Alweer een familiedrama

09-09-2013 10:55 256 berichten
.
Ik ken een geval van een vrouw met borderline die zelfmoord wilde plegen en meermalen aan haar 10-jarige kind heeft gevraagd of het niet 'met mama mee wilde'. Moeder is dood, kind leeft goddank. Maar hoe ver moet je heen zijn om dat van je kind te verlangen? En toch was het blijkbaar voor haar op dat moment een volkomen logische gedachte.
quote:fashionvictim schreef op 27 juni 2014 @ 16:21:

Ik waag ook te betwijfelen dat de andere ouder medeverantwoordelijk is voor de vechtscheiding. Ik denk dat het vele malen waarschijnlijker is dat dezelfde karakterfout die ervoor zorgt dat iemand zijn kinderen om kan brengen, de OORZAAK is van de vechtscheiding .+1
Alle reacties Link kopieren
Waar blijft peecee eigenlijk, vraag ik me nu ineens af.

Met haar geschreeuw dat het altijd aan de moeders ligt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat een verschrikkelijk nieuws zeg. En inderdaad, zoals sommigen hier ook al zeggen, ook wel begrijpelijk. Het lijkt me ook haast onmogelijk om door te gaan met je leven als zoiets je is overkomen.



Verder vind ik het altijd een beetje ongepast om op dit soort topics hele discussies te voeren. Ik kan niet echt mijn vinger erop leggen waarom ik dat ongepast vind, maar ik heb altijd zoiets van: "Het is verschrikkelijk, en wat valt er verder nog over te zeggen?"
Alle reacties Link kopieren
quote:Penelopeia schreef op 27 juni 2014 @ 16:46:



Verder vind ik het altijd een beetje ongepast om op dit soort topics hele discussies te voeren. Ik kan niet echt mijn vinger erop leggen waarom ik dat ongepast vind, maar ik heb altijd zoiets van: "Het is verschrikkelijk, en wat valt er verder nog over te zeggen?"Je hebt helemaal gelijk, maar ik kan zo slecht op mijn handen blijven zitten als mensen gaan zeggen; nou dan zal de moeder het er ook wel een beetje zelf naar gemaakt hebben.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:http://www.volkskrant.nl/ ... -af-als-gezinsdrama.dhtml







Zo erg eens met dit artikel. En ook met Debora.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven