Verborgen reflux

06-07-2010 11:20 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mijn dochtertje van 5 weken heeft verborgen reflux. Ze is hiervoor in het ziekenhuis opgenomen toen ze 1 week oud was. Er is daar johannesbroodpitmeel aan haar voeding toegevoegd en dat ging toen goed. Toen ze uit het zh kwam, was ze wel weer onrustig en zijn we haar in gaan bakeren. Dat is 2 weken goed gegaan, ze huilde nog wel maar veel minder en ze sliep vele malen beter.



Nu sinds een paar dagen gaat het weer helemaal mis. Veel huilen, ook s nachts. Op de arm is ze wel stil maar ik kan moeilijk 20 uur per dag een kind op mijn arm houden.



Wat ik zo lastig aan het hele verhaal vind is dat haar onrust in 'golven' lijkt te komen; het gaat even goed en dan gaat het toch weer slechter. Ik heb voor komende maandag een afspraak bij de kinderarts staan maar wil graag weten of jullie dit herkennen bij verborgen reflux? dat de klachten niet altijd even heftig aanwezig zijn?



Haar klachten zijn:

- veeeeeel huilen

- veel slikken

- enorm veel de hik

- vaak willen drinken en dan niet te grote hoeveelheden.



Ik hoor heel graag of jullie de 'golfbwegingen' in de onrust herkennen.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Posting van spammer verwijderd aangezien de nick ook reclame was.



mvg,



Junior.
-

(Post weggehaald aangezien dit een topic is van jaren geleden, en mijn verhaal een lang en herkenbaar was )
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Hier ook een kleine met verborgen reflux. De verhalen die ik hier lees zijn zo herkenbaar. Wij zijn inmiddels 2,5 jaar verder en hij heeft het nog steeds.

Ik heb veel info van de site van Stefanie lampen gehaald. En naar mijn gevoel geluisterd, mijn motto is een kind met pijn mag niet!!

Wat bij ons ook hielp was af en toe een hotelletje boeken, 1 nacht weg. Was voor ons genoeg om je weer op te laden. Dus naast de zorg voor je kleine denk ook aan jezelf
@travelgirl: wat vervelend dat je zoontje er nog steeds last van heeft. Is er bij hem meer aan de hand waardoor zijn maagklepje nog steeds niet goed sluit? Normaal gesproken moeten kindjes er toch overheen gegroeid zijn rond 1 jaar? Wat ontzettend zielig voor hem en pittig voor jullie. Tijd voor elkaar vrij maken en bijtanken is echt heel belangrijk inderdaad. Het ging goed bij ons, maar ik kan me wel voorstellen dat de spanningen zo hoog op lopen thuis dat je relatie onder spanning staat.
Alle reacties Link kopieren
Pocas, het wordt nu ook verder onderzocht. Een aantal zaken zijn al uitgesloten. Maar hier is het zolang de juiste dosering medicatie gaat het goed. Maar krijgt meneer een groeispurt dan medicatie omhoog.

Dat tijd voor elkaar vrij maken is heel belangrijk. Gelukkig zit ik in een zeer stabiele relatie. En lossen we de nachten samen op. Dus nooit het gevoel dat ik het alleen op moet lossen. Zelfs is hij in het verleden wel eens acuut naar huis gekomen omdat ik niet meer tegen dat gekrijs kon.



Tevens heb ik de afgelopen periode geleerd. Om een moeder te zijn die op haar strepen staat. Als mijn kind pijn heeft dan heeft het pijn en dan moet er iets aangedaan worden. En ik laat me niet meer zo maar wegsturen onder het mom van ff aankijken .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven