Mode & Beauty alle pijlers

Ik wil een maxidress

12-06-2014 07:49 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Ik heb alleen geen zin om winkel in/winkel uit te gaan, dus het liefst bestel ik iets online. Ik zoek dus een leuke maxidress in een luchtige stof voor een leuke prijs. Veel voor weinig dus. Wie helpt me zoeken?
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 16 juni 2014 @ 08:37:

Fitch, ik draag ook veel kortere jurkjes, maar ik vind een maxidress makkelijk omdat het luchtig is en je altijd gekleder bent. Denk ik he, want ik heb er nog geen. Ik scheer mn benen trouwens wel, of ik nu iets korters aan heb of niet.



Gekleder is een maxi jurk niet altijd er zijn veel lange jurken die van boven nogal bloot zijn. Dan moet je de hele tijd opletten of alles nog wel op zijn plaats zit, geldt natuurlijk ook voor blote korte jurken.



Benen scheer ik altijd heb een hekel aan die stoppels., dus ook in de winter ook al heb ik de benen dan bedekt.
Maxi is veel koeler aan de benen dan iets korts. Waarom denk je dat ze in de woestijn lange gewaden dragen? Je hebt altijd je eigen schaduw bij! Heeft niks te maken (voor mij iig) met ongeschoren of lelijke benen.
Is prettiger in het dragen dan een jumpsuit. Als je bijvoorbeeld naar het toilet moet.
Ook dat nog, pumps.

Ik heb 1 jumpsuit en uitgezocht op hoe makkelijk en snel die aan en uit kan (als ik moet plassen moet ik écht en nú)
Bij H&M staan een paar die ik echt mooi vind. Is alleen te ver bij mij vandaan. Het lijkt wel alsof er een nieuwe lading op staat.
Alle reacties Link kopieren
Ik had er een paar besteld bij H&M en Mango, maar het is het allemaal niet. Ik kreeg een beetje een Jomanda-idee erbij. Nu maar weer verder zoeken.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Tip voor de wat kleinere dames: SistersPoint heeft hele leuke die niet te lang zijn. Ook heb ik er 1 bij Le Ballon gevonden die niet ingekort hoefde te worden!
Ja, van Mango heb ik eigenlijk alleen maar riempjes en een sjaal.



Bij WE fashion slaag ik meestal makkelijker, maar er staat nu niet zoveel op de site.

Vanilia heeft maar 1 maxi dress staan en die is wat duurder. en alleen nog in een paar maten.
Ach... Promiss heeft een strapless jurk - die ook als rok kan voor 29,99 euro. Alleen in bruin. Wel in viscose en dat is lekker koel en zweet en schuurt niet zo als polyester.



En deze is van Aiko voor 129,95 en Smashed Lemon voor 49,95



Allebei bij Wehkamp gezien. Niet alles gezien en dus op naar die site? Klik hierna: http://www.wehkamp.nl/dam ... maxi-dresses/C21_1A1_AP5/

Vergeet dan niet Zalando, Vimodos en .... misschien dat de merken Turnover, Marco Polo, Mexx en Esprit, superstar - met eigen sites - ook nog iets hebben.



EDIT: Promiss heeft ook andere dessins, maar er staan echt leuke bij van verschillende merken. Die merken hebben ook allemaal eigen sites.
O en deze is best mooi. Die geperste citroen in het groen. Niet gelet op de stof.



Maar de jurken dansen hier door het scherm. Beachwave zie ik ook voorbij komen. MissEtam mag niet maar die zit er ook tussen. Kan soms best mooi en bijzonder zijn, maar dan hangt het maar kort in de winkel.
Bij de SPS hebben ze ook maxijurken.Vind de mooiste altijd maxijurken in hippie-stijl.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze.

Zit heerlijk.
Snjókorn falla, á allt og alla
Zie m niet, snjokorn, kom op de homepage.

Heb je al iets gevonden inmiddels noa?
Alle reacties Link kopieren
quote:DappereGerbera schreef op 23 juni 2014 @ 22:47:

Zie m niet, snjokorn, kom op de homepage.

Heb je al iets gevonden inmiddels noa?Wat raar dat je ´m niet ziet. Het is de Louisa maxidress (en het bedrag in engelse ponden ziet er schappelijker uit dat in euros
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Draag al een jaar of 3 de maxi dress.

Heb strand varianten en nette voor het werk Vind echt ideaal, zomers maar toch gekleed.

Vind mijn benen niet zo heel mooi meer en zo verdoezel ik het.

Heb maat 42 maar een hele slanke taille, dus ik vind de modellen die elastiek of een koord in de taille hebben echt heel leuk staan.

Slippertjes eronder, en als het wat frisser is een vestje erop.
River island site supermooi en vallen heerlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:fitch schreef op 16 juni 2014 @ 08:26:

Even een opmerking tussendoor van het mannelijk geslacht: Hoezo is een maxidress handig voor de zomer? Kort is toch veel prettiger als het warm is? Of je moet er echt een bloedhekel aan hebben om je benen te scheren...



Het is een misverstand dat bloot per definitie koeler is.

Blote huid als het warm is blijft overal aanplakken. Aan je autostoel, in het OV, op je leren bank/stoel thuis. Een lange(re), wijde, rok is heerlijk luchtig. Wijde katoenen kleding zit heerlijk bij temperaturen boven de 25 graden. Ik snap die vrouwen nooit die bij hoge temperaturen strakke polyester/nylon stretch topjes met blote rug en stretch wielrenbroekjes of korte rokjes dragen. Veeeel te warm.
Ik heb deze:



http://www.promiss.nl/jurk-maxi-print/nl/product/19459/



Heb hem nog niet aangehad, mijn werk leent zich niet echt voor een maxidress (ook niet voor een andere jurk )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven