Filmpje uithuisplaatsing deel 5
zaterdag 28 juni 2014 om 08:38
zaterdag 28 juni 2014 om 08:45
quote:impala schreef op 28 juni 2014 @ 08:38:
Heb je ook het eindverslag gelezen, waarin staat dat moeder (verdere) hulp en begeleiding afwijst?
Hadden ze haar volgens jou dan gedwongen op moeten nemen? Samen met hans?
Nou, dan zouden de rapen ook waar gaar geweest zijn.
Men doet het nooit goed in deze situaties. Nooit.
Maar laten we niet vergeten wiens puin men eigenlijk aan het ruimen is. De puin die ouders veroorzaken. Niks meer, niks minder.
Heb je ook het eindverslag gelezen, waarin staat dat moeder (verdere) hulp en begeleiding afwijst?
Hadden ze haar volgens jou dan gedwongen op moeten nemen? Samen met hans?
Nou, dan zouden de rapen ook waar gaar geweest zijn.
Men doet het nooit goed in deze situaties. Nooit.
Maar laten we niet vergeten wiens puin men eigenlijk aan het ruimen is. De puin die ouders veroorzaken. Niks meer, niks minder.
zaterdag 28 juni 2014 om 09:22
zaterdag 28 juni 2014 om 09:40
quote:fem71 schreef op 28 juni 2014 @ 01:28:
Ff voor de duidelijkheid, dit zijn (bijna allemaal) 'nieuwe' fans van haar.... Met de ex-fans (van vorige week) heeft ze ruzie, die zijn dus geblockt van haar fb....Er zijn echt nog wel fans van het eerste uur denk ik., Zitten die nu allemaal op kritisch dan?
Ff voor de duidelijkheid, dit zijn (bijna allemaal) 'nieuwe' fans van haar.... Met de ex-fans (van vorige week) heeft ze ruzie, die zijn dus geblockt van haar fb....Er zijn echt nog wel fans van het eerste uur denk ik., Zitten die nu allemaal op kritisch dan?
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
zaterdag 28 juni 2014 om 09:42
quote:tsjoep-tsjoep schreef op 28 juni 2014 @ 01:51:
HANS Hulp Aan Nederlandse Slachtoffers Dit was idd de eerste zaak waar wij ons mee bezig hielden, maar er zullen vele andere zaken aan het licht gehouden worden.
Er komt een stichting, dus dan heeft die Bezorgde Moeder gelijk!! De zaak H. zal commercieel uitgebuit gaan worden. De naam, het filmpje,FB profiel, de likes, alles!!! Dat is, sorry, gestoord. Nu zijn ze ineens ervaringsdeskundige. Zullen we maar niet zeggen hoe ze hun eerst zaak behandelen. Hoop dat ze alles uitgeprint hebben. Ja ze gaat die koe melken tot deze droog is
HANS Hulp Aan Nederlandse Slachtoffers Dit was idd de eerste zaak waar wij ons mee bezig hielden, maar er zullen vele andere zaken aan het licht gehouden worden.
Er komt een stichting, dus dan heeft die Bezorgde Moeder gelijk!! De zaak H. zal commercieel uitgebuit gaan worden. De naam, het filmpje,FB profiel, de likes, alles!!! Dat is, sorry, gestoord. Nu zijn ze ineens ervaringsdeskundige. Zullen we maar niet zeggen hoe ze hun eerst zaak behandelen. Hoop dat ze alles uitgeprint hebben. Ja ze gaat die koe melken tot deze droog is
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
zaterdag 28 juni 2014 om 09:55
quote:impala schreef op 28 juni 2014 @ 09:22:
Dat stond op de fb van irme, ze had het gescand. Maar ze heeft het eraf gehaald.
Ik weet niet of er ergens een printscreen rondslingert. Was een eindverslag van Gezinsbegeleiding. Van juli 2013, als ik me goed herinner.
stond ook in dat zij ptss heeft.Nee, wel de MUHP.
Dat stond op de fb van irme, ze had het gescand. Maar ze heeft het eraf gehaald.
Ik weet niet of er ergens een printscreen rondslingert. Was een eindverslag van Gezinsbegeleiding. Van juli 2013, als ik me goed herinner.
stond ook in dat zij ptss heeft.Nee, wel de MUHP.
zaterdag 28 juni 2014 om 10:09
op HHaNs: Ja kan ik ook beamen vreselijk bjz net als drank maakt meer kapot dan he kief is vier jasr lang kleinzoon opgevoed van een op andere dag weggehaalt want oma zou mishandelen nooit verhaal aangehoort gewoon aan nemen vier kinderen zelf met geen vinger aangeraakt stast in dossier rechters in ned zijn ook rotzakken ook die gaan zonder pardon mee met bjz hief je niet eens
zaterdag 28 juni 2014 om 10:12
quote:nuniet schreef op 28 juni 2014 @ 10:09:
op HHaNs: Ja kan ik ook beamen vreselijk bjz net als drank maakt meer kapot dan he kief is vier jasr lang kleinzoon opgevoed van een op andere dag weggehaalt want oma zou mishandelen nooit verhaal aangehoort gewoon aan nemen vier kinderen zelf met geen vinger aangeraakt stast in dossier rechters in ned zijn ook rotzakken ook die gaan zonder pardon mee met bjz hief je niet eensVertaling?
op HHaNs: Ja kan ik ook beamen vreselijk bjz net als drank maakt meer kapot dan he kief is vier jasr lang kleinzoon opgevoed van een op andere dag weggehaalt want oma zou mishandelen nooit verhaal aangehoort gewoon aan nemen vier kinderen zelf met geen vinger aangeraakt stast in dossier rechters in ned zijn ook rotzakken ook die gaan zonder pardon mee met bjz hief je niet eensVertaling?
zaterdag 28 juni 2014 om 10:14
nog eentje, zelfde schrijfster (drank maakt meer kapot): Ergste is je kan veel geld betalen voor een advocaat masr heb na zeker tien rechtzaken door al eerder hoir dat rechters ongeacht wat er wel en niet wasr is zonder te weten hoe of wat gewoon mee gaan met jeugdzorg wanneer wordt die beerput die jeugdzorg heet eens opengetrokken en wordt er is naar de eerlijke verhalen geluistert en ja zeker er zijn gevallen wasr het helaas nodig is maar dochter met borderlijner en ptts vertelt wat ik heb dus compleet vier jaar voor hem gezorgt nu is ook wel gebleken dat hij het altijd over zijn opa en oma heeft en die klote jeugz verplicht werd door edrtherapie om contakt te houden met het manneke en dan ben ik nog masr oma stel dat je de moeder ben die zelf aangeeft het nog niet te kunnen zo triest waar kan ik terecht voor hulp recht nergens rot rechters kinderrechters wij hebben dan ook alkes op pappier voor als die groter is dat hij weet dat het niet onze achuld is zei al heb vier kinderen opgevoed ga daar achter me rug eens aan vragen hoe of wat fie zeiden mam ik zou het net zo doen als jou leg niet aan jou je heb nooit geslagen zijn hasr leugens maar ze verzinnen bij jz gewoon der eigen wasrheid over der rug van een kind bah o ja half jaar gelden kreeg iedereen van bjz nieuwe i padds dasrom halen ze de kinderen uit huis per kind krijgen ze namelijk aardig wat geld
zaterdag 28 juni 2014 om 10:16
Hebben jullie dit al besproken? http://www.volkskrant.nl/ ... n-Haag-en-gemeenten.dhtml
Ik verwacht dat BJZ te flink voor de kiezen gaat krijgen vanaf 2015. Maar dan is vast iedereen alweer vergeten dat dat komt doordat gemeenten de zaken (nog) niet goed geregeld hebben.
Ik verwacht dat BJZ te flink voor de kiezen gaat krijgen vanaf 2015. Maar dan is vast iedereen alweer vergeten dat dat komt doordat gemeenten de zaken (nog) niet goed geregeld hebben.
•
zaterdag 28 juni 2014 om 10:23
quote:Frizz schreef op 28 juni 2014 @ 10:16:
Hebben jullie dit al besproken? http://www.volkskrant.nl/ ... n-Haag-en-gemeenten.dhtml
Dat is toch al veel langer bekend? ook dat gemeentes niet heel hard lopen? BJZ houdt toch ook op te bestaan? Behalve dan de afdeling met justitie en OTS?
Overigens, niet alleen BJZ gaat het flink voor de kiezen krijgen, maar clienten natuurlijk ook....
Dat is toch al veel langer bekend? ook dat gemeentes niet heel hard lopen? BJZ houdt toch ook op te bestaan? Behalve dan de afdeling met justitie en OTS?
Overigens, niet alleen BJZ gaat het flink voor de kiezen krijgen, maar clienten natuurlijk ook....