Nieuwe lover is nogal klein geschapen...

21-01-2013 19:16 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog niet zo heel erg lang single (heb 5 jaar relatie gehad) en heb begin november een hele leuke, lieve jongen ontmoet. Ik kende hem al via via, maar nu dus al inmiddels paar dates gehad. Toen ik hem ontmoette was ik nog niet heel erg lang single, dus heb het heel rustig aan gedaan. Was er ook totaal nog niet aan toe om meteen helemaal serieus te gaan daten etc. en hij wist dat ook. Dus hebben we paar keer gezellig gegeten en drankjes gedronken, maar elke keer niet met elkaar mee naar huis gegaan. Maar afgelopen vrijdag hadden we dus weer afgesproken en ondanks dat ik heel erg moe was (6 dagen gewerkt en niet top geslapen) had ik toch heel erg veel zin om hem te zien. Gezellige avond gehad en om 4.00 zei hij dat hij mij wel even naar huis zou brengen vanwege het weer (koud etc.) en hebben we een taxi gepakt. Ok 1 kopje thee dan.. Nou ik had m'n glas thee nog niet in m'n hand of hij besprong me zowat. Na een tijdje in bed gaan liggen en daar verder gegaan. We hebben niet geneukt (wilde ik ook niet) maar hij heeft mij voornamelijk verwend :-) Op een gegeven moment deed hij dus z'n onderbroek uit en voelde ik z'n geslachtsdeel om het maar even netjes te zeggen... Ik dacht echt OMG dat is wel heel klein en dun... Maargoed, vrolijk verder gegaan, maar ik merkte dat ik het best wel een beetje een afknapper vond... Ms omdat mijn ex (zeer) goed geschapen was, moest ik even wennen, maar ik weet dat ik jaren geleden ook een keer met iemand in bed had gelegen die ook vrij klein geschapen was en dat ik met het vrijen echt helemaal niks voelde...

Maar het gevolg was dus een beetje dat ik op een gegeven moment niet meer echt opgewonden was en ook eigenlijk doodmoe was (ik was inmiddels 24 uur wakker) en beneden werkte ook niet meer mee (droog, waar ik normaal met mijn ex nooit last van had..). Vervolgens in slaap gevallen en een uurtje later ofzo werd ik wakker van zijn gesnurk. Als of er een soort van drilboor bezig was... Toen kon ik dus helemaal niet meer slapen en eigenlijk wilde ik ook het liefst weer alleen zijn. Dus ik hem wakker maken of hij het heel erg vond om naar huis te gaan. Was wat mij betreft sowieso niet de bedoeling dat hij bleef slapen, omdat dat dat wat mij betreft nog allemaal beetje te vroeg is. Hij vond het verder geen probleem, dus hij ging. Daarna niks meer gehoord. Dus ik hem gisteravond whatsapp gestuurd dat ik het heel gezellig vond etc en hoopte dat hij het niet erg vond dat hij niet kon blijven slapen. Nou hij vond het ook gezellig etc en hoopte dat er niks anders aan de hand was waardoor ik hem heb weggestuurd...



Nu weet ik dus even niet zo goed wat ik moet doen. Het is echt een lieverd en heb het best wel gezellig met hem, maar ik wil absoluut geen relatie op dit moment, ben eigenlijk meer op zoek naar een sex relatie (had met m'n ex het laatste jaar nauwelijks sex wegens omstandigheden en heb daardoor nu echt enorme behoefte, maar geen zin dus in een relatie), maar of dat met hem gaat lukken...? Moet ik het nog een kans geven?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu ruim 8 jaar met m'n vriend. Hij is bijna perfect maar enorm klein geschapen. En dan echt heel klein. Hoe raar het ook klinkt maar de sex is wel ok. Hij weet me altijd op te winden en compenseert het goed. ik kom dan ook regelmatig klaar. Alleen een ding begin ik echt te missen en dat is de penetratie. We hebben speeltjes, maar dat is niet meer genoeg. Wat in het begin geen probleem was wordt nu echt een frustatie. Zelfs zo erg dat ik op het punt ga om puur voor de sex vreemd te gaan. Iets wat ik eigenlijk niet wil en zo ben ik ook niet...
Alle reacties Link kopieren
Jet misschien is het een beter idee om een eigen topic te maken want je reageert nu op een topic van vorig jaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
blijft een lullig topic
Alle reacties Link kopieren
quote:patrick80 schreef op 13 februari 2013 @ 15:22:

[...]





Wat vind jij klein?als er geen condoom om past
Alle reacties Link kopieren
[quote]Enn schreef op 30 juni 2014 @ 23:54:

Jet misschien is het een beter idee om een eigen topic te maken want je reageert nu op een topic van vorig jaar.[/quote



zal ik doen
quote:jet80 schreef op 01 juli 2014 @ 00:03:

[...]





als er geen condoom om pastAl een vingerhoedje geprobeerd ?
quote:05091984 schreef op 01 juli 2014 @ 00:10:

[...]





Al een vingerhoedje geprobeerd ?Al bedacht dat het wellicht een serieus probleem is? Kan je misschien even ergens anders je grapjas en je lolbroek gaan aantrekken?
Alle reacties Link kopieren
quote:05091984 schreef op 01 juli 2014 @ 00:10:

[...]





Al een vingerhoedje geprobeerd ?Als je er geen last van hebt is het inderdaad grappig
quote:Moonlight82 schreef op 21 januari 2013 @ 19:29:

Als je een seksrelatie zoekt vind ik dat je wel duidelijk moet zijn dat je alleen maar dat zoekt.



Gezellig theedrinken vind ik daar eigenlijk al niet bij horen. Als je een seksrelatie zoekt én je neemt iemand s nachts mee naar huis... dan is het niet zo raar dat je in bed belandt.



Ik denk dat je wat wisselende signalen afgeeft zo.Hoe kan je nou met iemand vrijen als je niet gezellig thee kan drinken samen ?
quote:Rooss4 schreef op 01 juli 2014 @ 00:15:

[...]



Al bedacht dat het wellicht een serieus probleem is? Kan je misschien even ergens anders je grapjas en je lolbroek gaan aantrekken?Het was helemaal geen grap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven