Geld & Recht alle pijlers

Oproepjes door Viva en andere media

08-07-2008 22:19 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Ik begreep dat er wat vragen en opmerkingen waren over wanneer Viva wel / niet oproepjes toestaat van TV-programma's, etc.



Daarom een korte uitleg.



In principe staan we oproepjes door andere media alleen toe in overleg met ons, de sitebeheerders. Voor we een oproepje toestaan zijn er een aantal dingen waar we naar kijken, zoals

- Is de afzender van de oproep écht en betrouwbaar?

- Is de oproep niet van een ander tijdschrift of een 'concurrent'?

- Is het oproepje inhoudelijk geschikt voor op Viva.nl?

- Is de oproep de moeite waard voor jullie, de bezoekers, is het leuk genoeg?



Als het bericht aan al deze eisen voldoet, dan kunnen we iemand toestemming geven om een oproepje te plaatsen óf, in andere gevallen, misschien zelfs wel meewerken aan een programma of artikel, in ruil voor naam en/of bronvermelding.



In principe vind je deze oproepjes altijd op het prikbord en nooit in het 'gewone' forum en bovendien vragen we die persoon te vermelden dat de oproep met toestemming is geplaatst.



In geval van de oproep onder de pijler reizen ging dit -door een miscommunicatie onzerzijds- even mis, vandaar dat hij niet op het prikbord terecht is gekomen.



Hopelijk is het zo duidelijker.

Met vriendelijke groet,

Sanne Walvisch
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of het ook onder een oproepje valt, maar ik kreeg in mijn mailbox een oproep om mee te doen aan Rondom 10, nav een topic hier. Het maakt me verder niet uit, maar ik was wel heel verbaasd. Dan realiseer je je wel weer even dat iedereen gewoon mee kan lezen.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
@Demoiselle in je mailbox? Dan heb je zelf je mailadres ergens vrijgegeven neem ik aan? Want dan is die kans inderdaad aanwezig...
Alle reacties Link kopieren
Hier ook. Ik kreeg mail (gmail) van iemand die een artikel ging schrijven en vreg of ik daaraan mee wilde werken. Dat was ook nav iets wat ik op het forum gepost had. En ik heb in die tijd dat dat speelde nergens mijn mailadres neergezet. Vreemd.....
Alle reacties Link kopieren
Heel vreemd. Was het voor een artikel voor Viva of voor een ander blad?



Kunnen jullie anders die mailtjes naar Sanne en mij forwarden? Ben wel heel benieuwd hoe ze aan jullie mailadressen zijn gekomen. Zeker om jij zegt, Loomii, dat je nergens je mailadres hebt vermeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven