ook rustiger wordt. En dat wordt ze denk ik wel, ooit. Het is hoe dan ook nog steeds vers, H is nog maar twee weken uit huis.

Dit is niet meer in 't belang van H, het is in het belang van die mensen zelf om I nu nog een flink onderuit te trappen terwijl deze mensen dit al wisten.

En daar kan ik met mijn kop niet bij. Hoe dan ook, die vrouw moet geholpen worden en niet aangezet worden tot nog meer toeteren en haat de wereld in roepen. Schiet gewoon niet op zo.Helemaal mee eens! Ze hadden al lang geleden naar JZ moeten stappen. Het was in haar omgeving geen geheim dat ze daar bekent was en er een OTS was enz enz. Als ze in het belang van het kind hadden willen handelen hadden ze het bij de instanties neergelegd. Dit is omdat men boos is op moeder (al dan niet door haar eigen handelen) en haar wil pakken door haar tegenover iedereen onderuit te halen, wederom over de rug van een kind waarover nu nog meer ellende en privé informatie op straat ligt.

Volgens mij hebben ze wel dingen gedaan. Maar I wilde niet naar ze luisteren, En uiteindelijk zijn er mensen naar jeugdzorg gestapt (onder wie haar eigen moeder heb ik ergens gelezen - maar weet niet of het waar is).

Met dit resultaat.

Je weet niet hoe lang er al aan de bel getrokken is.
.
quote:straaltjezon schreef op 25 juni 2014 @ 14:24:

[...]

En daar kan ik met mijn kop niet bij. Hoe dan ook, die vrouw moet geholpen worden en niet aangezet worden tot nog meer toeteren en haat de wereld in roepen. Schiet gewoon niet op zo.

Denk dat ze dat ook allemaal wel gedaan hebben. Maar dat de grens nu overschreden is, omdat I. inmiddels zoveel volgers heeft. I. is gevaarlijk als ze zoveel mensen heeft die ze op kan jutten. In haar ééntje beperkt het zich nog wel tot een beetje dreigen, vervelende telefoontjes, stalken op FB. Maar met zoveel volgers? :S

Je kunt alle hulp bieden die er bestaat, maar als iemand dat niet aanpakt? En gewoon doorgaat, en mensen tegen je opzet?
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"

Graag de uitspraak in het Rood morgen, ik moet werken.Lijkt me handiger dat de TO even de OP update, scheelt scrollen en zoeken

Graag de uitspraak in het Rood morgen, ik moet werken.

Komt goed.

Op FOK doen ze altijd het nieuws in de OP, die steeds geactualiseerd wordt. Zou hier ook handig zijn, maar ik ga er nu niet meer aan beginnen (en ben ook TO niet).
.
Denk dat I verstandig is geweest en haar pagina prive is gezet. Ik kan niet meer reageren(niet dat ik dat zou doen) , alleen nog op het bericht van NdB omdat moeder daarin getagd is.
quote:copacabana schreef op 25 juni 2014 @ 14:36:

[...]

Lijkt me handiger dat de TO even de OP update, scheelt scrollen en zoekenGoed idee! Maar uh, wie was de TO en is die er nog?
.
En bezorgde moeder zei dat ze de druppel om het op fb te gooien was dat ze een oproep op haar open fbpagina gooide voor modelletjes terwijl die veroordeelde pedo ook lid is van haar fb.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
quote:pella81 schreef op 25 juni 2014 @ 14:38:

Denk dat I verstandig is geweest en haar pagina prive is gezet. Ik kan niet meer reageren(niet dat ik dat zou doen) , alleen nog op het bericht van NdB omdat moeder daarin getagd is.Nee hoor, is nog open. Je bent geblokt.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven