Goede fijne babydraagzak gezocht

29-06-2014 23:21 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een fijne ergonomische draagzak voor mijn baby van 3 maanden. Een draagzak die geen heupproblemen kan veroorzaken bij mijn baby en een waarvan ik geen rugpijn krijg, bij lang gebruik of als mijn baby zwaarder wordt. Verder wil ik liever een draagzak die niet te warm is.



Welke zouden jullie adviseren? En waarom?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook een draagzak. Geen doek, want mij kennende krijg ik dat knopen nooit onder de knie. Nu had mijn zus de Björn borg maar die schijnt niet goed te zijn. Ik lees dus even mee
quote:paardenkracht schreef op 30 juni 2014 @ 18:32:

Ik wil ook een draagzak. Geen doek, want mij kennende krijg ik dat knopen nooit onder de knie. Nu had mijn zus de Björn borg maar die schijnt niet goed te zijn. Ik lees dus even mee

De Björn borg is niet zo geschikt als draagzak nee

Maar, de Baby Bjorn ook niet terwijl die wel bedoeld is als draagzak. Maar dat is meer een onergonomische bungelzak.
Alle reacties Link kopieren
Hier veel plezier van de beco butterfly. Ik ben een luie moeder en vind een draagdoek knopen teveel gedoe De beco werkt met gespen en heb je zo 'aan'. Hij kan zowel op buik als rug. Mijn jongste van 7 weken gaat er regelmatig in (buik) en met de oudste heb ik tot 2,5 heel wat rond gebanjerd op m'n rug.
Alle reacties Link kopieren
quote:reglisse schreef op 30 juni 2014 @ 13:49:

[...]





Ken je Rose&Rebellion? Ook al zo leuk.



Ja, die zijn ook mooi!

Maar voorlopig steel ik (of eigenlijk onze popjes) nog de show in de Tula Toddler Spa Scallops
Alle reacties Link kopieren
Mooi!
Ik heb de Beco Soleil en ben daar ook tevreden over. Anderen hoor ik positief over de Manduca.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel erg veel plezier gehad van mijn Girasol Mysol!



Bondolino had ik gehuurd en toen kwam ik erachter dat ik die dus niet zo fijn vond...
Alle reacties Link kopieren
Marsupi Breeze :-)
Alle reacties Link kopieren
Bondolino!! Eén van m'n beste aankopen geweest
Alle reacties Link kopieren
Marsupi breeze is heel fijn, maar ik heb hem niet langer dan vier maanden kunnen gebruiken, toen was zoon echt te zwaar.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven